wieder emal zürcher stadion frag...

  • ebe: so eines ist es bei uns ja jetzt auch.


    aber ich meinte, dass die mädchen eher zuerst in den Club gehen, als an einem solchen Fussball Camp teilzunehmen.
    Denke nicht, dass es bei uns viele Mädchen im Camp hat, die nicht schon im Club sind.
    Das wäre dann analog zu euch...


    Ich denke schon, dass es sich weiter Ausbreiten wird: sie erzählen davon in der Klasse, andere kommen auch mal schnuppern & beginnen später als Trainerinnen.
    Das alles hilft der Entwicklung im Frauenfussball.

  • Ach, ich würd so gern um Gäld wette bi dem Seich ;)


    Wird aber wohl schwierig, zum bemässe si, wer dänn am Schluss rächt hät.

    Im Schwiizer Fernseh chunnt's ja jetzt dänn glaubs au.
    Mir chönnted dete uf d'Iischaltquote wette ;)

  • ich rede ja nöd devo, ob meh lüüt gönd go („Profi“-)Frauefuessball luege:
    ich säge, es git sehr viel Meitli wo im Klub spieled & gahn devo us, dass es no paar Jahr lang so wieter gaht, dass de Zuelauf no grösser wird.


    Wird sicher au nie de Buebe/Herrä chöne s‘Wasser reiche, aber es wird glich no wieteri Meitliteams geh.


    Bi mir würs dementsprächend um Ahzahl lizenzierti Fuessballerinne i de Schwiiz gah.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!