ZSC - Ajoie, Seasonopener 15.09.23

• Hey Manuel

schuldsch du mir nöd no irgend en Chueche oder oderso? Haha :mrgreen:

Isch das eso?😂

Ha gmeint wer s‘Stängeli schüsst, de muess en Chueche mitbringe. De müesst din Sohn also viel meh Chüeche schulde weder ich.🤣

Mamma Mia, be grad uf Eliteprospect gsi. Din Sohn isch ja en mega Skorermaschine. Öpis was ois letschd Saison gfehlt het bim ZSC…

• Und jetzt bini scho 21gi, um dini Frag zbeantworte, Reto.

Jetzt stönd denn scho bald d‘Pensionierigsfrage im Vordergrund.

Dani8 Gsehsch jetzt gopfertammi ich bi nur de zweitjüngst i dem huere Saftlade da :rofl:

• Isch das eso?😂

Ha gmeint wer s‘Stängeli schüsst, de muess en Chueche mitbringe. De müesst din Sohn also viel meh Chüeche schulde weder ich.🤣

Mamma Mia, be grad uf Eliteprospect gsi. Din Sohn isch ja en mega Skorermaschine. Öpis was ois letschd Saison gfehlt het bim ZSC…

Isch doch nur en Witz gsie, aber so wenig wie du buechet häsch oder oisi/ihr mal 10 Goal gschosse händ, isch d Hoffnig chlie gsie. :mrgreen:

Defür häsches amigs suber verruhmet :twisted: Für das häsch aber au nie CHüeche bracht :rofl:Haha da chömed würklich lustigi Erinnerige...

Ja er und de Noah wennds grad chlie wüsse.
    Aber weischs ja selber, da fehlt no sovill. Solangs ihne Spass macht, stimmts für all.

Ah ja da gahts ja um ZSC Ajoie :winke:
    Min Tip: Erknorzts 3-2 n.V.

Mini Hoffnig: 5-0
    :zsc:

Russki standart!!

• Post by Bad Boy ().

This post was deleted by ZSColin: Bullshit ().
  • Äntli gats wükli wieder los ! Erwarte nüt eifachs, befürchte es gechnorze. Aber hüt sölled eifach 3 pünkt ufs Konto cho und guet Isch! Vollgas ZSC

• Isch doch nur en Witz gsie, aber so wenig wie du buechet häsch oder oisi/ihr mal 10 Goal gschosse händ, isch d Hoffnig chlie gsie. :mrgreen:

Defür häsches amigs suber verruhmet :twisted: Für das häsch aber au nie CHüeche bracht :rofl:Haha da chömed würklich lustigi Erinnerige...

🤣 Das hettemer würkli selle ifüehre: Für jede Hit, wo de Gegner uf d‘Schnorre flügt, 1 Chueche bringe. :fight:

So, jetzt würkli back to topic i dem Fred, suscht nervemer no de Colin und co. Das wämmer ja nöd. :)

• Not possible!

Hüt gaht's los, in eusere eigene Halle, es isch wieder Ishockey-Ziit. Eifach nur geil! (Usser mir verlüüret hüt, DÄNN bini gnervt!!)

Also typisc ZSC wäre ja heute gegen Ajoie 2-3 n.P zu verlieren und morgen in Genf nach 60 min. zu gewinnen :rofl:
    4 Punkte nach 2 Spielen hätten wohl dann alle unterschrieben haha...

Ps.: Mein H klemmt beim Notebook, läck mer am Tschoppe isc das nerfig

Russki standart!!

• Endlich gats wieder los.

Das Jahr s erste mal mit Saisoncharte.

E schand isches solang gange.

ZSC

• Riedi Zehnder Bodenmann in Linie 4. Wenn ich meine Schwanzverlängerung daheim vergesse, kann ich auch einfach an unser Kader denken.

• Grad auf dem Heimweg von der Arbeit.

Sieht doch gut aus bis jetzt im ersten Spiel 🙂

PS: Wird Schäppi noch zum Skorer? 😉

• Läuft bei uns! Der Support des LB sehr geil! Da sind definitiv noch mehr Leute dazugekommen

• Geile Stimmung. Offensiv überraschend starke Kombinationen und das zum Saisonstart. Cool. Defensiv hat man viel zu viel zugelassen. Aber egal. War ein toller Abend.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!