- Offizieller Beitrag
Dä FCZ-Fred
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von LarryGaht mer au so
Mir nonig würklich; aber vilicht schaffed mer ja emal es Remis und Basel git no zusätzlichi Pünkt ab ...
Lah mi aber gern überrasche, und wahrschinlich wird ich dä Match weder Live no am TV luege. Will immer, wänn ich das mache, bin i nachher us Fruscht fruschtriert; wär zur Abwächslig agnähmer emal us Freud fruschtriert zsi ...
Da no öppis anders ...
-
-
- Offizieller Beitrag
Xamax - Bisel im Live Stream:
-
- Offizieller Beitrag
Chamer scho gäh, das Goal. Sind ja nur öppe foif Basler im Offside gschtande.
-
und da wars nur noch 1 (punkt)...
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Mir müend Basel gar nöd schlah, die schlönd sich ja am Laufmeter sälber!
Herrlich!
Meister & Cupsieger FCZ!
-
-
Zitat von ZüriBueb
Die sind jetzt nervös und dörfed am Samschtig gäge yb und für yb gahts eh um nüt meh (was bi dene ja schins guet isch).
nüt z'früeh verschreie! no isch es cuphalbfinal out und en vizemeischtertitel möglich! aber nach de erschte 10 spiel vo dere saison het ich nie a sones saisonendi glaubt!
isch übrigens en wahnsinns fuessball abig hüt: z'erscht schwizer fuessball, isch spannend gsi, dänn de schluss vo spurs-gunners, en sensationelle match gsi und jetzt no de schluss vom spanische cupfinal barca-real, wo barca im moment dick ufspillt, aber leider d'chischte nöd trifft! barca für mich (immer no) die bescht clubmannschaft vo de wält! egal wies spiel usgaht hüt!
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von snowcat
nüt z'früeh verschreie! no isch es cuphalbfinal out und en vizemeischtertitel möglich! aber nach de erschte 10 spiel vo dere saison het ich nie a sones saisonendi glaubt!Du häsch scho rächt aber Vorfreud isch die schönschti Freud!
Ich hetts au nie dänkt, aber de stolperi FCB isch natürli au dra Schuld.
Uf de andere Siite: Wämmer gäge Basel nur jedes Spiel unentschiede gspielt hetted, dänn....
-
Zitat von snowcat
nüt z'früeh verschreie! no isch es cuphalbfinal out und en vizemeischtertitel möglich! aber nach de erschte 10 spiel vo dere saison het ich nie a sones saisonendi glaubt!
isch übrigens en wahnsinns fuessball abig hüt: z'erscht schwizer fuessball, isch spannend gsi, dänn de schluss vo spurs-gunners, en sensationelle match gsi und jetzt no de schluss vom spanische cupfinal barca-real, wo barca im moment dick ufspillt, aber leider d'chischte nöd trifft! barca für mich (immer no) die bescht clubmannschaft vo de wält! egal wies spiel usgaht hüt!
gruess roli c.
Yeah Spurs.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von snowcatund jetzt no de schluss vom spanische cupfinal barca-real, wo barca im moment dick ufspillt, aber leider d'chischte nöd trifft! barca für mich (immer no) die bescht clubmannschaft vo de wält! egal wies spiel usgaht hüt!
gruess roli c.
Eine vo mine Mitarbeiter isch en "die hard" Real - Fan. Unglaublich, chöntsch meine, die heget grad d'CL 10:0 gäge es absolut schwachs Barca gunne ........
Wobi, chan ihm das nöd emal übel neh, als Fan gsehn ich's bim Z z.T. ähnlich .......... -
- Offizieller Beitrag
scho geil, wie de Huggel schtah bliibt bim 1:1. Aber en Pfiff hät's ja keine gäh, drum gsehni eigentlich kein Grund für Diskussione.
-
Zitat von ZSColin
Eine vo mine Mitarbeiter isch en "die hard" Real - Fan. Unglaublich, chöntsch meine, die heget grad d'CL 10:0 gäge es absolut schwachs Barca gunne ........
Wobi, chan ihm das nöd emal übel neh, als Fan gsehn ich's bim Z z.T. ähnlich ..........i dä erschte halbziit hät real nach beliebe dominiert gha. völligs gägeteil gsi zum classico letscht samschtig. ich sägge das isch en verdiente sieg gsi und keine chan sich so schön zumene chopfball ufeschruube wie dä ronaldo.
-
barca hät defür i de zweite halbziet real wieder a d'wand gspielt!
was für en "verdiente" sieg für real spricht, isch dass sie i de verlängerig wieder besser gsi sind.
-
Zitat von Reto
scho geil, wie de Huggel schtah bliibt bim 1:1. Aber en Pfiff hät's ja keine gäh, drum gsehni eigentlich kein Grund für Diskussione.
zumal sie sich ja zu däm ziitpunkt händ chöne glücklich schätze, dass dur das nöd 1-0 für xamax gsi isch... und lernt mer nöd scho als f-trainer, dass mer als trainer ufem spielfeld nüt verlore hät??
-
Zitat von Gysino
i dä erschte halbziit hät real nach beliebe dominiert gha. völligs gägeteil gsi zum classico letscht samschtig. ich sägge das isch en verdiente sieg gsi und keine chan sich so schön zumene chopfball ufeschruube wie dä ronaldo.
mit sovil igsetzte 100-e vo millione und ebe sovill schulde isch en cuptitel beschtefalls en troscht pris...de chönt die königliche affe gärn ha!
gruess roli c.
-
gits da ächt es Video, wie de Pokal vom Laschtwage überfahre wird?
-
ah, scho gfunde:
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!