• lol, aber als Z und gc fan wohl de schlächtischti trade i minere karrierä :suff:
    ...zumal sich min arbeitsweg auno fast verdopplet hät; aber jetzt luegi halt täglich, ob wieder einä vom training devo lauft oder nöd :floet:

  • Zitat von larlf

    lol, aber als Z und gc fan wohl de schlächtischti trade i minere karrierä :suff:
    ...zumal sich min arbeitsweg auno fast verdopplet hät; aber jetzt luegi halt täglich, ob wieder einä vom training devo lauft oder nöd :floet:


    chasches ja dänn go ifange. villicht zallt dier de canepa ja was defür... :wink:

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat


    es wurden schon mannschaften meister, welche an weihnachten (nach 18 runden, jetzt sind erst 13 gespielt) 13 punkte rückstand auf den leader hatten.

    Die Hoffnung stirbt zuletzt.. aber sie stirbt...

    • Offizieller Beitrag

    Fringer versteht die Spieler nicht

    (pb.)

    Der FCZ-Trainer ärgert sich über zu viele iPhones und zu wenig Fussballbegeisterung.

    Rolf Fringer geht es beim FCZ viel zu beschaulich zu und her. An der Medienkonferenz vor der Partie in Thun erklärte er, die Spieler verhielten sich nach seinem Dafürhalten zu anständig und zu höflich untereinander. Selten falle im Training ein böses Wort. «Hier sind ja alle so nett», sagt der Trainer.

    Nicht dass er Respektlosigkeiten dulden würde, wie jüngst von Chermiti, der im Training davonlief (und sanktioniert wurde). Etwas mehr Enthusiasmus und grössere Leidenschaft für den Beruf erwartet er. Die Spieler hätten zu wenig Biss, zu wenig Feuer, zu wenig Aggressivität. «Sie kommen am Montag mit der gleichen Einstellung zum Auslaufen, mit der sie am Tag vor dem Spiel das Abschlusstraining bestreiten. Sie sind nicht fähig, Spannung aufzubauen.»

    Der Trainer wünscht sich grössere Konzentration und Vorfreude auf das bevorstehende Spiel. Aber das schaffe man nicht, indem man sich hinter aufgestülpten Kopfhörern verschanze oder ständig am iPhone hänge. «Die Jungen reden ja kaum mehr miteinander.» Er vermisst die Persönlichkeiten, die aufrütteln und auch einmal provozieren. Er bemängelt, dass den jungen Fussballern alles abgenommen werde. «Sie sind sich gewohnt, bei jeder Schwierigkeit ihren Berater anzurufen. Doch auf dem Platz geht das nicht, dort müssen sie sich selber wehren.» Fringer sucht dringend einen Führungsspieler, wie er dem FCZ zurzeit so sehr fehlt. Ob er ihn im Winter kriegt?

    Powered by © Tages Anzeiger

  • Es funktionierends Team mit allne verschiedene Spielertype zämestellä, isch wohl öppis vom wichtigschte und sicher au vom schwierigste.
    Aber wänn d'Chemie stimmt, chasch defür mit em richtige Iesatz au Mannschafte schlah, wo taläntierter wäred...

    Siehe die 2 wo momentan vorne i de Tabälle stönd, vor allem eusi sind s'beschti Biespiel defür, wie wenig dass es amigs brucht.

  • Zitat von larlf

    Es funktionierends Team mit allne verschiedene Spielertype zämestellä, isch wohl öppis vom wichtigschte und sicher au vom schwierigste.
    Aber wänn d'Chemie stimmt, chasch defür mit em richtige Iesatz au Mannschafte schlah, wo taläntierter wäred...

    Siehe die 2 wo momentan vorne i de Tabälle stönd, vor allem eusi sind s'beschti Biespiel defür, wie wenig dass es amigs brucht.


    soooo wenig isch es au nöd. ihr händ sportlich grad 3 füehrigsspieler übercho uf die saison mit em salatic, grichting und vilotic. und menschlich isch de salatic wohl de unbestritteni leader im team.

    aber das was de fringer meint isch mier letschte dezember uf em flug nach lissabon as el spiel ufgfalle (bin im gliche flüger wie d'mannschaft gfloge). all laufed mit chopfhörer, iphones und was weiss ich was ume. de einzig wo füür im arsch gha und de lade es bizz ufgmischt hät (und mit dem mäh au no hät chöne über anders als fraue, frisure, games, chleider und autos rede) isch de magnin gsi. bi de meischte gahts würkli hauptsächlich um die gnannte themene. wänns glück händ sinds fuessballerisch überdurchschnittlich talentiert und chönd s'intellektuelle manko kaschiere, wänns pech händ, dänn endets als schönbächlers...

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat


    soooo wenig isch es au nöd. ihr händ sportlich grad 3 füehrigsspieler übercho uf die saison mit em salatic, grichting und vilotic. und menschlich isch de salatic wohl de unbestritteni leader im team.

    aber das was de fringer meint isch mier letschte dezember uf em flug nach lissabon as el spiel ufgfalle (bin im gliche flüger wie d'mannschaft gfloge). all laufed mit chopfhörer, iphones und was weiss ich was ume. de einzig wo füür im arsch gha und de lade es bizz ufgmischt hät (und mit dem mäh au no hät chöne über anders als fraue, frisure, games, chleider und autos rede) isch de magnin gsi. bi de meischte gahts würkli hauptsächlich um die gnannte themene. wänns glück händ sinds fuessballerisch überdurchschnittlich talentiert und chönd s'intellektuelle manko kaschiere, wänns pech händ, dänn endets als schönbächlers...

    3 erfahrni Spieler find ich immerno relativ wenig, vor allem wänn ich das mit andere Klub/Trainer vergliche, wo meined, sie müesed amigs 10-30 neui Spieler chaufe und alles bisherige uf de Chopf stellä...
    aber stimmt scho: 3 füehrigsspieler, wo au no die erwartet Leistig bringed, das isch für CH-Verhältnis scho en rächte Umbau!
    Mich nimmt nur Wunder, ob's mit ihrne Ahsprüch (Padalino, etc) nöd wieder meh kaputt mached..., aber das müemer ja nöd da ine diskutierä.

    naja, mit 18-22 (+-) und wännd niemer häsch, wo dich uf em Bode b'halted, dänn chan eim so "Erfolg" halt schnäll s'Gfühl geh, mer seg de Bescht. Und i dem Alter redet glaubs öppe 90% vo de Jungs über Fraue, Frisure, Games, Chleider & Autos. Vomne Fuessballer (Sportler allgemein) wird halt erwartet, dass er sich uf sini "Kernkompetänz" chan fokussierä und em Lohn entsprächend jederziet Leistig bringt. Aber isch ja au nüt neus, dass es i de Schwiiz viel Spieler git, wo schnäll mit em erreichte z'friede sind und dänn stah bliebed, statt sich fliessig wieter z'entwickle & halt evtl. no meh chönd erreiche.
    Debie hämmer gnueg biespiel vo Spieler wo viel durch Iesatz/Kampf wett gmacht und so im Usland Karriere gmacht händ.

  • Zitat von larlf

    3 erfahrni Spieler find ich immerno relativ wenig, vor allem wänn ich das mit andere Klub/Trainer vergliche, wo meined, sie müesed amigs 10-30 neui Spieler chaufe und alles bisherige uf de Chopf stellä...

    na ja, de sforza hät im moment kän job...


    Zitat von larlf

    Mich nimmt nur Wunder, ob's mit ihrne Ahsprüch (Padalino, etc) nöd wieder meh kaputt mached...

    hoff ich natürlich ganz fest! :geil: und falls nöd und sie ziehnd sogar zum titel dure isch es au nüt so ussergwöhnlichs, eifach en kaufte titel meh i de gschicht vo niederhasli.


    Zitat von larlf

    Und i dem Alter redet glaubs öppe 90% vo de Jungs über Fraue, Frisure, Games, Chleider & Autos

    stimmt, aber die mit es bizz grips und allgemeinbildig redet ebe nöd nume über das. und vor allem sind die jungs völlig abgnablet vo de (um-)welt, will all mit chopfhörer umelaufed und irgend ines phone, pad usw. stiered. die hettet nöd emal gmerkt, wänn de flüger abgstürzt wär...de magnin hät mer gseit, dass im ganze kader no genau 4 lüüt jasse chönd. nöd, dass ich jetzt jasse als bsunders intelligent aluege, aber es finded i de reale welt statt und isch allei dur das sozialer als jedes computergame. mäh lueged sich i d'auge bim spille, redet und fluecht und freut sich mitenand. öppis wo de fringer ja (zurecht) au uf em rase vermisst.


    Zitat von larlf

    Debie hämmer gnueg biespiel vo Spieler wo viel durch Iesatz/Kampf wett gmacht und so im Usland Karriere gmacht händ.


    andy egli...??? :rofl: :rofl: :rofl:

    NieUsenandGah

  • @ snowcat

    Dafür ist die heutige Jugend extrem gut im saufen, kiffen und schleglen. Das sollte man nicht vergessen. Klar schauen die Jungen ab und zu mal auf ihr Handy um abzuchecken was im Whatsapp und Facebook so läuft, aber dann werden wieder soziale Aktivitäten gepflegt wie Massenschlegi, Gangbang und Coci rupfen. Ich kann euch das versichern.

    Wir sind heute halt cooler als Ihr früher. Heute können schon 14-Jährige legèr 3 liter Bier hinter die Binde kippen und 12-jährige wissen was ein Cumshot ist. Ihr habt mit 12 gerade mal knapp gewusst wie man wichst.

    Und eure Frauen waren unrasiert. eklig.

  • Zitat von snowcat

    na ja, de sforza hät im moment kän job...

    kei angst, de chunt dänn im früehlig zu eu: sobald er de F(r)inger us em ... usegnoh händ :floet:

    Zitat von snowcat

    öppis wo de fringer ja (zurecht) au uf em rase vermisst.

    ich han demit au nöd gmeint, dass ich's guet finde, dass jede i sinere eigne Wält läbt. Im Gägeteil, wänn anderi Lüüt (evtl. sogar Kollege?) ume sind, dänn hät das eher mit Ahstand ztue, dass mer de Chopfhörer nöd immer uf de Rüebe hät.

    Zitat von snowcat

    andy egli...??? :rofl: :rofl: :rofl:

    isch au min "Fründ", aber eigentlich hani eher a die 2 Bisler dänkt: strullern & de spöitzi frei... (klar händs es gwüsses Talänt, sicher es x-fachs meh als de Andy E., aber halt au durch de Kampf viel chöne wettmache)
    aber en Lichtsteiner ghört wohl i die Kategorie: ohni Kampf wär er nöd döt, wo er aktuell isch.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    öppis wo de fringer ja (zurecht) au uf em rase vermisst.

    ich han demit au nöd gmeint, dass ich's guet finde, dass jede i sinere eigne Wält läbt. Im Gägeteil, wänn anderi Lüüt (evtl. sogar Kollege?) ume sind, dänn hät das eher mit Ahstand ztue, dass mer de Chopfhörer nöd immer uf de Rüebe hät.


    Ich glaube, die Regle git's nüme. Mindeschtens wird das de Junge hüt nüme so erklärt oder d'Eltere schaffed's schlicht nöd, das dure z'setze.

    Das chani mit Abschtand am wenigschte ernscht näh a de Generation iPhone, dass immer ein Chopfhörer im Ohr händ, wänn's mit de Kollege oder mit de Eltere unterwägs sind und i de einte Hand ihres blöde Telefon hebed. Unverschtändlich für mich...

  • Zitat von Reto

    ich han demit au nöd gmeint, dass ich's guet finde, dass jede i sinere eigne Wält läbt. Im Gägeteil, wänn anderi Lüüt (evtl. sogar Kollege?) ume sind, dänn hät das eher mit Ahstand ztue, dass mer de Chopfhörer nöd immer uf de Rüebe hät.


    Ich glaube, die Regle git's nüme. Mindeschtens wird das de Junge hüt nüme so erklärt oder d'Eltere schaffed's schlicht nöd, das dure z'setze.

    Das chani mit Abschtand am wenigschte ernscht näh a de Generation iPhone, dass immer ein Chopfhörer im Ohr händ, wänn's mit de Kollege oder mit de Eltere unterwägs sind und i de einte Hand ihres blöde Telefon hebed. Unverschtändlich für mich...

    Im Bus hockeds näbed enand ane, Kollege notabene, und stecked ihri stöpsel ihne und gaffed uf s iPhone... Trurig aber wohl es Phänomen vo däre Generation

  • Zitat von Eggi


    Im Bus hockeds näbed enand ane, Kollege notabene, und stecked ihri stöpsel ihne und gaffed uf s iPhone... Trurig aber wohl es Phänomen vo däre Generation

    Ihr peilt es einfach nicht. Wenn man im Bus ist, kannst du nicht wie ein Loser einfach da sitzen und mit deinem Kollegen reden. Das kommt schwul rüber, weisst du. Der Bus ist viel mehr als ein Transportmittel. Wer mal in der Busszene war, weiss das. Es geht darum, möglichst cooles und lockeres Verhalten an den Tag zu legen. Um deinem Dorf oder Stadt zu zeigen, hey ich gehöre zu den coolen hier in der Umgebung. Das zeigt man, in dem man zB. geile Mucke auf den Ohren hat - und zwar IMMER. Auch wenn man redet. Dann lässt man mindestens einen Stöpsel drin. Das ist DIE STRASSE. So läuft das bei uns, Alter. Kollegah und Farid Bang müssen immer presente sein.

  • Zitat von Eierchopf

    Ihr peilt es einfach nicht. Wenn man im Bus ist, kannst du nicht wie ein Loser einfach da sitzen und mit deinem Kollegen reden. Das kommt schwul rüber, weisst du. Der Bus ist viel mehr als ein Transportmittel. Wer mal in der Busszene war, weiss das. Es geht darum, möglichst cooles und lockeres Verhalten an den Tag zu legen. Um deinem Dorf oder Stadt zu zeigen, hey ich gehöre zu den coolen hier in der Umgebung. Das zeigt man, in dem man zB. geile Mucke auf den Ohren hat - und zwar IMMER. Auch wenn man redet. Dann lässt man mindestens einen Stöpsel drin. Das ist DIE STRASSE. So läuft das bei uns, Alter. Kollegah und Farid Bang müssen immer presente sein.

    Machsch eine uf Super Phil ?

  • Zitat von Eierchopf

    @ snowcat

    Dafür ist die heutige Jugend extrem gut im saufen, kiffen und schleglen. Das sollte man nicht vergessen. Klar schauen die Jungen ab und zu mal auf ihr Handy um abzuchecken was im Whatsapp und Facebook so läuft, aber dann werden wieder soziale Aktivitäten gepflegt wie Massenschlegi, Gangbang und Coci rupfen. Ich kann euch das versichern.

    Wir sind heute halt cooler als Ihr früher. Heute können schon 14-Jährige legèr 3 liter Bier hinter die Binde kippen und 12-jährige wissen was ein Cumshot ist. Ihr habt mit 12 gerade mal knapp gewusst wie man wichst.

    Und eure Frauen waren unrasiert. eklig.


    du bisch ims geile siech, mann! :rofl: :rofl: :rofl:

    no churz ernschthaft: isch würkli extrem ufgfalle uf em flug nach portugal. ussert es paar elteri semeschter wie de magnin, leoni und de staff natürli, sind usnahmslos alli verkablet gsi. vor 3 jahr bini mit em team uf madrid gfloge, dete isch das käs thema gsi!

    p.s. die guten weibers waren schon in den 80-ern rasiert... :floet:

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat


    du bisch ims geile siech, mann! :rofl: :rofl: :rofl:

    no churz ernschthaft: isch würkli extrem ufgfalle uf em flug nach portugal. ussert es paar elteri semeschter wie de magnin, leoni und de staff natürli, sind usnahmslos alli verkablet gsi. vor 3 jahr bini mit em team uf madrid gfloge, dete isch das käs thema gsi!

    p.s. die guten weibers waren schon in den 80-ern rasiert... :floet:

    ha ha ha du häsch nöd erscht i de 80er Jahre agfange wiibere..... und ob's guet sind hanged definitiv nöd vom Haarschnitt ab.......

    Gruss Lolo

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!