ZSC - HC Davos 17.1.08 19:45

  • Zitat von Thomi

    Bin ich da eigentlich dä Einzig wo dä Stefan Figi dä gröst Weichbächer uf Erde find und ihn am liebschte zäme mitem VjeranIvankowitch wür uf d'Sunne schüsse?

    Haha, entweder mer luegt dä Match im Stadion oder gar nöd;o) Ich weiss drum nöd vo was du redsch... Aber schlimmer als dä Edgar chan dä Figi gar nöd si. Dä gaht mir dänn uf dä Sack, das chasch dir nöd vorstelle.

    Du hettsch gschieder mal min Comment zu dim Blog uf em andere Forum gläse. Ich glaub dä häsch verpasst.

    Schöne Abig und en Gruess vo V. ohni T. nach V. mit T.
    Schäri

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Schäri


    Haha, entweder mer luegt dä Match im Stadion oder gar nöd;o) Ich weiss drum nöd vo was du redsch... Aber schlimmer als dä Edgar chan dä Figi gar nöd si. Dä gaht mir dänn uf dä Sack, das chasch dir nöd vorstelle.

    ok, lass es mich mal so säge......nimm dä Edgar und dä Figgi, stecks inen Jutesack und hau mit em Chnüppel druff.....chasch sicher sii, tüpfsch immer dä Richtig :wink:
    Ich verstah genau was Du meinsch.


    Zitat von Schäri


    Du hettsch gschieder mal min Comment zu dim Blog uf em andere Forum gläse. Ich glaub dä häsch verpasst.
    Schöne Abig und en Gruess vo V. ohni T. nach V. mit T.
    Schäri

    Scheibe! Han ich tatsächlich verpasst!?!?!
    Gangi grad go sueche.....

    Gruess vo V. mit T nach V. ohni T
    Thomi

  • [quote='Edgar']ja für ihn war klar, dass der Z gewinnt, HCD sei schwach und habe keine kraft
    hat leider die rechnung ohne mit der parole
    durchhalten
    von kreischen gemacht
    ein doofes foul, ausgleich und
    schon staunt figi und findet es gut
    für das spiel

    ist ja toll

    zum glück habe ich kreis per handy erreicht und ihm gesagt:
    angreifen statt betonieren und prompt reicht es
    gratuliere mir und dem Z

  • Zitat von domibe

    bisch eifach en held edgar

    Nei, so eine isch kein Held! Er isch en Passiv-Fan, wo bi jedem Spiel immer dä glich Schrott uselaht. Mir chönted euse Nick in Edgar ändere, ihn sperre und während em Spiel dä Kreis-, Alston- und GCK-Spruch use lah und niemert würd's merke... Erbärmlich, fantasielos, Edgar.

    Nüechtern han i nur Mitlied für dä Plauderi, nach em grosse Kick-Off Apéro gaht mer dä Siech ganz massiv uf d'Eier.

    OK, no äs Bier und dä Firefox zue mache isch wohl di einzig Lösig.

    Am ZSC gratuliere ich zum Sieg gäg d'Murmelif***. Ganz geil und sehr wichtig! Super.

  • Zitat von Schäri

    Nei, so eine isch kein Held! Er isch en Passiv-Fan, wo bi jedem Spiel immer dä glich Schrott uselaht. Mir chönted euse Nick in Edgar ändere, ihn sperre und während em Spiel dä Kreis-, Alston- und GCK-Spruch use lah und niemert würd's merke... Erbärmlich, fantasielos, Edgar.

    Nüechtern han i nur Mitlied für dä Plauderi, nach em grosse Kick-Off Apéro gaht mer dä Siech ganz massiv uf d'Eier.

    OK, no äs Bier und dä Firefox zue mache isch wohl di einzig Lösig.

    Am ZSC gratuliere ich zum Sieg gäg d'Murmelif***. Ganz geil und sehr wichtig! Super.


    Glaubsch aber ned das ich das ernscht gmeint han wegem Held? voll irronisch gsie... De Edgar laht bi jedem bitrag nur müll use... ;)

    Gruss Domi

  • Zitat von Schäri

    Nei, so eine isch kein Held! Er isch en Passiv-Fan, wo bi jedem Spiel immer dä glich Schrott uselaht. Mir chönted euse Nick in Edgar ändere, ihn sperre und während em Spiel dä Kreis-, Alston- und GCK-Spruch use lah und niemert würd's merke... Erbärmlich, fantasielos, Edgar.

    Nüechtern han i nur Mitlied für dä Plauderi, nach em grosse Kick-Off Apéro gaht mer dä Siech ganz massiv uf d'Eier.

    OK, no äs Bier und dä Firefox zue mache isch wohl di einzig Lösig.

    Am ZSC gratuliere ich zum Sieg gäg d'Murmelif***. Ganz geil und sehr wichtig! Super.

    word!!

    aber er hält wenigstens
    die anzahl an einträge pro tag hoch^^

  • Zitat von werni

    muen ich dänn jedes mal de glich Schrott läse vo dem Edgar wänn ich vom Match hei chume??????????????????????????????? :twisted:

    ja das stört mi au, häsch huere gueti lune vome sieg chunsch hei und dän labberet so en idiot so seich zäme, ächt müehsam...

    keis geils aber es guet gkämpfts spiel gsi... und ja sejna isch geil :D krutov sowieso und de pittis findet sicher no zu sinere form, gfgightet häter uf jedefal.... aber eimal langet wohl scho nonig...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Brave New World

    Der ZSC war das bessere von 2 schwachen Teams.
    Das Niveau war eine Katastrophe.

    Es ist schwierig, gegen eine Mannschaft gut auszusehen die nur hinten reinsteht und auf Konter lauert. Da kannst du nur ins Messer laufen wenn du für die Galerie spielen willst.

    Nun wird die Luft ganz dünn für Davos!

    Hast Du Infos warum Stoop nicht spielte?

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!