• Dä Streit isch i dä Uswahl, d.h. mer muessen nöd dezuefüege. Wämmer obe nach Teams filtered, chummt dä Mark bi dä Isles als einzige Defense...

    Dä Nino müesstmer manuell dezueneh, wämmeren dänn wott wähle...

  • guets spiel gsi vo de isles. wieder schwach isch jedoch de streit gsi, gar kei gueti saison vo ihm. viel fehler, turnovers, schlächti entscheidige uf em iis. schad. siini beschte ziite sind wohl verbii.

    und fetts LOL de streit zum all-star game...sinder uf droge?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino


    wieder schwach isch jedoch de streit gsi, gar kei gueti saison vo ihm. viel fehler, turnovers, schlächti entscheidige uf em iis. schad. siini beschte ziite sind wohl verbii.

    Du bisch de Isles Kenner!

    Ich gseh nur i de Stats: Nach Punkten de Streit ganz vorne (4. als D!), i de Plus/Minus ganz hine (-9).

    Cools Goal vom Nino, häd sogar dörfe en Penalty schüsse.

    Und wäg em All Stars Game: Isch puri Sympathie, wie all die Ottawa Affe, wo ihri Spieler voted nur will das Spiel dört isch.....ich hoffe das chehrt no!!!

  • Zitat von Gysino

    guets spiel gsi vo de isles. wieder schwach isch jedoch de streit gsi, gar kei gueti saison vo ihm. viel fehler, turnovers, schlächti entscheidige uf em iis. schad. siini beschte ziite sind wohl verbii.

    und fetts LOL de streit zum all-star game...sinder uf droge?

    sorry, aber wänn eine uf droge isch, dänn öpper wo seit: dass em Streit sini Ziet verbie isch, nur will er nachere lange Verletzig nöd grad wieder döt isch, wo er vorher gsi isch! häsch ja chum s'gfühl gha, dass er bi sim comeback grad wie de Crosby ieschlaht, oder scho? au wänns geschter es schlächts spiel vo ihm gsi isch...

    klar sind scho paar Spiel gspielt, aber döt wo die andere schlächt gspielt händ, hät er immer wieder sini Klass ufblitze lah, au wänns i de Ändabrächnig kein Sieg bracht hät...

    interessant findi, dass de nino für 2 gägeträffer "mitschuldig" isch, das wird bi eus i de medie niened erwähnt...

  • larlf:

    Bi eus i dä Medie wird sowieso nur s Positivie vo dä Schwiizer erwähnt, das isch öpis wo mich scho sit Jahre massiv nervt. Schribt z.Bsp. au niemert, dass dä Hiller unter aller Sau spielt.

  • Zitat von Sputnik

    larlf:

    Bi eus i dä Medie wird sowieso nur s Positivie vo dä Schwiizer erwähnt, das isch öpis wo mich scho sit Jahre massiv nervt. Schribt z.Bsp. au niemert, dass dä Hiller unter aller Sau spielt.

    genau so isches.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Studi66

    ab nächster Saison mit 4 Conferences und keine Divisions mehr? Wieso nicht...?

    http://tsn.ca/nhl/story/?id=382065

    http://www.nhl.com/ice/page.htm?id=75862

    Ich habe sowieso immer nur die Rangliste der Conference angeschaut!

    Panthers überraschen weiter, Bolts enttäuschen weiter.

    Die Panthers sind im Moment Floridas erfolgreichstes Profiteam!

  • sie händ ebe derbies gern. de fan in amerika luegt lieber 5 mal rags vs. isles
    als 1 mal isles vs. canucks...und grad darum wirds au de zueschauerzahle hälfe.
    jedefalls einige teams.

    • Offizieller Beitrag

    Wow! :shock:

    Die Florida Panthers siegen auch beim Stanley Cup Champion Boston!

    Habe mir jetzt div. Spiele der Panthers angeschaut: Das Team hatte vor der Saison so ziemlich Null Kredit, und nun das!

    Werde mir das Team auf jeden Fall wieder mal Live anschauen und ich freue mich schon mal auf NHL Playoffs vor meiner Haustüre :cool: :geil:

    PS: Oise ex Andy Sutton wird wahrschiinlich gröber gsperrt, gem TV Kommentar:

    http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=605435

  • Zitat von Larry

    PS: Oise ex Andy Sutton wird wahrschiinlich gröber gsperrt, gem TV Kommentar:

    http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=605435

    Naja, es war ein Check mit Absprung, allerdings in gesundem Abstand zur Bande. Da gab es schon schlimmeres. Trotzdem schwierig einzuschätzen wieviele Sperren es für eine solche Aktion gibt.

    Nun eine Frage an die Kenner: Seit dieser Saiosn wird ja jede ausgesprochene Sperre durch Brendan Shanahan der Öffentlichkeit begründet. Diese Aktion von Ville Leino (http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=60&id=140793) zog eine Sperre nach sich. Das hätte doch früher nie und nimmer eine Sperre gegeben?

    Ist es nicht ein wenig fragwürdig wenn man gegen solche Aktionen vorgeht, aber die Prügeleien, ob der Gegner will oder nicht, praktisch straflos toleriert werden.

    Also nicht falsch verstehen. Ich liebe es, wenn sich zwei Spieler die Köpfe gegenseitig fair einschlagen; Finde einfach die Sperrensache bei zwar nicht fairen, aber auch nicht wirklich unfairen Aktionen, ein bisschen übertrieben.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Jokerit

    Naja, es war ein Check mit Absprung, allerdings in gesundem Abstand zur Bande. Da gab es schon schlimmeres. Trotzdem schwierig einzuschätzen wieviele Sperren es für eine solche Aktion gibt.

    Nun eine Frage an die Kenner: Seit dieser Saiosn wird ja jede ausgesprochene Sperre durch Brendan Shanahan der Öffentlichkeit begründet. Diese Aktion von Ville Leino (http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=60&id=140793) zog eine Sperre nach sich. Das hätte doch früher nie und nimmer eine Sperre gegeben?

    Ist es nicht ein wenig fragwürdig wenn man gegen solche Aktionen vorgeht, aber die Prügeleien, ob der Gegner will oder nicht, praktisch straflos toleriert werden.

    Also nicht falsch verstehen. Ich liebe es, wenn sich zwei Spieler die Köpfe gegenseitig fair einschlagen; Finde einfach die Sperrensache bei zwar nicht fairen, aber auch nicht wirklich unfairen Aktionen, ein bisschen übertrieben.

    Im Studio haben sie von 10 Spielsperren gesprochen.

    Zu den Sperren die durch Shanahan erläutert werden: Finde ich sehr gut!!!!
    Es wird erklärt, warum ein Spieler gesperrt wird und wie seine Vergangenheit aussieht (Wiederholungstäter). Es geht dabei vor allem um Checks gegen den Kopf.
    Fighting gehört zur NHL, und ich finds geil!
    So lassen zwei Typen Dampf ab statt wie bei uns dann der ganze Match über gedreckelt wird!
    Ich würde es begrüssen, wenn sie das bei uns Endlich auch zulassen würden!
    Die div. Sportarten werden schon genug von den Schiris beschnitten, angefangen beim Fussball, über Hockey, bis zum American Football. Überall diskutieren sie dauern, was noch verboten werden könnte......ätzend!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Jokerit


    Nun eine Frage an die Kenner: Seit dieser Saiosn wird ja jede ausgesprochene Sperre durch Brendan Shanahan der Öffentlichkeit begründet. Diese Aktion von Ville Leino (http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=60&id=140793) zog eine Sperre nach sich. Das hätte doch früher nie und nimmer eine Sperre gegeben?

    Hä? Das ist ein übler Check mit dem Knie, der schwerste Verletzungen verursachen kann!

    So hat mal Misko Antisin, als er bei Lugano war, einen Russen von Ambri, Kvartalnov, schwer verletzt! Solche Checks wurden schon immer bestraft!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!