• Zitat von larlf

    cool, danke für d'lehrstund!

    ich han natürlich gmeint, als was er ächt iiplant isch: d.h. wänn er sich im camp zeiged & au nachher leistig bringt (und nöd grad verletzt).
    du häsch mir das aber herrlich beschriebä, dass sin draft bi de wilds i dem sinn gar nüt meh wert isch, im gägesatz wänn er bi de islanders bliebä wär...

    au s'argumänt vom "gm isch quasi i sinere schuld" (nur scho zum de nr.5 draft z'rächtfertige) findi au interessant.
    vo dem her gseh macht d'aktion vom rüefi würklich nöd soo viel sinn; so wie ich's interpretierä, hett er au nöchst jahr no chöne zumne andere verein gah (wänn er sich, us wellne gründ au immer, bi de islanders nöd duregsetzt hett).

    genau. wenn er nächst jahr nach emne guete camp namal id ahl gschickt worde wär, heti de trade request jede verstande.

    iceman: s problem isch, das de nino ide saison 11/12 wohl nur wäg sim höche cap hit im nhl team gsi isch. das hät nüt mit disziplinierigsmassnahm z tue... mer chan entry level contracts so mit prämie (wo zimli sicher nöd erreicht werded) verwässere, das de cap hit viel höcher isch als de tatsächlich lohn. so sparsch als owner gäld und s spare isch uf long island ide letschte jahr leider immer wichtiger gsi als de sportlich erfolg. dur die aktion het de nino es jahr i de juniore verlore wo wichtig gsi wär für d entwicklig. aber er het ide ahl die richtig antwort druf geh und d isles wered imo nöd um in ume cho die saison. er hetti charakter und biss zeigt was so wichtig isch det äne. ez het er mal de ruef vomne spieler wo bi wiederstand lieber devosecklet...

  • Zitat von Larry

    Uf guet Dütsch gseit:

    Oisi "Experte" aka Journis händ vo de NHL (vom gsammte Sport in NA) kei Ahnig!

    De Chlaus isch e Usnahm, de isch scho xig mal däne gsi, aber de Chlaus isch halt de Chlaus :bruno:

    Chan mich no guet erinnere wo so en "Experte" a de Juniore WM gmeint häd, de Riesen seg grad so guet wie de Lecavalier.

    Ja genau..... :rofl:

    Klugscheisser-Modus an: der "Experte" meinte damals er sei gleich gut wie Joe Thornton. Und im nachhinein betrachtet ist das ja gar nicht so falsch.. mehr als einen Schweizer Meistertitel hat Thornton bis jetzt ja nicht in seinem CV..

  • Zitat von zuercher_sc

    im ernscht ez: mich würd wunder neh was de roost zu dem thema meint.

    Uf Twitter meint er:

    "#ElNino #Niederreiter in #Minnesota - what a GREAT place to play hockey!"

    und dänn no

    "@crossmedia_pro For sure a great place to play hockey. I'm not so sure yet whether it's easier for Nino to crack a top6-F-position in MIN"

  • Die meiste gehen davon aus, dass Nino nächste Saison evtl. sogar an der Seite von Tavares die Chance bekommen hätte. Falls dem so wäre, frag ich mich schon, wieso die Islanders Nino für diesen geringen Gegenwert getradet haben? Kann es nicht auch sein, dass die Wahrheit irgendwo in der Mitte liegt? Dass der Trade eigentlich nicht gut ist für Nino (Ruf, nicht mehr den Schutz als 1.Rd Pick), aber dass die Islanders auch nicht sonderlich viel in Nino sehen, dass sie ihn gegen Clutterbuck tauschten?

  • Zitat von Simms

    Die meiste gehen davon aus, dass Nino nächste Saison evtl. sogar an der Seite von Tavares die Chance bekommen hätte. Falls dem so wäre, frag ich mich schon, wieso die Islanders Nino für diesen geringen Gegenwert getradet haben? Kann es nicht auch sein, dass die Wahrheit irgendwo in der Mitte liegt? Dass der Trade eigentlich nicht gut ist für Nino (Ruf, nicht mehr den Schutz als 1.Rd Pick), aber dass die Islanders auch nicht sonderlich viel in Nino sehen, dass sie ihn gegen Clutterbuck tauschten?

    es hilft nöd wänn de agent nd anschiinend de spieler en trade verlanged. macht de marktwet kaputt. passiert au im fuessball immer wieder, siehe jetzt Higuain...wird locker 10 Mio. under Wert verchauft werde.

  • die Ausnahme bestätigt die Regel: siehe Theater bim Lewandowski...

    aber minere Meinig nah wird eine vo de gröschte/wichtigste Faktore oft "vergässe": de Berater!
    wänn macht en Berater am meischte Batzeli, wänn sin Kliänt guet verdient und bi jedem Wächsel wo allefalls no handgäld etc flüsst.... (zumindest im Fuessball! ich nimm mal ah, dass es i de NHL au so isch?)

    obwohl ich das mängisch nöd chan verstah: was hani (als Berater) devo, wänni am Spieler sini Karriere riskierä, nur wägere churzfristige dänkwiis?

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!