- Offizieller Beitrag
Dä FCZ-Fred
-
-
-
-
Donnerstag, 12. Mai 2011, pli
FC Zürich - FC Thun: Sektor D ausverkauft
Für das letzte Meisterschafts-Heimspiel in dieser Saison, FC Zürich - FC Thun, sind im FCZ Fanshop und an allen anderen Vorverkaufsstellen im Sektor D (Südkurve) keine Tickets mehr erhältlich.Das Spiel findet am Mittwoch, 25. Mai 2011, um 20.15 Uhr im Stadion Letzigrund statt.
-
Zitat von Caro
Donnerstag, 12. Mai 2011, pli
FC Zürich - FC Thun: Sektor D ausverkauft
Für das letzte Meisterschafts-Heimspiel in dieser Saison, FC Zürich - FC Thun, sind im FCZ Fanshop und an allen anderen Vorverkaufsstellen im Sektor D (Südkurve) keine Tickets mehr erhältlich.Das Spiel findet am Mittwoch, 25. Mai 2011, um 20.15 Uhr im Stadion Letzigrund statt.
Ich sueche na es Tickets für id Südkurve, falls öper es vörigs hät, wür ichs gern abchaufe!
Edit: problem glöst
-
- Offizieller Beitrag
Helvetiaplatz, ich chume!
@Roli: Mir mached wieder de ganz Umzug mit, oder?
-
-
Zitat von sloggi
Aber ich hoffe natuerlich, dass du recht behaeltst. Fcb mag ich nicht. Ich mag ausser dem zoo und dem fiktiven komissär hunkeler gar nichts an basel. Kann man von mir aus den deutschen geben.kommissär hunkeler hat aber wirklich kultpotential, ob in buchform oder von matthias gnädinger gespielt. ausserdem kehrt hunkeler in jeder freien minute basel den rücken und haut ab ins elsass in sein feriehüsli! :-))
gruess roli c.
-
-
-
- Offizieller Beitrag
...und nachher d'Langstrass unsicher mache!
Bin geschter scho mal go üebe bzw. trainiere!
-
-
- Offizieller Beitrag
Guet dänn mach ich das!
-
Zitat von snowcat
kommissär hunkeler hat aber wirklich kultpotential, ob in buchform oder von matthias gnädinger gespielt. ausserdem kehrt hunkeler in jeder freien minute basel den rücken und haut ab ins elsass in sein feriehüsli! :-))
gruess roli c.
ja, hab auch alle buecher gelesen und alle filme gesehen. gnaedinger in dieser rolle ist spitze und tschudi als madoerin auch.
ich hab den tipp auch urspruenglich auch mal aus deiner ecke gekriegt
-
Das wars dann wohl, unglaublich schlechte Leistung heute.....
-
bin ja nöd am spiel gsi, aber irgendwie han ich s'gfühl, dass züri de magnin gschieder nöd kauft het oder hät de scho mal öppis guets gmacht, sit er wieder i de schwiiz isch?!?
nöd dass er allei söll schuld sie, aber bim penalty & 3te goal isch er bitz näbed de schueh gstande, au wänn de penalty wahrsch nöd jede wür pfieffä...
-
Zitat von larlf
bin ja nöd am spiel gsi, aber irgendwie han ich s'gfühl, dass züri de magnin gschieder nöd kauft het oder hät de scho mal öppis guets gmacht, sit er wieder i de schwiiz isch?!?
nöd dass er allei söll schuld sie, aber bim penalty & 3te goal isch er bitz näbed de schueh gstande, au wänn de penalty wahrsch nöd jede wür pfieffä...
also am magnin sini bescht ziit isch definitiv verbi... aber a ihm elei ischs nöd gläge. wämmer nöd meischter wett werde, dänn isch mer au sälbertschuld. unsäglich dämlich händ sichs agstellt.
zum penalty muess mer glaub nöd vil säge. wämmer so eine pfifft, hettet mir die saison es guets dutzend meh übercho... aber mer händ de match au nöd wäge däm verlore.
-
wie übersetzt man ,,veryoungboyst,, in zürichdeutsch?
erst den cupfinal und jetzt die meisterschaft.
die hoffnung stirbt zuletzt, sie liegt aber schon im koma.
mann, so ein ärger!
-
- Offizieller Beitrag
Veryoungboyst mues mer nöd übersetzte, das isch en Begriff, und mir händ hüt de Titel veryoungboyst!
De Magnin häd ufstiigendi Tendenz gha, gäge Basel häd er de Kraftwürfel vom feinsten provoziert und abgmäldet.
Hüt häd de ganz FCZ vo A-Z kläglich, oberkläglich verseit!!!!
Und au de Fischer häds nöd anebracht, das mer wenigschtens i de zweite Halbziit "da" gsi isch, nei, mer häd sich abschlachte lah, wie Schlachhofschweine!
Grossi, sehr grossi Enttüschig, obwohl, ich han ja am Afang vo de Saison glached wo de Canape gseit häd er weli Meischter werde.
Fazit: Über die ganz Saison gseh es super Leischtig vom FCZ und vom Fischer, aber jetzt häd mer Begehrlichkeite gweckt wo halt jetzt nöd erfüllt werded, und nächscht Saison wieder 8 Mio. Verluscht, das chan de Canape dänn us em eigne Sack zahle, will s'Aktiekapital isch ufbrucht.
Habe fertig!
-
Bleibt wohl nichts anderes übrig, als gewisse teure Spieler loszuwerden. Würde gleich bei Magnin anfangen, mit RR haben wir dort mindestens gleichwertigen Ersatz.
Den Texeira würde ich auch gleich verkaufen, sofern ihn einer möchte. Beda und R. Koch reichen auch aus, dazu haben wir noch Barmettler.
Ohne die beiden sparen wir sicher eine Mio. Lohnkosten.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!