- Offizieller Beitrag
Umwältschutz, kännsch??
Ja häsch gmeint en Chaschte hegi Platz imene F1?
Umwältschutz, kännsch??
Ja häsch gmeint en Chaschte hegi Platz imene F1?
Du Draft, wie isch jetzt das mit dä chappene? Isch das e limitierti uflag gsi oder machsch nomal?
Zurück aus Finnland!
Was kann man dazu noch sagen...
Spiel: Weltklasse
Fans: Mir fehlen die Worte....
!!!
Die Fahne isch glaub chli z'schwer gsi für dich. Häsch dich ja richtig müesse konzentriere bim schwinge ;o)
bang - bang - tic - tac - toe and a goal
http://www.youtube.com/watch?v=Rpt8MU7eMUA
eifach nume geil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eis chan ich eu säge was da geschter i dere Halle abgange isch und nachher a dere After Match Party.Han ich no sälte erläbt. Wo dänn au no d' Spieler in Club cho sind isch ganz fertig g'si.
Die finnische Zueschauer händ schtändig blöd hindere oder übere glueget und sind nüm drus cho wa da abgaht.
Danke allne Fan's wo au debi gsi sind und jetzt düemer au no d'Russe verschrecke.
Zitat von 007Danke Brave New World - habe heute schon viele Gratulationen von "Gegnern" aus allen Lagern erhalten, ausser Bern, die ignorieren die Champions League weiter...
so en seich.. im forum vo bern hets sogar 2 threads über de ZSC... also bitte.. au viel berner freuet sich natürli über internationali erfolg vo schwiizer verein.
Zitat von Draftwas isch mit em drz-forum? Chum ewigs Fählermäldige über und nöd ine!
Bin ich de einzig?
ich chume au fehlermäldig über, aber da ich en mac han chum ich nach em "ok" klicke mit em Safari browser ine... kei ahnig was lauft, ich glaube, es isch ghackt worde oder so, aber ich käne mich z wenig us.
Ha, ha....de Sulo flügt mi em Kimi i sim Privatjet zrugg!
oh Gott, lönd mich mit dene Chappene in Rueh
Eifach mal abwarte
vom kultige her, söttsch eigentlich keini meh mache, ussert villicht gäge Vorwiise vomene Espoo-Billett.
Uahhhhhhhhhhhhhhhhh.........ich läbe wieder
Mann o mann, isch das geil gsi. Party Party Party. . . 500 mal geili Sieche !
S'Finnisch Parlamänt isch anere Tagig, sie diskutiered grad drüber, wies au so es geils Party-Volk chönd werde......
Min Tipp: lerned mal wie es Bier muess usgseh.
1. das Glas MUSS voll sein
2.es braucht Schaum im Glas (suscht wird de Ernscht Meier ranzig )
und: en Hockey Match isch nöd zum usruhebe
Und überhaupt; usruebe chamer vom achti bis am zäni bevor de Flüger startet.
Das mit dem Glas stimmt
Und dann ist das Zeugs noch so teuer:D
ha-ha
Zitat von MessierUahhhhhhhhhhhhhhhhh.........ich läbe wieder
Mann o mann, isch das geil gsi. Party Party Party. . . 500 mal geili Sieche !
S'Finnisch Parlamänt isch anere Tagig, sie diskutiered grad drüber, wies au so es geils Party-Volk chönd werde......
Min Tipp: lerned mal wie es Bier muess usgseh.
1. das Glas MUSS voll sein
2.es braucht Schaum im Glas (suscht wird de Ernscht Meier ranzig )
und: en Hockey Match isch nöd zum usruhebeUnd überhaupt; usruebe chamer vom achti bis am zäni bevor de Flüger startet.
Hör uf!
Es isch mir jetzt au klar das ich öppis verpasst han.....
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!