Weiss jemand, ob ich live Spiele via Air Play auf Apple tv streamen kann? Mitbden Zusammenfassungen funzt das....danke
Der NHL-Fred
-
-
wenns mit den zsf über air play klappt, spricht doch auch nichts gegen die live spiele...
oder wieso sollte das nicht gehen?
-
Mit der alten app 2010 war das nicht möglich, nur Ton, allerdings war das auch für die Zusammenfassungen so. Darum wollte ich das nur bestätigt haben....bevor ich die 160 CHF ausgebe und dann trotzdem nicht auf dem tv schauen kann....
-
-
- Offizieller Beitrag
Gysin: Was meinsch eigentlich zu de Isles?
Bin chli paff gsi das mer gäge Panthers, wo als eis vo de schwächschte Teams gilt, dihei verlüürt.
Es wird ja gseit, d'Isles heged kei Chance ufs Playoff - was meinsch Du?
-
sackschwach gsi.
playoffs wäred e überraschig.
-
-
- Offizieller Beitrag
da chämed wohl schweri Ziite uf d'Cablecom zue ;o)
-
chan winnipeg-habs nöd live luege uf de ps3, kei ahnig warum.
-
ps3 hät bi mir au bitz problem gmacht: han zwar d'live spiel gseh & chöne uswähle, aber de screen wo mer d'spiel wächsle chan, hät sich nie meh refreshed
-> somit häts au kei neui spiel zur uswahl geh... evtl. hetti nachher müese neu is menü ine, kei ahnig, han kei ziet meh gha, das z'teschtä.... (hüt abig gits die nöchst möglichkeit defürbtw. über iphone häts au funktioniert, d.h. d'condensed game, live isch grad nüt am laufe gsi....
-
bi mier hätts nacher problemlos funktioniert, wpg-mtl hät eifach 5 minute verschpöötig gha, weiss nöd wieso.
-
- Offizieller Beitrag
das game luegi jetzt grad, was für e atmosphäre i dem stadion :-o
-
- Offizieller Beitrag
so geil, d'habs spieled im pp mitere reine schwiizer defense (diaz und weber)
-
- Offizieller Beitrag
streit's back :-o
-
grossartige pass gsi. weltklass.
-
schwaxh, 1 guets drittel. und es langt sogar no.
-
-
-
nomal schnell zrug zum Gamecenter...
Isch das jetzt im grosse und ganze z'empfehle?
Wird jedes Spiel live zeiged oder?
Gits viel Usfäll wo gar nüt me lauft?
Han früehner ebe ESPN360 gha und wet mi ez eifach no churz absichere bevori die 160.- usgibe.
Danke für e Antwort.
-
Auf PS3 funktionierts bei mir eigentlich 1a. Das einzige Problem was ich habe ist, dass die Spiele immer zu spät freigeschaltet sind, sprich die ersten 5 Minuten des Spiels verpasse ich andauernd. Weiss jemand an was das liegt?
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!