Fussball allgemein

  • Zitat von ZSColin

    Liverpool vs Dortmund gestern: DAS war Fussball - nix Pussy-Zeugs. Sieht man leider viel zu selten, aber das war Werbung für diesen Sport! Obwohl ich eigentlich den Dortmundern (eher) die Daumen gedrückt haben - was für ein geiles Spiel - wow!!


    Absolutely! Isch en sensationelle Match gsi - vom Afang bis am Schluss!

    • Offizieller Beitrag

    Ein Fehlentscheid des Schiedsrichters verhilft den Bayern gegen Werder Bremen zum Sieg. Das ist kein Zufall. Eine Studie zeigt, dass Spitzenteams in der Bundesliga bevorteilt werden.

    Die These, dass Fehlentscheide von Schiedsrichtern sich irgendwann wieder ausgleichen, ist laut Feess falsch: «Nein, das gleicht sich nicht aus. Das ist eine systematische Verzerrung.»

    http://www.nzz.ch/sport/fussball…bayern-ld.14998

    War mir schon immer klar und auch dass es sich eben nicht ausgleicht!

    Ersetze "Bayern" in der CH mit "Basel" und das Ergebnis ist das gleiche, was ja auch in unseren Medien schon bewiesen wurde.

    Deshalb ist es unbedingt nötig auch im Fussball eine Coaches Challenge zu haben damit bei einem Elfmeter nicht einfach der Schiri auf dem Platz den Entscheid fällen kann.

  • naja, da chan ich nur säge: heult doch!

    wer sich kei chance erarbeitet, hät au weniger bis kei chance zum uf en spielentscheidende fehler vom schiri z'hoffe...
    gaht ja nöd um fehlentscheid allei, die sind mit bestimmtheit über e saison meh oder weniger usgliche, sondern um söttig wo de match entscheidet.
    ah ja: bayern hät gester scho 1-0 gfüehrt, zum zietpunkt vom penalty und en schiri losed hüt au meh uf d'assi a de linie, was foul abelangt, wänn die (vermeintlich) besseri sicht händ als er...

    und zum schluss no die glich bemerkig wie immer: beid teams händ s'spiel lang ziet, dass nöd so ein entscheid de ganz match entscheidet. wieso sölled nur spieler + trainer fehler mache dörfe? schiri sind au nur mänsche, wo's wäg de hütige technik immer schwerer händ: sie gäbed mit bestimmtheit immer ihres beste + händ weder zietlupe, no meh als 1 blickwinkel + müend innerhalb sek. entscheide!
    solang das so isch, wird ich jede schiri verteidige, aber au glichzietig fordere, dass ihm entsprächendi understützig geh wird, zum sin job no besser z'mache.

    challenges bini nöd so fan devo: fuessball wird nöd nur bi penalty entschiede, au en eckball, offside, iewurf, etc chönd es goal ieleite. wo dörf jetzt überall challenge erlaubt sie?
    es isch fuessball + nöd nfl!!!

  • Zitat von larlf

    naja, da chan ich nur säge: heult doch!

    wer sich kei chance erarbeitet, hät au weniger bis kei chance zum uf en spielentscheidende fehler vom schiri z'hoffe...
    gaht ja nöd um fehlentscheid allei, die sind mit bestimmtheit über e saison meh oder weniger usgliche, sondern um söttig wo de match entscheidet.
    ah ja: bayern hät gester scho 1-0 gfüehrt, zum zietpunkt vom penalty und en schiri losed hüt au meh uf d'assi a de linie, was foul abelangt, wänn die (vermeintlich) besseri sicht händ als er...

    und zum schluss no die glich bemerkig wie immer: beid teams händ s'spiel lang ziet, dass nöd so ein entscheid de ganz match entscheidet. wieso sölled nur spieler + trainer fehler mache dörfe? schiri sind au nur mänsche, wo's wäg de hütige technik immer schwerer händ: sie gäbed mit bestimmtheit immer ihres beste + händ weder zietlupe, no meh als 1 blickwinkel + müend innerhalb sek. entscheide!
    solang das so isch, wird ich jede schiri verteidige, aber au glichzietig fordere, dass ihm entsprächendi understützig geh wird, zum sin job no besser z'mache.

    challenges bini nöd so fan devo: fuessball wird nöd nur bi penalty entschiede, au en eckball, offside, iewurf, etc chönd es goal ieleite. wo dörf jetzt überall challenge erlaubt sie?
    es isch fuessball + nöd nfl!!!


    Dini Logik gaht nöd uf: du seisch, en Schiri losi hüt meh uf en Assi und wiiter une: de Schiri seg alei! Das passt nöd! Dä mit de Ziit passt au nöd! Wänn z.B. wie i de Playoffs de Schiri 2 Min. vor Schluss es Goal nöd git, dänn hät d'Mannschaft nüme 60' Ziit, zum das uusgliiche sondern nume na 2'. Geschter isch de fatali Pfiff i de 68. Minute passiert. D.h. na guet 20' ... Das langt für e Topmannschaft zum hine ine stah. V.a. wenn eim de Schiri na wohl gsunne isch...

  • de schiri isch allei, zwar ebe besser als früener mit de assi verbunde, aber pfieffe oder nöd muen glich er allei und das ohni jeglichi tv kameras oder sogar zietlupe.
    de mit de ziet gaht gluch uf: es spiel dured für beid teams glich lang + sie händ vorher scho 68. min ziet gha, zum es goal mache ;)
    wie gseit: bayern hät scho 1-0 gfüehrt + stönd eh nöd hine, im gägeteil, werder hät dadurch müese hine ufmache, bim 2-0 halt nochli meh als vorher...

    und de larry seits richtig: hät spass gmacht im stadion, inkl. stadionfüerhrig :)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    naja, da chan ich nur säge: heult doch!

    wer sich kei chance erarbeitet, hät au weniger bis kei chance zum uf en spielentscheidende fehler vom schiri z'hoffe...
    gaht ja nöd um fehlentscheid allei, die sind mit bestimmtheit über e saison meh oder weniger usgliche, sondern um söttig wo de match entscheidet.
    ah ja: bayern hät gester scho 1-0 gfüehrt, zum zietpunkt vom penalty und en schiri losed hüt au meh uf d'assi a de linie, was foul abelangt, wänn die (vermeintlich) besseri sicht händ als er...

    und zum schluss no die glich bemerkig wie immer: beid teams händ s'spiel lang ziet, dass nöd so ein entscheid de ganz match entscheidet. wieso sölled nur spieler + trainer fehler mache dörfe? schiri sind au nur mänsche, wo's wäg de hütige technik immer schwerer händ: sie gäbed mit bestimmtheit immer ihres beste + händ weder zietlupe, no meh als 1 blickwinkel + müend innerhalb sek. entscheide!
    solang das so isch, wird ich jede schiri verteidige, aber au glichzietig fordere, dass ihm entsprächendi understützig geh wird, zum sin job no besser z'mache.

    challenges bini nöd so fan devo: fuessball wird nöd nur bi penalty entschiede, au en eckball, offside, iewurf, etc chönd es goal ieleite. wo dörf jetzt überall challenge erlaubt sie?
    es isch fuessball + nöd nfl!!!

    Bin ja au 100% pro Bayern, aber es macht halt scho en Unterschied, ob mer sich als Schiri mit emene Düütsche Nationalspieler oder irgend emene Kicker vo Darmstadt umeschlah muess.
    D'Schiris sind ja au nur Mänsche (zahle 3 Euro is Schwein). Und es chan mir keine säge, dass es nöd 0,5% en Unterschied usmacht, wer vor dir staht - egal i wellere Läbenslag.
    S'Schöne isch: au wänn fascht alli Entscheid contra Basel u/o Bayern gange wäret, sie werdet trotzdem Meischter! (OK, bi Basel isch das nöd schön). Und det wo's druff a chunt, nämli i de Champions League,
    det hät Bayern de Bonus gägenüber Real, Barca, Juve, ManU, Chelsea, PSG, City, etc. nöd.

    Ich halte mich im Fall Vidal/Schwalbe/Bremen an Sportchef und Trainer vo Bremen. Die säget: Ganz klar, glasklari Schwalbe - aber de Schiri chan das fascht nöd gseh. Scheisse vom Arturo but that's leider
    life in Pussy-Sports Fussball.

  • das befürcht ich leider au, aber ich hoffe natürlich uf LFC, au damit de Götze wieder zu sim Papi chan und nöd zu Lüdenscheid muen, aber hauptsächlich wills nur 1 Klub git uf de Insle

  • Zitat von Larry

    Bitter jetzt für Liverpool und nei, das mit de Fehlentscheid gliicht sich nöd us, scho gar nöd wänn im Final stahsch!


    Und weil 3x nicht gepfiffen wurde (wovon 2 Hands so soder so sehr diskutierbar sind) hat Liverpool dann in Häfte zwei wie Flasche leer gespielt ?
    Kloppo verliert Endspiel 5 von 6. .......

  • Zitat von Larry

    Andere Sportarten (u.a. Hockey) haben längst darauf reagiert das das Spiel schneller geworden ist und die Schiris nicht alles sehen können, nicht so der Fussball.

    Ein riesen Ärgernis!

    Es wäre aber weder für die Linienrichter noch Torrichter verboten Entscheide zu beeinflussen.
    Liverpool in Halbzeit 2 wie ausgelöscht.

  • Zitat von Blackstar

    Es wäre aber weder für die Linienrichter noch Torrichter verboten Entscheide zu beeinflussen.
    Liverpool in Halbzeit 2 wie ausgelöscht.


    Na - wenn Du sooo benachteiligt wirst, irgendwie verständlich

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!