• Zitat von Thomi


    Ich stell aber no die wildi Theorie uf, nämlich dass d Hawks nöd det wäred wos jetzt sind, wänns nöd gäg dä Nobody us dä Schwiiz die Niederlag kassiert hetet:-o

    Die Theorie wird sich nie bestätige la aber ich chönts mir vorstelle.

    Naja wemmer vor jedere Saison eis vo de unzählige Agebot anehmed und es NHL Team uf dene ihrem Wunsch abelönd und die denn schlussendlich Stanley Cup Sieger wärded wird dini Theorie scho irgedwenn bestätigt. :razz:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Thomi


    Ich stell aber no die wildi Theorie uf, nämlich dass d Hawks nöd det wäred wos jetzt sind, wänns nöd gäg dä Nobody us dä Schwiiz die Niederlag kassiert hetet:-o

    Gar nöd falsch! Wo de Benny (de DJ) afangs Jahr uf Ihladig vo de Blackhawks in Chicago gsi isch, händ em d'Spieler gseit: "Ihr händ ois zur rächte Zyt en Tritt in Arsch geh!".

    Typisch Schwiizerisch wieder mal wie mer de Erfolg vom Z abemache will :roll:

  • Zitat von Larry


    Typisch Schwiizerisch wieder mal wie mer de Erfolg vom Z abemache will :roll:

    s'einzige wo da typisch schwiizerisch isch isch dä fakt das ihr das überbewerted und dänked das mier die würkli uufgweckt händ.

    i dä pre-season. sorry aber lol.

  • Bi eus isch das ebe so;

    wämmer verlüred, dänn sind alles Pfiffene und es wird gmotzt und kritisiert. Und wämmer günned isches nur, will die andere nix gsi sind.
    :gruebel:

  • total falsch. ich finde dä sieg au super, aber mier händ demit chicago beschtimmt nöd zum stanley cup sieger gmacht und sie au nöd uf dä richtig weg bracht.

  • Zitat von Gysino

    total falsch. ich finde dä sieg au super, aber mier händ demit chicago beschtimmt nöd zum stanley cup sieger gmacht und sie au nöd uf dä richtig weg bracht.

    Simmer doch ehrlich...Eigentlich isches ebe doch so das mer dene d'Levite glese hend und sie checked hend wie scheisse sie eigentlich sind. Drumm händs härt trainiert und sind jetz chunrz vorem Stanleycup!^^ :suff:

  • vo mer us choemmer jede september......es friendly spille gaege chicago....!! choentmer dass irgendwie ifaedle...? eventuell mit existing special relations....?! wer de hammer.....

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino

    total falsch. ich finde dä sieg au super, aber mier händ demit chicago beschtimmt nöd zum stanley cup sieger gmacht und sie au nöd uf dä richtig weg bracht.

    Amen! Eimal meh büg ich mich dä einzige und wahrer Meinig!
    Egal öb d'Spieler vo dä Hawks dänked es seg guet gsii gäg eus verlore zha, will Du weisch ja wies würklich isch:-o

    Ach Gysino ich wär so gern so allwüssend wie Du!

    Schad bisch Du nöd Coach vom Z oder dä Fuessball-Nati dänn würed mir immer Meister und Schwiiz Fuessball-Wältmeister:-o

    Ach ja, gimmer doch bitte noch schnäll dä WM-Sieger dure dänn chani mis ersparte druff wette und mir nacher en schöne Länz mache!

    Weisch du Plauderi, wänn ich Dir vor dä Euro 04 gseit het viellicht wird ja au dä Gastgeber Europameister hetsch wieder mit dinere sälbstgfellige Überheblichkeit verlute la wie blöd das isch und dasses aber au im Läbe nie iitritt.....sötsch würklich dis Gäld mit Sportwette verdiene!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von bully

    vo mer us choemmer jede september......es friendly spille gaege chicago....!! choentmer dass irgendwie ifaedle...? eventuell mit existing special relations....?! wer de hammer.....

    Es soll ja diesen September wieder ein Spiel um den Victoria Cup geben, und der Z sei im Gespräch als Gegner und Titelverteidiger....allerdings wird das Spiel nicht mehr in der Schweiz stattfinden sondern an einem der Spielorte in Europa wo die NHL-Teams die Saison beginnen.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!