• Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    was isch de reiz, in italie im b spiele, statt da + defür no i de EL?
    nimm nöd ah, dass es s'gäld allei isch oder scho?
    zudem no i dem alter, da muen er ja an ufstieg glaube, sust find ich das e komischi wahl.

    Sin Vertrag isch usgloffe; und es paar Spieler müend halt scho vo de (jetzt grad wieder sehr grosse) Kaderlischte weg ...

  • Zitat von rouge+jaune-1939

    isch doch glych. wer wott gah söu gah. dr fcz brucht jetzt spieler wo zu 100% zum fcz stööh. nur so cha die sofortigi rückchehr id nla bewärkstelliget wärde.


    isch doch genau eso! und de tommy hät das au sehr guet erkannt! er hät damals i de 80-er jahr de fcz ja au bewusst als erschti profistation gwählt, wegem (arbeiterverein-) image vom club. vergiss jedefalls niemeh, wie er bi de vorstellig uftaucht isch. langi strickjagge, total freakig, jedefalls alles anderi als fuessball profi typisch! :heavy:

    dass er dänn - nach em fcz abstieg - zu de insekte gwächslet hät, hani scho wieder vergässe... :floet: hät aber wohl eher mit de liebi zu stadt züri z'tue gha, wo sich bi ihm zimli schnäll entwicklet hät. natürli au mit de sportliche perspektive: gcn isch damals - nebed servette - ganz klar die erschti adresse i de schwiz gsi und das was basel hüt isch. mier händ ihm das aber mittlerwile verziehe... :cool: er isch übrigens de erschti direkti transfer über gleis gsi sit de "lex köbi kuhn", dem gentlemen's agreement wo de edi nägeli 1969 mit (wahrschinlich) em alten spross abgmacht hät! :wink:

    zum koch: mal ehrlich, de koch hät nie wükli vill grisse bim fcz. im gegeteil, isch vermuetlich de spiller wo no bi züri gsi isch bis ändi letscht saison, wo euis uf de tribüne am meischte ufgregt hät und drum au am meischte für ungläubigs chopfschüttle gsorget hät! dass er i d'serie b gaht hät wohl mit em uslandtraum und em halt immer no nöd schlechte ruef vom fuessballand italie z'tue. ob's generell en sportliche abstieg oder en ufstieg isch, isch schwierig zum säge. aber gegeüber de schwizer nati b sicher en ufstieg.

    und dass de buff und de bua blibed isch doch reins wunschdenke, die sind vill z'jung und vor allem vill z'guet für e b saison. bringed aber beid (zäme) sicher no en siebestellige betrag is kässeli.

    NieUsenandGah

  • dänn hetti de wo zu eu cho isch aber en abstieg gmacht? han gmeint ihr heged eine us de serie b gholt?
    naja, wird wohl ähnlich sie oder er gseht eher d'ufstiegs- & spielmöglichkeite bi eu, als de koch...

    bickel isch halt spötistens dur sin brüeder(?) wieder uf de bode zrugg gholt worde, wo uf eimal chli gäld verlochet hät. als spieler def. en gwünn gsi + wahrschienlich au jetzt als person + i sinere ufgab.
    wänns normal lauft, müessted ihr nöchst saison wieder zrugg sie, da wil ja jetzt scho wieder komisch tuet.
    da nöchst saison chum internat. gspielt wird, dörfti das au grad e chance sie zum vorne mitspiele.
    mal luege ob de family clan dänn au no merked, dass so de richtig wäg isch + nöd als allei-fan-herrscher.
    d'frag wär dänn no, ob er au länger mit lüüt chan schaffe, au wänns mal nöd so lauft + vor allem, ob er sich mal normal chan vo lüüt/spieler tränne?
    mir werdets gseh..., au de cc hät sich chöne mässige, evtl lernts euä ja au :)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    isch doch genau eso! und de tommy hät das au sehr guet erkannt! er hät damals i de 80-er jahr de fcz ja au bewusst als erschti profistation gwählt, wegem (arbeiterverein-) image vom club. vergiss jedefalls niemeh, wie er bi de vorstellig uftaucht isch. langi strickjagge, total freakig, jedefalls alles anderi als fuessball profi typisch! :heavy:

    zum koch: mal ehrlich, de koch hät nie wükli vill grisse bim fcz. im gegeteil, isch vermuetlich de spiller wo no bi züri gsi isch bis ändi letscht saison, wo euis uf de tribüne am meischte ufgregt hät

    - Cabral
    - Kecejovic
    - Brunner
    - Favre
    - Brecher
    - Chermiti
    - Dijmsiti
    - Rizzo
    - 2x Canepa

    Alles Namen, die mich weit mehr Lebensjahre gekostet haben als Koch ...
    :floet:

  • Zitat von snowcat


    vergiss jedefalls niemeh, wie er bi de vorstellig uftaucht isch. langi strickjagge, total freakig, jedefalls alles anderi als fuessball profi typisch!.

    mi vater hett no de vertrag mim hotz gmacht :applaus:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    han ihn in luzern amigs no guet gfunde. ha gar nöd gwüsst, dass er en zürcher isch.

    Sport-Tagesticker: Adrian Winter steht vor Wechsel zum FCZ http://blick.ch/4611944?utm_so…n=blick_app_iOS Geteilt mit der Blick App


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk


    Hab's schon einmal erwähnt:
    Vieles deutet darauf hin, dass wir 16/17 das bessere/schlüssigere Team haben werden, als 15/16, als der Präsi/Sportchef/Hhmauptaktionar (usw.) Basel angreifen wollte ...


  • mich nicht! weil ein teil dieser namen nie auf dem spielfeld standen und keiner von denen welche denn auch spielten auch nur annähernd 9 jahre beim fcz waren und mich alleine auf grund der viel weniger für den fcz gespielten minuten gar nicht so viele jahre wie koch kosten konnten!

    ausser tschimcity, aber der war die ersten jahre noch ein versprechen. und zwar bis zum dem tag, als sein freund drmic in die buli wechselte und tschimcity sich ab dann auch für höheres berufen sah. ab dann spielte er nur noch durchschnittlich bis scheisse!


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • De Assistenztrainer meint, es seg e gueti Truppe. Aber ebe: na isch nöd klar wer bliibt. De Buff segi extrem wichtig für d'Mannschaft! Er chan nöd verstah, wie die Mannschaft hät chöne abstiige!

  • Zitat von gringo

    Er chan nöd verstah, wie die Mannschaft hät chöne abstiige!


    das kann eigentlich niemand...

    aber trotz aller fehler die canepa machte, das reichte noch nicht zum abstieg. es brauchte noch den schlechtesten trainer, welcher jemals eine nla mannschaft coachte. auch wenn dieser mann über fussball schon mehr vergessen hat, als ich jemals wissen werde, war er als trainer eine totale katastrophe.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    das kann eigentlich niemand...

    aber trotz aller fehler die canepa machte, das reichte noch nicht zum abstieg. es brauchte noch den schlechtesten trainer, welcher jemals eine nla mannschaft coachte. auch wenn dieser mann über fussball schon mehr vergessen hat, als ich jemals wissen werde, war er als trainer eine totale katastrophe.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Ja, da kann ich dir vollumfänglich zustimmen! Werde nie verstehen, weshalb man solange an Meier/Rizzo festhalten konnte ...

  • Zitat von Mushu

    Ja, da kann ich dir vollumfänglich zustimmen! Werde nie verstehen, weshalb man solange an Meier/Rizzo festhalten konnte ...


    im gegenteil, man hätte sogar bis ende saison an ihnen festhalten sollen! dann hätte es zwar für fcz ansprüche eine sehr schlechte saison gegeben, aber man hätte sie mindestens auf dem neunten platz abgeschlossen...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!