Schwiizer Nati
-
-
- Offizieller Beitrag
He he.
Eigentlich gar nöd. Het nöd vill anders erwartet. "Handwerk" isch kein schlächte Usdruck. Kreativität fählt mit dere 11 vo geschter ganz sicher, aber villicht chunnt's ja a de WM glich es bitzeli besser use.
Han aber sit 1986 no nie so wenig Vorfreud uf e WM gha und das, obwohl d'Schwiizer debi sind. Kei Ahnig, öb's nur am Alter liit. Ah nei - ich glaube, scho de letschte Quali-Match gäge Israel hät mer chli d'Freud gno.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von RetoHe he.
Eigentlich gar nöd. Het nöd vill anders erwartet. "Handwerk" isch kein schlächte Usdruck. Kreativität fählt mit dere 11 vo geschter ganz sicher, aber villicht chunnt's ja a de WM glich es bitzeli besser use.
Han aber sit 1986 no nie so wenig Vorfreud uf e WM gha und das, obwohl d'Schwiizer debi sind. Kei Ahnig, öb's nur am Alter liit. Ah nei - ich glaube, scho de letschte Quali-Match gäge Israel hät mer chli d'Freud gno.
ouu, hetsch doch das brasilie liibli nöd weg gäh, dänn hetsch immerno öppis zum freue...
-
- Offizieller Beitrag
Ach, weisch. Es ehrevolls 0:1 oder 0:2 gäge Schpanie und scho isch d'Euphorie wieder voll da.
-
-
Also ich gib de Schwiiz nach de Gruppephase nödmeh als 1 Punkt. Glücklicherwiis spieleds ja zerst gege Spanie; nachere Startniederlag gege Honduras wär "d'Euphorie" sowiso weg.
-
- Offizieller Beitrag
Barnetta heult rum, weil die Fans schnell mal gepfiffen haben.
Gränni!
Nimm lieber mal den Finger raus, wann habe ich von dem zuletzt eine gute Leistung gesehen????
-
-
- Offizieller Beitrag
-
-
-
Zitat von larlf
Es wird halt erwarted, dass eusi ach so überragend (oder evtl. doch nur überschätzt) nati so gägner mit emne stängeli us em stadion fägt
Glaubi nöd. Bloss de Finger use nä, das isch glaub nöd zvill verlangt.
Aber de wo es Haarbändeli treit und nacher wie es Maitli brüeled (isch de mitem Streller verwandt ?) stelli au in Frag. Zumal er i de Nati no nöd würkli vill gueti Spiel zeigt hät. -
- Offizieller Beitrag
Als Trainer würde ich solches Gejammer über das Publikum aber ganz schnell abstellen!
DAS ist peinlich!
Memmen!
-
- Offizieller Beitrag
ich find das au zimli lächerlich.
egal öb s'pfiife grächtfertig isch oder nöd.sie tüend würklich sehr memmehaft. dänn red no jede bi jedere möglichkeit drüber und beklagt sich.
-
Zitat von virus
ich find das au zimli lächerlich.
egal öb s'pfiife grächtfertig isch oder nöd.sie tüend würklich sehr memmehaft. dänn red no jede bi jedere möglichkeit drüber und beklagt sich.
Ja, das stimmt au wieder, in wie fern sich en Profi überhaupt dezue üssere söt, isch scho üsserscht fraglich. Eigetli cha mer als Profi nüt dezue säge, oder dänn Verständnis zeige (ob mers etzt ernscht meint oder nöd).
-
uiuiui, Eren was häsch wieder gmacht^^
-
Die Brichterstattig isch absolut pinlich vo wäge "drohen 10 Jahre Haft", wie gross isch d Chance wohl, dass die absolut möglichi Höchsstraf verhängt wird i some Fall
-
ein wunder, endlich mal eine gute nachricht aus dem FCB Lager:
Benjamin Huggel (33) gibt nach 41 Länderspielen seinen Rücktritt aus der Schweizer Nationalmannschaft bekannt.
-
superlol, dä margairaz isch nahnominiert worde für dä dzemaili rofl
wieso nöd dä costanzo nahnominiere? ich weiss, isch nöd gliichi position...aber wayne? isch es scheiss fründschaftsspiel und lüüt wo 6er spieled findsch immer...zudem isch dä gelson ja au debii.
episches gefehle
-
- Offizieller Beitrag
Was söll das Scheiss Spiel gäge d'Schluchtenscheisser????
Keis Wunder säged all ab....isch fangs gliich wie bi de Hockey nati und de Grümpi WM....
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!