- Offizieller Beitrag
Der NHL-Fred
-
-
Zitat von Larry
Hä? Das ist ein übler Check mit dem Knie, der schwerste Verletzungen verursachen kann!
So hat mal Misko Antisin, als er bei Lugano war, einen Russen von Ambri, Kvartalnov, schwer verletzt! Solche Checks wurden schon immer bestraft!
Meine Meinung. Eine der übelsten Arten in Hockey jemanden aus dem Spiel zu nehmen.
-
- Offizieller Beitrag
Ja, es war der Malkov. Wäre ja eigentlich der einfacher zu merkende Namen, Larry.
-
Zitat von Jokerit
Nun eine Frage an die Kenner: Seit dieser Saiosn wird ja jede ausgesprochene Sperre durch Brendan Shanahan der Öffentlichkeit begründet. Diese Aktion von Ville Leino (http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=60&id=140793) zog eine Sperre nach sich. Das hätte doch früher nie und nimmer eine Sperre gegeben?
. -
-
Zitat von zuercher_sc
der link führt fälschlicherweise zum kniestich von porter... trotzdem ist die eine sperre gegen leino OK, die aktion ghet klar zum kopf, in der nhl sind sie da auch bei ansätzen und aktionen ohne verletzungsfolge knallhart...
ich weiss, ich han aber alli sperrige bisher gseh und das vom leino isch ganz klar.
-
- Offizieller Beitrag
Han de Check vom Sutton nomal ahglueged:
http://www.youtube.com/watch?v=kMlVioV5XyU
Gaht voll uf de Chopf, hebt sogar no ab dass er de Chopf trifft....
De chunt drah, au will er en Wiederholigstäter isch!
-
-
Zitat von larlf
Läck bi eus würdets id hose schiise, wenns das mache müsstet/würdet.
-
cooler penalty.
allerdings dachte ich immer, der puck müsse beim penalty immer in der vorwärtsbewegung sein. kane zieht den puck doch mehrmals zurück.
-
- Offizieller Beitrag
de Goalie chönnt em d'Schiibe locker mit em Schtock wegwüsche ;o)
-
-
Zitat von Reto
de Goalie chönnt em d'Schiibe locker mit em Schtock wegwüsche ;o)
das probiert er doch vor de chischte au:
d.h. bevor er s'goal macht, bewegt de goalie de schtock & dänn zieht er rächts übere & de goalie staht (oder lieht) im schilf...ich chan die chischte nöd gnueg ahluege, findi eifach nur geil! vielne andere wür d'schiebe irgendwohi wegspringe, wänns das imne spiel probiered...
-
würkli en geile topf......
technisch 1a... -
zum thema streit und wie er momentan spielt...hüt wieder en grausame turnover gha und ja, gwüssi isles fans tüend überreagiere und er isch immerno eine vo de bescshte isles verteidiger (guet, kei gross leischtig...):
Zitat
I made this point on Twitter earlier but I’ll say it on the blog too. Let’s all stop with trading Streit, scratching him, removing the C — whatever the ideas are. Real NHL hockey teams don’t do any of those things to their captain in the middle of the season. The Islanders, last time I checked, are a real NHL hockey team in the middle of a season. Are you tired of having the Islanders treated like second class citizens in the mainstream hockey media? OK, then don’t undermine or embarrass your captain by doing any of those things. It’s unprofessional, minor league and isn’t happening.Streit isn’t playing well right now but this team cannot afford to lose one of it’s best defenders. Pushing the eject button on a little slump isn’t solving anything and is going to make things harder in the long run. To add to that, think about how much UFAs don’t want to come here already and add “the organization embarrassed the captain” to that sales pitch. Doesn’t work on any level, really.
vo eim vo de wichtigschte isles blogger.
-
wer weiss a was es alles lieht, dass er momentan nonig so spielt wie vor de verletzig?
was ich mir no guet chönt vorstelle:
dass er s'C halt soo ernscht & wichtig nimmt, dass er quasi zviel versuecht alles richtig z'mache und de andere immer und überall z'hälfe und drum zwenig ziet für sich sälber nimmt? (wo er jetzt halt wür bruche, zum wieder zu alter stärke zrugg cho) -
er isch ganz eifach defensiv nie wahnsinnig guet gsi und mit dem team isches dänn ebe schwierig das z'verheimliche. eigetli muess er d'scheisse vom staios uusbügle, gaht halt ebe nöd würkli. näbed eme top 2 nhl verteidiger würds anderscht uusgseh.
-
Näbed em Keith oder Seabs wür de Mark sicher e besseri Falle mache. Also a de TDL ab uf Chicago!
+ Nino für Hjalmarsson, Frolik und en 1st.
Wär doch was...
-
hoppla, gits ächt no es stängeli? 7-0 nach 42.min (bos - fla)
-
- Offizieller Beitrag
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!