• Zitat von Lolo

    das stimmt was mich aber auch mal interessieren würde, wann gegen YB Penalty gepfiffen wird, müssen die zuerst einem das Bein brechen?

    Gruss Lolo

    Im ersten Teil der Saison waren es vorallem die Basler, welche regelmässig von solchen Fehlentscheiden profitiert haben. Mittlerweile hat nun YB dieses Schiriglück gepachtet.

    Trotzdem sind wir immer noch erster und wenn uns dann auch mal das Schiriglück lacht, dann ist der Meistertitel tatsächlich in Griffnähe.

  • Zitat von Champs-de-Mars

    Im ersten Teil der Saison waren es vorallem die Basler, welche regelmässig von solchen Fehlentscheiden profitiert haben. Mittlerweile hat nun YB dieses Schiriglück gepachtet.

    Trotzdem sind wir immer noch erster und wenn uns dann auch mal das Schiriglück lacht, dann ist der Meistertitel tatsächlich in Griffnähe.

    mal ehrlich - aber nur so unter uns...:razz: - in den saisons 2005/2006 und 2006/2007 war es auch nicht gerade so, dass der fcz von den schiris oder vom verband benachteiligt wurde...während sich der fcb, vor allem 2005/2006 sehr fragwürdigen entscheiden beugen musste.

    gruss roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat

    mal ehrlich - aber nur so unter uns...:razz: - in den saisons 2005/2006 und 2006/2007 war es auch nicht gerade so, dass der fcz von den schiris oder vom verband benachteiligt wurde...während sich der fcb, vor allem 2005/2006 sehr fragwürdigen entscheiden beugen musste.

    gruss roli c.

    mal ganz ehrlich das isch Schnee vu geschter und mir sind gnueg bschisse worde mit em Abstige det, das eifach wäge usglichender Gerechtigkeit. Zudem isch jetzt vor allem YB bevorzugt worde und nöd emal Basel.

    Gruss Lolo

  • Zitat von Larry

    So, morn Cup FCZ-FCB bi Frühlingswetter!

    Wer isch au am Start?

    Bin au debi. Mal luege, obs grad i dem wichtige Spiel zum erschte Sieg gäge Basel sit langem langt. Ich han aber nach wie vor s Gfühl, dass de Challandes taktisch am Gross nöd gwachse isch.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    Bin au debi. Mal luege, obs grad i dem wichtige Spiel zum erschte Sieg gäge Basel sit langem langt. Ich han aber nach wie vor s Gfühl, dass de Challandes taktisch am Gross nöd gwachse isch.

    De Almen machts! Dämal probier ich de Sektor C us...

  • Zitat von Larry

    So, morn Cup FCZ-FCB bi Frühlingswetter!

    Wer isch au am Start?

    Logo, zumal heute Abend eine stattliche Zuschauerzahl erwartet wir. Bis anhin gingen angeblich bereits über 15'000 Tickets weg und der Sektor D ist ausgebucht. Man scheint nun sogar den Randsektor vom A in ein D umzuwandeln, damit noch mehr Zuschauer zum Preis von 28.-- reinkommen. Man scheint immer mehr dazuzulernen beim FCZ.

    Aus sportlicher Sicht bin ich eher skeptisch, zumal der FCB praktisch in Bestbesetzung antreten kann (mal abgesehen von Costanzo).

  • Zitat von Larry

    So, morn Cup FCZ-FCB bi Frühlingswetter!

    Wer isch au am Start?

    brich jetzt richtig letzi uf! bin scho lang nüme, vor eme sportalass, so nervös gsi wie hüt... :?:

    gruss roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Zwei, drü hät's ja gäh.

    Was isch mängisch im Fuessball schad finde, isch, dass mer i churzer Ziit nüme vill chan mache am Schluss. Ein Schuss näbed's Goal und fascht e Minute isch verbi, bis mer überhaupt wieder d'Chance hät, an Ball z'cho.

    Da lauft im Hockey oder au suscht, i Schportarte wo bim Unterbruch d'Ziit aaghalte wird, no einiges meh und d'Schpannig isch villfach höcher.

  • Zitat von Reto

    meisterlich war das gestern ja nicht gerade, wobei Basel auch mehr Glück als Verstand hatte (wobei ich, ohne mir die Kommentare nach dem Spiel angetan zu haben, schon denke, dass der Penalty gerechtfertigt war).

    mag si wägem penalty - obwohl de vermuetli au nöd vo allne pfiffe wird - aber s'problem isch, dass vorem penalty 3 basler im offside stönd!

    • Offizieller Beitrag

    Ich fräge mich ebe, öb das würklich relevant isch.

    Wieder sone Diskussion, wie bim Handschpiel vom Uifalusi im EM-Eröffnigsschpiel.

    Aber schlussändlich wär's dänn en Offside-Fählentscheid und vo dene git's no vill imene Schpiel. Ich als Schiri würd sone schtrittigi Szene aber au nöd wele pfiffe, will die so en Match entscheidet. Het mich da wohl au ehner zrugg ghalte und eifach en Freischtoss a de Schtrafruumgränze gäh ;o)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Das mit em Schiri gsehni jetzt nöd würklich und en Videoentscheid, wo s'ganze Schpiel no langsamer würd mache, würd i villne Fäll (wie au i dem, dänk ich) genau nüt nütze.

    Bisch blind???

    Klare Fehlentscheid, jedi Zitig, jede Bricht seid s'gliche!

    Es gaht (vor allem im Ussland) um viel zviel Geld als das so drü Glöhn en Entscheid über Sieg oder Niederlag chönd fälle.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Bisch blind???

    Klare Fehlentscheid, jedi Zitig, jede Bricht seid s'gliche!

    Es gaht (vor allem im Ussland) um viel zviel Geld als das so drü Glöhn en Entscheid über Sieg oder Niederlag chönd fälle.

    Klar gsehn ich, dass es Offside gsi isch (de Streller isch ja an Ball cho, oder?) aber ich gsehne nöd, dass das amene Schiri, bzw. amene Linierichter nöd mal chan passiere und das isch das, wo de Fuessball interessant macht - die ewige Diskussione nachher und nöd während em Schpiel, wänn es paar alti Funktionäre s'Video aalueged und s'ganze Schtadion därf warte.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!