Der NHL-Fred
-
-
Stanleycupsieger-besieger!
OMG
-
- Offizieller Beitrag
-
...da wär ich sofort debi...nur: Es liit i de Vergangeheit und somit out of scope!
-
-
- Offizieller Beitrag
Das isch es Detail
-
-
Zitat von Brave New World
Nume sinds dete nöd Stanleycupsieger gsi
ez mal abgseh devo dases für d hawks es reins vorbereitigsmätschli ohni bedütig gsi isch:
sie hend gege züri so zimli mitm aktuelle rooster gspielt (im gegesatz zum hcd spiel wo doch no de eint oder ander guet spieler gschont worde isch). nur de hossa het verletzigsbedingt gfehlt und de huet isch im goal gsi.
wenns also i dere saison de cup würded hole chönt mer sich wohl ehner no als "stanleycupsiegerbesieger" bezeichne als wenn mer geg de aktuell cupsieger nach de summerpause gspielt hetti.
det passiered im summer ide ufa phase und ufem trademarkt doch no zimli viel veränderige.
aber ebe, mal luege wies chunt...
uf jede fall würdi sones libli neh
-
Genau !
Libli müend ane.
-
- Offizieller Beitrag
Ich mache eis, chasch sicher si!
-
Und ich chaufe zwei !
Wänn das itrifft, . . . . geil !!!!
-
- Offizieller Beitrag
Zurück zum richtigen Hockey
http://video.nhl.com/videocenter/console?hlg=20092010,3,313
Starke Reaktion der Habs!
Huere Fäschthütte!
-
- Offizieller Beitrag
Chicago uf em Wäg in Final
-
läck hät ich gern eine wie dä byfuglien bi dä isles...
-
-
- Offizieller Beitrag
Die Broad Street Bullies brauchen auch nur noch einen Sieg.
Die Flyers machen sich, haben sie sich doch erst in der letzten Runde im Penaltyschiessen (!) gegen die Rangers fürs PO qualifiziert!
-
-
- Offizieller Beitrag
-
Bin gespannt ob das nun Doug Murray zum Verhängnis wird, auch Joe Thorntons Kopf könnte rollen. Er war mit Ausnahme von ein paar wenigen Spielen mal wieder katastrophal in den Playoffs.
-
jetzt simmer wenigstens scho mal:
stanleycupfinalistbesieger
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!