- Offizieller Beitrag
Playoff - die andere Partie
-
-
Sid wenn lauft eigendli de ganz Uswärtsverchauf über d Fanclubs. Irgendwie hanich in erinnerig, dassich bis vor ets dem jahr d bilett immer direkt kauft han, aber evtl tüschich mich. Ufallfäll isches eineweg behinderet.
-
apropoz andere Serie: der gute alte ZZ, schiesst noch immer Tore. Aber irgendwas geht mir da nicht auf: Der war doch schon ein Opa als er bei uns spielte und das ist sicher 10 oder mehr Jahre her. Oder ist das am Ende gar noch sein Sohn?
-
-
-
-
-
grabstei
-
isch wieder typisch ticketcorner:
spiel i 20sek usverchauft, aber "limit" vo 10stk pro person!& was isch d'folg?
so wie bi eus im pinboard:
"Ein Kollege von mir hat noch 6 Stehplätze zu verkaufen. / Er verkauft jeweils nur 2er-Blöcke zu je CHF 100.- pro Ticket." -
-
Zitat von larlf
isch wieder typisch ticketcorner:
spiel i 20sek usverchauft, aber "limit" vo 10stk pro person!Vor allem stimmed die 20 Sekunde nöd... En Kolleg wo uf de Post schaffet hät öppe 30 Nase am Schalter gha uf die 9ni und kein einzige hät es Billet übercho. Wo er dänn mal aglüte hät ufere Hotline häts gheisse, online seged die Tix scho 10-15 Minute vorher freigschalte gsi.
Wahrschinli isch am 09:00 de Verchauf bi Ricardo.ch losgange...
-
Zitat von Mirko
Vor allem stimmed die 20 Sekunde nöd... En Kolleg wo uf de Post schaffet hät öppe 30 Nase am Schalter gha uf die 9ni und kein einzige hät es Billet übercho. Wo er dänn mal aglüte hät ufere Hotline häts gheisse, online seged die Tix scho 10-15 Minute vorher freigschalte gsi.
Wahrschinli isch am 09:00 de Verchauf bi Ricardo.ch losgange...
An der Schluefweg-Hallenbadkasse standen die ersten vor 7 Uhr an. Die SChlange um 09.00 Uhr war rekordverdächtig. Der 1. in der Reihe bekam 3 Tickets, alle anderen gingen leer aus.
-
es hät eigentlich bis am Mittag mehrmals wider Tickets (vorallem Sitzplätz) drinn gha...
-
Was interessiert mich das? Entweder me hät e Saisoncharte, oder mer hät bereits Ferie. Mags jedem gönne
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Ja und susch muesch halt gueti Connections ha!
-
- Offizieller Beitrag
Genau. Wer isch au so blöd und schtaht im Hallebad a!?
-
- Offizieller Beitrag
Die hettet Schpiel au gschider ist Halleschtadion verleit. De Termin het ja eigentlich frei si sölle ......
:idea:
-
Es war ein Spiel, welches die Moral von Kloten ins Bodenlose sinken lassen könnte. Klar die bessere Mannschaft, druckvoll, Tonnen von Chancen, 2 Metalltreffer, Penalty verschossen, Forster wie üblich neben den Schuhen und fleissig am Austeilen und der HCD siegt. Völlig entgegen dem Spielverlauf und mehr als glücklich. Aber wer nur ein Tor schiesst, geht normalerweise als Verlierer vom Feld. Noch ist nicht aller Tage Abend, aber der Dienstag muss die Wende bringen.
-
chunnt eus durchus bekannt vor...
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!