- Offizieller Beitrag
Es hat mir so in den Fingern gejuckt, danke dass du mir den abgenommen hast
hat mich
Es hat mir so in den Fingern gejuckt, danke dass du mir den abgenommen hast
hat mich
Gaht ebe beides. Hani natürlich au grad müesse abkläre, nach sim Klugscheisser-Posting
Gaht ebe beides. Hani natürlich au grad müesse abkläre, nach sim Klugscheisser-Posting
Isch mer meh drum gange, dass ich's ziemli loser-mässig finde, wänn mer Postings wäge Orthographie- und Grammatik-Fehler korrigiert.
Aber jedem das Seine.
Isch mer meh drum gange, dass ich's ziemli loser-mässig finde, wänn mer Postings wäge Orthographie- und Grammatik-Fehler korrigiert.
Aber jedem das Seine.
Da finde ich viele Klugscheisser Beiträge viel loser-mässiger. Aber gewisse haben eben keinen Humor. Und wer weiss, vielleicht hilfts ihm dereinst bei der Bewerbung.
Da finde ich viele Klugscheisser Beiträge viel loser-mässiger. Aber gewisse haben eben keinen Humor. Und wer weiss, vielleicht hilfts ihm dereinst bei der Bewerbung.
Korrekt, gewisse haben keinen Humor ...... (und wer Humor hat - oder eben nicht - bestimmt wer genau schon wieder?)
Korrekt, gewisse haben keinen Humor ...... (und wer Humor hat - oder eben nicht - bestimmt wer genau schon wieder?)
Mach dich doch nicht zum Affen. Ich habe nichts bzw. niemanden „bestimmt“.
Aber ja, um dir eine Antwort zu geben. Jeder einzelne für sich selber. Isso. Wie bei allem im Leben. Hoffe Du kommst mit dieser Erkenntnis klar.
hilft's...
Mach dich doch nicht zum Affen.
Humor, den ich jetzt einfach nicht ganz verstehe?
Ich han en Spass gmacht Colin, en chline Joke! mit (dasmal!!) eme absichtliche Grammatik Fehler. Meh ischs nöd.
Okey bitzli uf Chöste vom Lionking_ch, mi scuzzi für de . Ich finds immerno witzig und theshadow72 häts ja genau verstande wasi gmeint han. Ende abghöcklet, ussert de Lionking_ch fühlt sich betüpft vo dem Sprüchli, den zahlem natürlich eis am Fritig!
Das jetzt de Tüpflischisser Reto das no gaht go Google hani natürlich nöd gseh cho , aber dass du eine uf “finds nöd witzig uf chöste vo anderne….“- machsch, hetti aber eigentlich definitiv müesse gseh cho.
Und jetzt hüül nöd ume weg sonere Lappalie.
Ich han en Spass gmacht Colin, en chline Joke! mit (dasmal!!) eme absichtliche Grammatik Fehler. Meh ischs nöd.
Okey bitzli uf Chöste vom Lionking_ch, mi scuzzi für de . Ich finds immerno witzig und theshadow72 häts ja genau verstande wasi gmeint han. Ende abghöcklet, ussert de Lionking_ch fühlt sich betüpft vo dem Sprüchli, den zahlem natürlich eis am Fritig!Das jetzt de Tüpflischisser Reto das no gaht go Google hani natürlich nöd gseh cho , aber dass du eine uf “finds nöd witzig uf chöste vo anderne….“- machsch, hetti aber eigentlich definitiv müesse gseh cho.
Okey bitzli uf Chöste vom Lionking_ch, mi scuzzi für de . Ich finds immerno witzig und theshadow72 häts ja genau verstande wasi gmeint han. Ende abghöcklet, ussert de Lionking_ch fühlt sich betüpft vo dem Sprüchli, den zahlem natürlich eis am Fritig!Das jetzt de Tüpflischisser Reto das no gaht go Google hani natürlich nöd gseh cho , aber dass du eine uf “finds nöd witzig uf chöste vo anderne….“- machsch, hetti aber eigentlich definitiv müesse gseh cho.
genau min humor
nur hani leider immer no keis billet für de 15.11.
2 Tickets für heute Abend zum weitergeben. Stehplatz.
Grüsse
Thomas
Hett also au no Billett vörig, falls öpper brucht...
Habe einen Platz für Samstag zu vergeben.
Eines für heute wäre noch zu haben ...
Hallo bin stolzer Saisonkartenbesitzer seit über 40 Jahren!
Leider kann ich nicht mehr an jeden Match gehen. Darum suche ich einen Fan der nicht soviel Geld hat aber gerne an einen Match gehen würde.
Meine Hockey Freunde sitzen ja schon neben mir darum suche ich so. Also wer hat Lust, ich würde Fr. 20.00 verlangen. Der Platz ist super F1 Deluxe Reihe 15 Nr. 8!
Bitte bei mir melden unter letzi77@sunrise.ch. image.pngGruss
Eines für heute wäre noch zu haben ...
siehe pn
Han momentan au no eis vörig, aber villicht frägi dänn i zwei Stund au nomal, öb suscht öpper eis hät, falls glich no meh Chind wend mitcho
siehe pn
Geklappt?
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!