Dä FCZ-Fred
-
-
Zitat von Brave New World
Die Spieler machen das Geschickt. Wenn Ablösefrei gibt es ein fettes Handgeld. Bei diversen Fällen können die Vereine gar nichts dagegen machen.Und trotzdem schafft es Basel jährlich einige Millionen auf diesem Weg einzunehmen. Irgendetwas läuft in dem Fall bei uns eben doch schief. Du wirst sehen, auch Djuric und Leoni gehen nächsten Sommer ablösefrei
-
Das würde mich auch interessieren. Hat Lamberti keine Klienten bei Basel
-
-
Zitat von Ali Bengali
Der weiss eben mit wem er wirtschaften muss.
Der schaut nur auf sein eigenes Portemonnaie.
-
nehmed mier de beda bim wort! mal luege, ha aber kei guets gfühl...
http://www.fcz.ch/profis/news_detail.htm?id=1295
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Der FCZ hat mich auch heute nicht überzeugt, aber ein sehr wertvolles Resultat erspielt.
Ich denke, wir gehen als leichter Favorit mit diesem Resultat ins Rückspiel.
Welches Gesicht zeigen sie am Wochenende in Lausanne?
-
wenn du mit solch einer leistung ein auswärts unentschieden holst, sollte eigentlich das heimspiel kein problem seine: sollte...
-
Das war schwach, keine Frage. Zeitweise grosses Schwimmfest in der Abwehr, Texeira leider nachwievor kein Abwehrchef. Wenigstens hält er sich mit den Mätzchen zurück, mit denen er letzte Saisons die Fans teilweise arg verärgert hat. Koch und Rod mit guten Leistungen auf der Seite, aus den beiden Jungs wird noch was. Das grosse Problem ist leider das zentrale Mittelfeld. Aegerter zwar kämpferisch einwandfrei wie immer, aber ansonsten völlig neben den Schuhen. Zu langsam (wie Margairaz), ungenaue Zuspiele. Schlichtweg ein graus. Kein wunder wurde von der Verteidigung oft der weite Ball gesucht. Vor ihm Margairaz und Kuki, wobei ich mich Frage ob die beiden überhaupt gespielt haben. Null Einfluss aufs Spiel. Vorne der Alphonse völlig überfordert. Sah kein Ball und verlor praktisch jeden Zweikampf. Sollte Chermiti mal endlich fit sein (wobei dies bei unseren Tunesiern je länger je seltener ist), dann müsste er Alphonse ablösen. Mehmedi ist für mich gesetzt, diese Saison gelingt im definitiv der grosse Durchbruch.
Hauptsache wir haben noch eine gute Chance auf eine Quali für die nächste Runde und somit auch die Sicherstellung eines Platzes in der EL-Gruppenphase.
-
Weltklasse fand ich Latour mit seinem Beni Spruch. Wieder hat Beni zugeschlagen (man erinnere sich an "Zum Glück hat nicht jedes Team einen George Bregy" -> Boom, Freistosstor).
Standard war ohne Zweifel die deutlich bessere Mannschaft und mit dem 1:1 kann man sehr zufrieden sein. Jetzt dürfen sich die Jungs einfach nicht mental auf ein 0:0 einstellen...
-
macht de fcz einä uf gc vo letscht saison?
minere Meinig nah, müend die Herrä ziemlich schnäll mal verwache & de Finger use neh, suscht chömeds grossi Problem über:
momentan chönds sich ja no mit "super tolle Reaktione" i de CL-Quali rettä, aber das wird bald verbie sie. -
- Offizieller Beitrag
Drei Spiele - null Punkte.
Drei Spiele, zwei gegen Aufsteiger (!), null Punkte.
Kein Sturm, keine Verteidigung.
Die Herren mir-sind-ja-soo-guet-fascht-meischter wollen echli chügele, kämpfen will keiner.
Drei mal ging es nun in die Hose, nur in Lüttich wurde ein gutes Resultat erzielt, aber auch dort ohne restlos zu Überzeugen.
So wird es auch weiter gehen:
Man wird gegen Lüttich wohl weiter kommen und Canape freut sich an den 3 Millionen die so reinkommen.
Dann gibts gegen das Pack auf die Fresse oder ein Remis, dito gegen den EffCeeBee.
Die CL wird man wohl nicht erreichen, aber die EL. Canape freut sich noch mehr.
Allerdings wird diese Saison, wie die CL-Saison, grausam den Bach runter gehen, und somit fehlt nächstes Jahr bereits wieder die Kohle, sprich, das Problem wird ein Jahr aufgeschoben.
Sieht nicht besonders gut aus.....
-
Es isch unsäglich, wie gwüssi Sportler am Erfolg überhaupt nöd gwachse sind. Eimal Vizemeischter und de Hunger isch weg. de ZSC eimal Meischter und CHL-Sieger, de Hunger isch weg.
-
ich hüt abig es 400g t-bone steak...dä hunger isch wäg
-
- Offizieller Beitrag
-
Leeeeck mich, so öppis hani ja no gar nie erläbt! Ein Stand mit Bier und ein Mitarbeiter dine.
D'Fanarbeiter händ dänn de Lade übernoh und gschmisse. Und hineusse händ sich d'Fans um Würscht und de Grill kümmered.
Würscht händs mit ere Wasserrohrzange kehrt. Unglaublich die wälsche.Somit han ich de Fuessball für die Saison wieder gha. Ab sofort regiert wieder König Ishockey
-
d'Resultat widerspiegled Training wobi, wie scho gschriebe ha mer dörfs nöd vergliche, aber bi GC 24 hochmotivierti Spieler und bim FCZ grad emal 11 Tüpe wo eifach gönd will's müend. De Fischer seit das richtig hüt er muess bi sich über Bühne und es bestätiged mir was ich scho lang säge er chunnt nöd a die Mannschaft ane. Eis Bispiel er fangt das Training a mit so Jungs chöemd zäme, so öpis chann ich mache mit mine C Juniore..... also churz de Verglich de Fischer mag ich guet aber vor em Sforza han ich Respekt wenn ich Spieler wär.
Gruss Lolo
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Lolo
also churz de Verglich de Fischer mag ich guet aber vor em Sforza han ich Respekt wenn ich Spieler wär.Jetzt bini grad echli schockiert!
De Fischer mit sinere direkte Art (mer chönt au säge grossi Schnurre), da hett ich dänkt de teilt die Type scho no ih wänns nöd lauft. Aber ebe, erstens kommt es anders und zweitens als man denkt!
-
Zitat von Draft
Leeeeck mich, so öppis hani ja no gar nie erläbt! Ein Stand mit Bier und ein Mitarbeiter dine.
D'Fanarbeiter händ dänn de Lade übernoh und gschmisse. Und hineusse händ sich d'Fans um Würscht und de Grill kümmered.
Würscht händs mit ere Wasserrohrzange kehrt. Unglaublich die wälsche.Somit han ich de Fuessball für die Saison wieder gha. Ab sofort regiert wieder König Ishockey
wo ich de draft uf de pontaise gseh han, hani zersch a ne fata morgana glaubt und has am alkohlentzug (suufe scho sit bald 2 mönet nüt meh) i d'schueh gschobe...ha drum es föteli gmacht vo ihm und tatsächlich er isch dete gsi...
was ich aber no vill unglaublicher gfunde han: wie cha es team, eim wo de trainer letscht jahr die über längeri ziit unter em challandes vermissti lideschaft eso idrücklich igimpft hät, die vo hüt uf morn eifach ablege, eso wie ich mis dreckige shirt i d'wösch rüehre? mit dere liedeschaft vo letscht jahr, hetts in sion es unentschiede geh, gege servette en sieg und in lausanne mindeschtens es unentschiede! wänn würkli voll parat bisch, dänn buechet de schönbi geschter zum 0:1, dänn verhaltisch dich nöd derart tölpelhaft wie bim 1:0 und und und...züri hät letscht jahr phasewis au nöd besser gspillt als jetzt, aber mit vill meh füür und hät sich so de eint oder ander punkt oder gar no de sieg erzwunge! das jahr lueget mer emotionslos ih...e unbegriflichi entwicklig.
jetzt isch de fischer s'erscht mal richtig gfordert i sinere trainerkarriere. nöd vergässe, au wänn er scho 45-i isch, au er isch en neuling und muess no einiges lerne. jetzt mues/chan er zeige ob er s'züg hät en guete/grosse trainer z'werde oder ob sini zuekunft bi u-21 mannschafte lieht!
wänn er und 's team tatsächlich innert nützlicher frist (wobi ich au nöd glaube dass das scho gege gcn und basel de fall wird si) us dem loch usefindet, dänn chömeds sehr starch use, s'züg händs dezue. und dänn cha au de canepa sis muul wieder emal voll neh und vo grosse tate rede! aber würklich ruhe häsch wahrschinli ersch nach em 31.8...
gruess roli c.
-
Zitat von Larry
Jetzt bini grad echli schockiert!
De Fischer mit sinere direkte Art (mer chönt au säge grossi Schnurre), da hett ich dänkt de teilt die Type scho no ih wänns nöd lauft. Aber ebe, erstens kommt es anders und zweitens als man denkt!
d'Schnurre elei langed nöd es chunnt ebe druff a wiemer das seit und vorallem ob das de ander au so verstaht......
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!