ZSC Lions - Kloten Flyers, 2. Viertelfinale, 01.03.08

  • Zitat von Johnny21

    Was mich chli gstört hät sind die Playoff Touriste wo wo mer die Saison no nie i de Halle gse hät und jetzt plötzlich 1 1/2 Stund vor Spielbeginn die Plätz beleged wo ich die letste 25 Heimspiel gstande bin

    DITO!!!!

    ähm... wäni das mal id rundi werfä dörf... schreit das nöd wieder nach nummerierte plätz im 3. rang?

  • Zitat von Johnny21

    Was mich chli gstört hät sind die Playoff Touriste wo wo mer die Saison no nie i de Halle gse hät und jetzt plötzlich 1 1/2 Stund vor Spielbeginn die Plätz beleged wo ich die letste 25 Heimspiel gstande bin

    Am Dunnstig nämemer 200 Meter Absperrband mit!

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBoy

    Am Dunnstig nämemer 200 Meter Absperrband mit!

    mueschs mache wiä bi dä schwiizer spiel a dä euro: stürmsch am halbi 7ni is stadion, bsetzisch dä ganz t2 und dänn lahsch nur lüt ine wo entweder ä saisoncharte händ oder bewiise chönd, dass sie a mindeschtens 15 heimspiel gsi sind (beleg erforderlich oder mindeschtens 5 züügä) :cool:

  • Isch bi eus W2 aber au so gsie, mir, Saisoncharte, ah jedes spiel.

    Geschter hets lüt kha die hani die ganz Saison nonie gseh !!

    Janu.. Cüpli Trinker;)

    Einmal editiert, zuletzt von domibe (2. März 2008 um 10:11)

  • ja... han au is t2 welle aber nei alles bsetzt gsi! hani halt mit em s2 müese vorlieb gä! isch aber trotzdem rächt abgange! es sind denn doch 1-2 stimme luut worde weg dem problem...!

  • Zitat von ZüriBoy

    Am Dunnstig nämemer 200 Meter Absperrband mit!

    so Problem kenne mir nöd mer muess nu rede mit de Lüüt, gäll Reto....

    Gruss Lolo

  • Zitat von Larry

    GV eines Vereins, bei dem ich in den Vorstand gewählt wurde....da sollte ich doch anwesend sein....tja, da habe ich was verpasst!

    en glatt Verein wo am Samschtig e GV macht und häsch den Du kei Ifluss uf die Date als Vorstandsmitglied. Bis am Dunnschtig ich hoffe das es wiiter so chönd durezieh....

    Gruss Lolo

  • Zitat von ZüriBoy

    Am Dunnstig nämemer 200 Meter Absperrband mit!


    het mich andersch gstresst und denn hets au no es paar dinne gha wo provokativ nienet mitgmacht hend und sogar söttigi wo gstande sind sry :skandal:

    gruess

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von domibe

    Isch bi eus W2 aber au so gsie, mir, Saisoncharte, ah jedes spiel.

    Geschter hets lüt kha die hani die ganz Saison nonie gseh !!

    Janu.. Cüpli Trinker;)

    Tja, und ich han im W2 mit eim fascht e physischi Usenandersetzig g'ha, wo au e Saisoncharte hät - so cha's gah.
    Bin normal i de Drittelspause ufgstande, um es Bierli go trinke. Und er hät nöd "so lang welle stah" (will er i de Drittelspause nie i d'Gäng gaht) also hät er mich gstosste und zupft.
    Tja, eis Wort hät dänn s'andere geh ..........

  • Zitat von ZSColin

    Tja, und ich han im W2 mit eim fascht e physischi Usenandersetzig g'ha, wo au e Saisoncharte hät - so cha's gah.
    Bin normal i de Drittelspause ufgstande, um es Bierli go trinke. Und er hät nöd "so lang welle stah" (will er i de Drittelspause nie i d'Gäng gaht) also hät er mich gstosste und zupft.
    Tja, eis Wort hät dänn s'andere geh ..........

    Dä verstahni nöd. Warum söll eine stah, bis du zrugg bisch mit dim Bier??? Ich han au d'Saisoncharte im W2, aber nöd die Problem ...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Trodat

    Dä verstahni nöd. Warum söll eine stah, bis du zrugg bisch mit dim Bier??? Ich han au d'Saisoncharte im W2, aber nöd die Problem ...

    Okay, isch echeli besch.....eide beschriebe gsi. Nach em Signal für d'Drittelspause hani welle es Bier go schnappe, bin ufgstande, gloffe, nomal churz umtreiht will ich no öppis han welle mit emene Kolleg kläre (i de Zwüscheziit staht "min liebe Fründ" uf), laufe also nöd grad wiiter und dänn fangts gezupfe und gezerre a. Und "min liebe Fründ" isch ca. 55 Jahr alt .......
    Aber egal isch ja (für da inne) eh nöd wichtig.

  • Zitat von ZSColin


    Okay, isch echeli besch.....eide beschriebe gsi. Nach em Signal für d'Drittelspause hani welle es Bier go schnappe, bin ufgstande, gloffe, nomal churz umtreiht will ich no öppis han welle mit emene Kolleg kläre (i de Zwüscheziit staht "min liebe Fründ" uf), laufe also nöd grad wiiter und dänn fangts gezupfe und gezerre a. Und "min liebe Fründ" isch ca. 55 Jahr alt .......
    Aber egal isch ja (für da inne) eh nöd wichtig.

    Jäso, dänn isch das würkli en Halbschlaue gsi. Söller doch deheim blibe und TC luege...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!