Zitat von LarryR.I.P. Hansruedi Giger
http://www.20min.ch/schweiz/news/s…st-tot-14081822
Han mit Kunst nie viel am Huet gha, ussert so Sache vo Lüt wie Jean Tinguely oder Bernhard Luginbühl.
Oder ebe de HR Giger vo Seebach, han sogar es paar Kunstbücher vo ihm.
73 isch au keis Alter....
R.I.P.
-
-
R.I.P. Eli Wallach
Bye bye Tuco Ramirez
-
-
RIP Robin Williams, ein weiterer Fall von Suizid..
-
Väterchen
-
für mich en ganz grosse gsi! hät au öppis z'säge gha!
Herzversagen!: Udo Jürgens ist tot
http://blick.ch/3363003Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von snowcatfür mich en ganz grosse gsi! hät au öppis z'säge gha!
Herzversagen!: Udo Jürgens ist tot
http://blick.ch/3363003Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ja; würkli. D'Frau hät en gern gha. Bin min. A 8 Konzert gsi. Mis Wiehnachtsgschänk: 2 Tix für am 8. März im HaSta. S'andere getrau mi fascht nöd z'säge ...
Gesendet von iPad mit Tapatalk
-
ich han ihn leider nie live gseh, ha aber au tix für de 8. märz 2015...
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
Und jetzt no de Joe Cocker
Joe Cocker (†70) ist tot!
LONDON - Schock für die Fans des Sängers mit der Reibeisen-Stimme. Joe Cocker ist dem Lungenkrebs erlegen. -
wänni gwüsst hett, dass de udo näbed sine wälthits so viel schöni lieder gmacht hät, wäri wohl au anes konzert vo ihm.
wenigstens hani de cocker am live@sunset chöne gnüsse...finds no krass, was die letschte tag promis händ müese gah!
au de fritz sdunek
-
Zitat von larlf
wänni gwüsst hett, dass de udo näbed sine wälthits so viel schöni lieder gmacht hät, wäri wohl au anes konzert vo ihm.
wenigstens hani de cocker am live@sunset chöne gnüsse...finds no krass, was die letschte tag promis händ müese gah!
au de fritz sdunek
de udo isch alles anderi als en schlagerfuzzi gsi! en chansonnier oder uf dütsch liedermacher isch er gsi! e riese persönlichkeit! d'lieder sind schön gsi - wie du seisch - händ aber au textlich sehr vill her geh! selbst sin - für die meiste - bekanntischte song "griechischer wein" hät d'situation vo immigrante beschriebe, also alles anderi als es tralala liedli! au wenns hüt en après ski party bzw. oktoberfescht hit isch...sini begleitband, de pepe lienhard, hani scho e paar mal live gseh. eini vo de beschte big bands überhaupt!de joe cocker hani sicher öppe 6x live gseh. s'erscht mal 1981...läck, bin ich scho alt...[emoji1]
aber de cocker wie au de sdunek sind nach hütige massstäb vill z'jung gstorbe!
-
- Offizieller Beitrag
Läck, da gaht's ab.
Und mer müend einisch meh feschtschtelle, dass mer paar alti Chläus da ine händ, wo sogar Udo Jürgens Billett kauft händ ;o)
De Udo chan sich uf jede Fall nöd beklage, dass er zu Läbziite nöd gnueg gschetzt worde wär. Mänge ander muess warte, bis er is Gras bisst, bis all säged, wie super, dass er gsi isch...
-
de udo isch bi mir leider würklich under em Schlager "vergässe" gange, han erst die letschte Täg viel anderi Lieder vo ihm ghört
cocker hät halt au entsprächend gläbt, aber isch def. zfrüeh gange
-
- Offizieller Beitrag
Dan Poulin verstorben
Samstag, 3. Januar 2015, 17:09 - Maurizio Urech (hockeyfans.ch)
Der ehemalige Kanadische Verteidiger des EHC Biel, Dan Poulin ist im Alter von nur 57 Jahren einem Krebsleiden erlegen. Er stiess 1982 zum EHC Biel wo er insgesamt sieben Saisons spielte, nach Abschluss seiner Spielerkarriere trainierte er den HC Saint-Imier und den HC Moutier bevor er in seine Heimat zurückkehrte.
http://www.bielertagblatt.ch/sport/ehc-biel…ulin-verstorben
----------------------------------
Tragisch! Mein Jahrgang.....
-
Ciao Udo! Sehr symphatisch gsie und glaub e ehrlichi Huut, sofern ich das beurteile chan..
Deutsche Fussball-Legende
Udo Lattek ist im Alter von 80 Jahren verstorben. Der Deutsche gilt als Trainer-Legende und gewann insgesamt acht Deutsche Meistertitel. Er litt zuletzt an Parkinson.
Traurige Nachricht aus Deutschland: Udo Lattek, die deutsche Fussball-Legende, ist am Sonntag im Alter von 80 Jahren verstorben. Dies meldet «Bild.de». Lattek litt seit 2013 an Parkinson.
Udo Lattek ist der erfolgreichste Vereinstrainer Deutschlands. Er hat alles gewonnen, was es zu gewinnen gibt: Acht Deutsche Meisterschaften, dreimal den DFB-Pokal sowie je einmal den Europapokal der Landesmeister, den Europapokal der Pokalsieger sowie den Uefa-Cup.
Seine wichtigsten Stationen als Trainer waren Bayern München (1970 - 1975 und 1983 - 1987), Borussia Mönchengladbach (1975 - 1979) und der FC Barcelona (1981 - 1983).
2000 rettete er zudem als «Feuerwehrmann» Borussia Dortmund vor dem drohenden Abstieg.
Der jüngeren Generation ist Lattek vor allem als TV-Experte aus der Sendung «Doppelpass» bekannt. -
- Offizieller Beitrag
Han ihn vo früehner immer als verbohrte Dütsche in Erinnerig gha, aber im Doppelpass hät er mir au immer guet gfalle. Für sis Alter hät er no en guete Witz gha irgendwie.
Bim Doppelpass hät er wohl scho us gsundheitliche Gründe ufghört vor paar Jahr.
-
Er verlässt das Raumschiff für immer: Mr. Spock ist tot
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
-
Hough, we salute you! R.I.P. Indianerhäuptling!
«Winnetou»-Darsteller Pierre Brice ist tot
Der französische Schauspieler und «Winnetou»-Darsteller Pierre Brice ist tot. Nach Angaben seines Managements in Deutschland starb er am Samstagmorgen im Alter von 86 Jahren in einem Spital in Frankreich. Der Sprecher des Managements, Thomas Claassen, sagte AFP, Brice sei am Freitagabend mit hohem Fieber in die Klinik eingeliefert worden und die Nacht über nicht mehr ansprechbar gewesen.
Am Morgen sei er noch einmal «kurz aufgewacht» und dann «in den Armen seiner Frau gestorben». Der Schauspieler starb nach Angaben des Managements an den Folgen einer Lungenentzündung. Seine Frau Hella, eine Deutsche, war demnach die ganze Zeit bei ihm.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!