- Offizieller Beitrag
So lauft das ebe dört:
So lauft das ebe dört:
Isch aber biz schnäll gange. . . heti nöd so erwartet.
...und dä Steiner isch immer no bi dä Lütt....
das het dä Büeli sicher au nöd erwartet
Glaub nöd dass de Steiner "b i de Lüt" isch, de hätt kei Chance!
De Andres who? isch im grosse NY eifacht kei Nummere, körperlich sowieso, drum isch das jetzt au schnäll gange. De Coach vo de Rangers isch allefalls halt au kein Fan vo ihm, wer weiss das scho.
Jetzt mues er halt i de AHL zeige was er chan, suscht isch de Traum schnäll verbi.
Del Curto: «Eine Respektlosigkeit, warum haben die ihn überhaupt geholt?»
Ja da simmer halt nöd i de Wohlfühloase Davos wo de Arno alli Problemfäll hätscheled.
dä Steiner fuulät sicher au no usä, dänn chaner bim MCSorley zunerä gschiedä Gaschä die nächscht Hirnerschütterig abholä.
.... aber immerhin chaner amenä Teschtspiel gäge Minnesota mitmachä....
was am Wurzelsepp usem Sertigtal nöd glungä isch.....
Ich erwarte vom Büeli dass er i de AHL i de Top 3 vo de Skorerliste vo sim Team landet, dänn chunt er früener oder spöter sini Chance i de NHL über. Im Gägesatz zum Riesen mues er si dänn aber nutze, es git mängisch nur eini!
in diesem fall nicht mal hire !! :).....aber ja......so laeufts halt eben.....
andere laender andere kulturen......da ist die schweiz anyway eine wohlfuehloase die weltweit nicht uebertroffen wird !!!
Mich nervt eigentlich nur Del Curto, dass der immer und zu allem seine Klappe aufreissen muss.
Tortorella wusste wohl einfach das Ambuhl garantiert nicht beim Season Opener im Lineup ist, deshalb hat er ihn wohl gleich sofort in die AHL geschoben. Es gibt andere Leute bei den Rangers die JETZT eine Chance verdient haben wie Anisimov der letzte Saison in der AHL zimlich gerockt hat.
Ambühl muss es positiv sehen, jetzt kann er sich optimal auf die AHL Saison vorbereiten. Lernt das Umfeld in Hartford kennen, seine Mitspieler usw. und dann heissts scoren was das Zeugs hält.
Die Columbus Blue Jackets haben ihr Kader auf 38 Spieler gekürzt. Nach einem Testspiel muss dabei auch der Probespieler Daniel Steiner das NHL-Team verlassen.
Vier Spieler wurden ins Farmteam Syracuse Crunch abgeschoben, zwei zu ihren Juniorenteams und sechs Spieler ins Ungewisse geschickt, darunter auch der Testspieler Daniel Steiner .
Nach eigenen Angaben gegenüber dem "Tages-Anzeiger" soll Steiner allerdings im Verlaufe dieser Woche ebenfalls einen AHL-Vertrag bei Syracuse erhalten.
hockefans.ch
Es isch grad gröber losgange:
http://www.nhl.tv/team/console.jsp?hlg=20092010,2,2&fr=false
Zitat von LarryEs isch grad gröber losgange:
Herrlich da wird nöd lang gfäterlet, und am Schluss na Abderhaldsche Wyberhagge
Zitat von LarryEs isch grad gröber losgange:
Frage an die NHL Experten...
Gibts dazu eine Vorgeschichte? Für einen der das Presaison Gemplänkel der NHL verpasst hat, sieht das extrem nach Inszenierung aus... I mean 1st period, 2nd minute, 1st game of the saison ?
Nicht dass es eine offizielle Aufforderung dazu gab, aber es scheint ganz gut ins Konzept zu passen, die NHL mit viel Fight and Power zu promoten.
Hab das erste Drittel auf ESPN gesehen. War mein erstes Mal das ich mir ein NHL Spiel reingezogen habe. Als ich die beiden "Schlägereien" gesehen habe musste ich nur noch lachen...Ich könnte schwören das ist inszeniert!
hie au scho es gröbers foul mit anschliessender schlägerei..
flames gäge islanders
Joey: Meistens werden die Fits im Unterbruch abgemacht zwischen den "Tough guys", aber das muss nicht immer der Fall sein. Von inszeniert kann aber keien Rede sein.
Artikel in der "NZZ am Sonntag" über Mark Streit:
streit mit 1 goal und 1 assist im 1. match.. eifach hammer de kerl
De Steiner wills jetzt i de ECHL probiere:
http://www.hockeyfans.ch/news_portal/news.php?id=24944
Scheisse, verpasse das Spiel (wänns en nämed...) gäge Florida Everblades um ei Wuche!
Isch aber en hartnäckige Siech, vo dört gits kein Wäg i d'NHL, und i de Schwiiz würde er es vielfachs verdiene, aber de Grind laht das wohl nöd zue...
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!