Zitat von RetoA was isch dänn de gschtorbe?
Verkehrsunfall...
Zitat von RetoA was isch dänn de gschtorbe?
Verkehrsunfall...
Herzinfarkt oder Verkehrsunfall? ;o)
ihr meined das nöd ernscht oder?
ich bin ja au mal en fän gsi vo dä wwf, aber das isch mit 14 - 16i gsi (also 16 - 14 jahr her). d'blüeteziit vo dä wwf und ja, au ich han dä macho man cool gfunde, aber irgendeinisch hani dänn doch au no gschnallt, dass das alles, also ebe alles, nur show isch.
mittlerwiile chamer sich doch nur fräge, wie mer das hät chöne luege und ich bin ja no eine vo dä "jüngere" da (vo dene wo sich jetzt zu dem gmolde händ).
Die schwelged doch all in Erinnerige. Und dass es Show isch, isch ja au keis Gheimnis.
Zitat von virusihr meined das nöd ernscht oder?
ich bin ja au mal en fän gsi vo dä wwf, aber das isch mit 14 - 16i gsi (also 16 - 14 jahr her). d'blüeteziit vo dä wwf und ja, au ich han dä macho man cool gfunde, aber irgendeinisch hani dänn doch au no gschnallt, dass das alles, also ebe alles, nur show isch.
mittlerwiile chamer sich doch nur fräge, wie mer das hät chöne luege und ich bin ja no eine vo dä "jüngere" da (vo dene wo sich jetzt zu dem gmolde händ).
sött mer da druscho? Oder gits no en Link zu me Artikel wo mer schmunzle chönnd?
Zitat von virushi hi, git kein link. für mich isch aber e wält zämegheit damals, woni han müesse iigseh, dass alles gfälscht isch.
Biz Fantasie hät amigs scho guet ta. . . mir händ au immer Szene gsuecht wo "echt" chöntet si
Aber es isch nachwievor e gueti Show (ime Zirkus häsch nöd die bessere Artischte).
es heisst au world wrestling ENTERTAINMENT. villicht no wichtig.
zudem isches natürli en sport, die jungs müend unglaublich durretrainiert sii für das wo sie mached...ein falsche move und genickbruch; passiert ja au oft, verletzige sind alles andere als sälte. mer seit ja, dass en body slam, clothesline usw. öppe vergliichbar sind wie wännt vomene auto mit eme 30er aagfahre wirsch...darum leider au die viele chopfverletzige und jung gschtorbeni wrestler. zudem kämped vieli 2-3 pro wuuche während en boxer oder mma kämpfer 2-3 kämpf pro jahr hät wänns höch chunnt. ich luege au viel lieber UFC, aber unschätzed wrestling nöd. grosse fehler.
Zitat von Gysinoes heisst au world wrestling ENTERTAINMENT. villicht no wichtig.
zudem isches natürli en sport, die jungs müend unglaublich durretrainiert sii für das wo sie mached...ein falsche move und genickbruch; passiert ja au oft, verletzige sind alles andere als sälte. mer seit ja, dass en body slam, clothesline usw. öppe vergliichbar sind wie wännt vomene auto mit eme 30er aagfahre wirsch...darum leider au die viele chopfverletzige und jung gschtorbeni wrestler. zudem kämped vieli 2-3 pro wuuche während en boxer oder mma kämpfer 2-3 kämpf pro jahr hät wänns höch chunnt. ich luege au viel lieber UFC, aber unschätzed wrestling nöd. grosse fehler.
Yup, und keine vo dene isch vollpumpet mit Stereoide, nei-nei.
Zitat von ZSColinYup, und keine vo dene isch vollpumpet mit Stereoide, nei-nei.
was hät das jetzt mit dem wo ich gschribbe han z'tue? natürli sinds! aber das gitts überall...sogar im scheiss baseball, siehe barry bonds. sowie i allne kampfsportarte.
bitte erchläär was du demit meinsch, verstahns nöd.
Da no en schpannende Podcast mit em Claudio Castagnoli (Schwiizer Profi-Wrestler).
Zitat von Gysinoes heisst au world wrestling ENTERTAINMENT. villicht no wichtig.
gefällt mir
und wänn mer erscht 16i werde muess und au no e grad e wält zämegheit wänn mer merkt, dass alles "nur" show isch han i scho bitz müeh...and that's the bottom line 'cause Dantheman said so!
Zitat von Gysinowas hät das jetzt mit dem wo ich gschribbe han z'tue? natürli sinds! aber das gitts überall...sogar im scheiss baseball, siehe barry bonds. sowie i allne kampfsportarte.
bitte erchläär was du demit meinsch, verstahns nöd.
Keis Problem, mach' ich gern. Isch nur als (chline) erwiterte Kommentar zu dinere Lobeshymmne z'verstah gsi. That's all.
"Ich hätte da noch eine Frage..."
wieder en schauspiller nüme under euis, wo e kultfigur erschaffe hät!
gruess roli c.
1977 in Liverpool bim Halbfinal LFC vs. FCZ hämmer en FCZ-Fan debi gha de häd so uusgseh und au so en Rägemantel ahgha.
Natürli händ am all "Columbo" gseit, sogar de Gabet Chapuisat im Flugzüüg.
De Rägemantel händs em dänn i de Nacht am Hafe une klaut wos en händ welle usneh.....
R.I.P. Jürg Lott, ex ZSC Spieler
Häsch mir damals i de truurige Zyte i de Nati B mit Dim Brüeder Urs mänge Abig im Hallestadion versüesst, wämmer 15:0 oder 18:3 gunne händ.
Ufgstiege simmer dänn amigs trotzdem nöd....
Machs guet!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!