Happy Birthday Chuck Berry zum 85.-igschte ! (18.Okt. 1926)
De hät d'Gschicht vo de Musig scho biz beiflusst und läbt immer no. Geile Siech.
Mit Favorit isch natürli "Johnny B. Goode" wo scho x-mal coveret worde isch. Speziell für mich die zwei Versione; Bob Marley mit de Reggea-Version und Judas Priest mitere Heavy-Version.
Dies und das
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von MessierHappy Birthday Chuck Berry zum 85.-igschte ! (18.Okt. 1926)
De hät d'Gschicht vo de Musig scho biz beiflusst und läbt immer no. Geile Siech.
Mit Favorit isch natürli "Johnny B. Goode" wo scho x-mal coveret worde isch. Speziell für mich die zwei Versione; Bob Marley mit de Reggea-Version und Judas Priest mitere Heavy-Version.johnny b. goode isch praktisch gseh vom marti mcfly. er hät das lied als erschts gschpilt...
-
-
- Offizieller Beitrag
-
findi rächt gschisse, dass es zuegaht...
-
- Offizieller Beitrag
Ja, dete hani au paar luschtigi Äbig verbracht und früehner simmer amel no am Sunntig go brönsche...
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Carofindi rächt gschisse, dass es zuegaht...
Schad, eimal meh...
Bin früener scho immer in Eber vor und nach em Match, spöter is Zic Zac.
Im Zic Zac häd mir s 'spezielle Ambiente (Hard Rock Cafe) und de (US) Food speziell zuegseit, so dass ich am Ahfang sogar dann und wann mit de Bea dört bin go ässe, wänn kein Match gsi isch.
Wenigschtens bliibts en Spunte!
-
Zitat von Larry
Schad, eimal meh...
Bin früener scho immer in Eber vor und nach em Match, spöter is Zic Zac.
Im Zic Zac häd mir s 'spezielle Ambiente (Hard Rock Cafe) und de (US) Food speziell zuegseit, so dass ich am Ahfang sogar dann und wann mit de Bea dört bin go ässe, wänn kein Match gsi isch.
Wenigschtens bliibts en Spunte!
das scho, aber wer brucht scho en bayrische hof - ussert die zuegsiedlete... ich mein, mal chli bayrischi wuche oder so macht ja fäng jede, resp. es oktoberfescht. aber s'ziczac ghört eifach det ane und isch ja au guet gloffe...
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Caro
das scho, aber wer brucht scho en bayrische hof - ussert die zuegsiedlete... ich mein, mal chli bayrischi wuche oder so macht ja fäng jede, resp. es oktoberfescht. aber s'ziczac ghört eifach det ane und isch ja au guet gloffe...Ich glaube, dass de Standort s'Problem worde isch.
Am Ahfang isch mer no dört ane, wills neu und Hip gsi isch, spöter isch es nurno en Spunte wiit weg vom Schuss gsi.
Das Schicksal häd scho mänge Wirt/Spunte troffe!
Jetzt probiert eine (oder de gliich?) mit eme neue Konzept wieder meh Lüüt ahzlocke.
Gastronomie, es härts Business!
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Larry
Ich glaube, dass de Standort s'Problem worde isch.
Am Ahfang isch mer no dört ane, wills neu und Hip gsi isch, spöter isch es nurno en Spunte wiit weg vom Schuss gsi.
Das Schicksal häd scho mänge Wirt/Spunte troffe!
Jetzt probiert eine (oder de gliich?) mit eme neue Konzept wieder meh Lüüt ahzlocke.
Gastronomie, es härts Business!
also am weekend ischs glaub immer guet gloffe, und vil wo i de hardau trainieret sind det glaub au stammgäscht gsi... isch ja hützutag au no chli öppis wert, wännt die einte verein für dich chasch gwünne.
-
Zitat von Caro
also am weekend ischs glaub immer guet gloffe, und vil wo i de hardau trainieret sind det glaub au stammgäscht gsi... isch ja hützutag au no chli öppis wert, wännt die einte verein für dich chasch gwünne.
ich bin di letschte 2 jahr oft det dure gfahre, aber ussert a de match täg isch es immer fürchterlich leer gsi...
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Carofindi rächt gschisse, dass es zuegaht...
-
Sind das eigentlich no Journalischte wo so Scheisse schriebed???
http://www.blick.ch/sport/fussball…scheisse-189697
Ich finds nur no lowest!!!
Bin ich de einzig, wo mich ab sotige Überschrifte nervt???Hät Blick intern e wiisig, dass de mit de dümmschte Überschrift, am meischte Bonus überchunt???
-
-
gits nöimed alti tv-seriä zum abelade, ohni spezielli sw? (und ohni, dass ich öppis muen "bereitstellä" defür)
-
- Offizieller Beitrag
-
thx, thomi!
da bini vorher druf gsi, die händ links uf rapidshare, netload, etcbi rapidshare chasch nöd parallel abelade, wännd kein account häsch & muesch öppe 5 mal klicke, bis mal zum download chunsch.
zudem sind dänn d'episode no gsplitted, sprich muesch pro episode öppe 3 files abelade: da bini mit zeichnä schnällerhan no en usenext account, aber die händ leider nöd soo viel alti seriä
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!