Slavia Prag - ZSC Lions, 03.12.08

    • Offizieller Beitrag

    Wahsinn ............ !!!!
    Sensationell, einfach nur grandios! Danke, danke, danke ZSC!
    Auch wenn das Resultat täuscht, und (für mich) Prag eigentlich die bessere Mannschaft gewesen ist: who cares!!

    Und die alten Säcke haben wiedereinmal gezeigt, wo der Hammer hängt.
    Sulo + Alston, zusammen geschätzte 145 Jahre alt, haben mit einer aussergewöhnlichen Leistung dazu beigetragen, dass eine CH - Mannschaft im Halbfinale der CHL steht! Nicht zu vergessen unsere Jungen in der Verteidigung.
    Wobei, für mich hat Seger als Captain eine seiner besten Partien im ZSC Dress gezeigt. Forster verletzt, Blindi nicht in absouter Topform (siehe die 2 eher dummen Strafen) und Suchy halt wie immer.
    Unser Captain ist gelaufen für 2. Hat gegen vorne Dampf gemacht, hat Doppeleinsätze geleistet und ist hinten gegen die nicht gerade kleinen Prag-Spieler mit der perfekten Mischung aus Aggressivität und Zurückhaltung in die Zweikämpfe!
    Wer hätte das vor 3-4 Jahren gedacht: er ist ein Leader!!

    Aber eigentlich ist es müssig über einzelne Spieler zu schreiben:
    DER ZSC HAT'S GESCHAFFT!!
    Und gegen Espoo Blues rechne ich mir durchaus auch Chancen aus,
    unglaublich!

  • Tickets Champions Hockey League Halbfinale

    Das Halbfinal-Hinspiel der ZSC Lions gegen Espoo Blues findet am 10. Dezember 2008 im Rapperswiler Lido statt.

    Saisonkarten sind deshalb nicht gültig!

    Alle Infos zur Ticketbestellung folgen so früh wie möglich auf der Homepage.

    Quelle: zsclions.ch

  • Zitat von Reto

    Ich habe mal nachgefragt, ob erstens Saisonkartenbesitzer und zweitens, die, die in Prag waren, irgend ein Vorkaufsrecht haben. Bin mal gespannt...

    Habe auf der Geschäftstelle angerufen.

    Saisonkarten nicht gültig, kein Vorverkaufsrecht.

    Tickets können nromal über Internet un Ticketcorner bezogen werden.

    Vorverkauf beginnt morgen Vormittag.

  • Zitat von Reto

    Ich habe mal nachgefragt, ob erstens Saisonkartenbesitzer und zweitens, die, die in Prag waren, irgend ein Vorkaufsrecht haben. Bin mal gespannt...

    Und was ist mit denen, welche sich vor der Glotze den Rest gegeben haben und jetzt Schädelbrummen und Fingernagelschäden haben?
    :suff:

  • anschienend startets morn am 10ni... Mal luege wie schnell dases gaht, bis wieder alli weg sind... wahrschinli gits wieder lüüt wo massiv viel iichaufet nume zums denn tüür verchaufe!

  • mal e frag:

    wieso isch de match in rappi? wär nid es grössers stadion vorteilhafter gsi? es git sicher au viel neutrali fans wo gern würdet go luege.. au ich han wele mit kollege.. aber mir verzichtet morn morge azstah am ticket corner, damit würklich viel vom zsc d chance hend de match go z luege.

  • Zitat von Simms

    das mitem vorverchaufsrecht gaht ellei scho nöd, wills nurno 6 tääg sind, nimmi mal ah... naja muemer halt wieder mal früeh an ticketcorner :skandal:

    also fair wers wenn mer morn nur chönti mit zsc saisoncharte und dezu passender ID bim ticketcorner sini billet bezieh.... und de regulär verchauf würd denn halt am mäntig starte....

    ich chämt mer also recht verarscht vor, i de beidne krisejahr treu e saisoncharte kauft und denn wenns widr mal en mode run git hesch kei tix... :skandal:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von endless78

    mal e frag:
    wieso isch de match in rappi? wär nid es grössers stadion vorteilhafter gsi? es git sicher au viel neutrali fans wo gern würdet go luege.. au ich han wele mit kollege.. aber mir verzichtet morn morge azstah am ticket corner, damit würklich viel vom zsc d chance hend de match go z luege.

    Meinsch Bern? Sorry aber uf die Fahrt und die Baustell chani verzichte!

  • Zitat von zuercher_sc

    also fair wers wenn mer morn nur chönti mit zsc saisoncharte und dezu passender ID bim ticketcorner sini billet bezieh.... und de regulär verchauf würd denn halt am mäntig starte....

    uf minere saisoncharte staht en fantasiename, was dänn ? .. sicher schad wenn vill neutrali fans gönd go luege, uf de andere siite mues mer mal ehrlich si, esoooo vill vo dene gits au nöd wo sich das unbedingt wänd inezieh, wird sicher gnueg platz ha. bi nöd emal sicher obs überhaupt wird usverchauft si, s'chunnt ja au im TV

  • Zitat von Bodie

    uf minere saisoncharte staht en fantasiename, was dänn ? .. sicher schad wenn vill neutrali fans gönd go luege, uf de andere siite mues mer mal ehrlich si, esoooo vill vo dene gits au nöd wo sich das unbedingt wänd inezieh, wird sicher gnueg platz ha. bi nöd emal sicher obs überhaupt wird usverchauft si, s'chunnt ja au im TV

    Fassigsvermöge vom Chinderzoo isch 6'100... Wänn mer diä Kreditchartehütte nüme voll bringed - notabene imene Champions League Halbfinal - dänn müemmer ufhöre!

  • Zitat von Bodie

    uf minere saisoncharte staht en fantasiename, was dänn ? .. sicher schad wenn vill neutrali fans gönd go luege, uf de andere siite mues mer mal ehrlich si, esoooo vill vo dene gits au nöd wo sich das unbedingt wänd inezieh, wird sicher gnueg platz ha. bi nöd emal sicher obs überhaupt wird usverchauft si, s'chunnt ja au im TV

    isch doch geil widr mal chli panik z schiebe wege Z tix :wink:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Bodie

    uf minere saisoncharte staht en fantasiename, was dänn ? .. sicher schad wenn vill neutrali fans gönd go luege, uf de andere siite mues mer mal ehrlich si, esoooo vill vo dene gits au nöd wo sich das unbedingt wänd inezieh, wird sicher gnueg platz ha. bi nöd emal sicher obs überhaupt wird usverchauft si, s'chunnt ja au im TV

    Würd' mich au (positiv) überrasche, wänn's usverchauft wird.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!