eis vo dä grosse problem schiint z'sii, dass mer wohl fehlgriff gmacht händ mit oisne neue uusländer...fascht echli wie früehner.
ich has scho in finnland obe dänkt gha ehrlich gseit...aber dete isches mer no z'früeh gsi. und ich han beidi verpflichtige eigetli au guet gfunde wo dem woni scho gseh han und vom name her......mich überrascht das doch ziemli.
Kloten - ZSC / ZSC - Kloten 28.9. & 01.10.
-
-
Zitat von Gysino
eis vo dä grosse problem schiint z'sii, dass mer wohl fehlgriff gmacht händ mit oisne neue uusländer...fascht echli wie früehner.
ich has scho in finnland obe dänkt gha ehrlich gseit...aber dete isches mer no z'früeh gsi. und ich han beidi verpflichtige eigetli au guet gfunde wo dem woni scho gseh han und vom name her......mich überrascht das doch ziemli.wobei westcott meilen besser ist wie murphy, der würde ja bei gc noch im 4. block negativ auffallen.
vermutlich auch zuviel gesoffen im sommer...
-
Zitat von Gysino
ich has scho in finnland obe dänkt gha ehrlich gseit...aber dete isches mer no z'früeh gsi. und ich han beidi verpflichtige eigetli au guet gfunde wo dem woni scho gseh han und vom name her......mich überrascht das doch ziemli.Mich echt au. Find au d'Mannschaft, wie sie zämmegstellt isch, guet, sogar sehr guet ( ) , so blöd wie das jetzt tönt.
Aber null Speed, null Konzept ersichtlich, Uslösige und Powerplay als wäred die Jungs no nie zäme ufem Is gsi.
Ich verstahs nöd.
Villicht muss die SSäge ran. . . -
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Larry
Viel sinds ebe nöd uf em Iis gsi wie mer ja wüssed....sie händ gmätschled statt trainiert und dört isch für mich de Hund begrabe, zumindescht teilwiis.
Hetts absolut nöd dänkt, aber es schint als obs scho au mit dem ztue hät.
Trotzdem hämmer meh als ei Baustell. . . und da verstahni d'Wält nüme. -
- Offizieller Beitrag
De Muller isch ebe au e Baustell....
-
Quote Messier: Aber null Speed, null Konzept ersichtlich, Uslösige und Powerplay als wäred die Jungs no nie zäme ufem Is gsi.
Das wäre doch genau die Aufgabe des Trainers oder sehe ich das falsch?
Klar ist Mörfi bis jetzt ein klarer Fehleinkauf und Westcott sosolala, aber sich in einem systemlosen Haufen zu orientieren ist nicht ganz einfach. Von daher können wir diese Diskussion ebenso gut im Thread Colin Muller weiterführen.
-
Ich weiss ja nicht...aber eventuell stimmt die Harmonie im Team einfach nicht? Vieleicht sollte man Massnahmen ergreiffen welche das Team zusammenschweisst.
Ich mag mich da noch an die Ausflüge erinnern welche Harold Kreis dazumal organisiert hatte die genau dies bewirken sollten und schlussendlich vielleicht auch dazu beigetragen haben das wir schlussendlich als Team Meister geworden sind.
Ich schaue ab und zu mal auf die Bank runter während dem Spiel...ich seh da kaum welche die miteinander reden, was ich ehrlichgesagt etwas traurig finde..
Ist meine Meinung^^
-
Bei Kloten fällt mir Lemm, Liniger und Bodenmann eine komplette Sturmlinie aus, vorallem gleich 2 Center. Somit dürften die Elite-Junioren Neher, Walser, Herren in der 4. Linie zum Einsatz kommen.
-
und was solls's ??
die 3 letztgenannten wären bei uns stammspieler ...
-
die chönted ja mit denä vo eus, wo nach em erschte Gägegoal nüme dörfed mitspiele, eis go trinke...
i de aktuelle Situation werdet d'Elite Juniore bestimmt meh gas geh & kämpfe!
..usser de Kläusli hät en Lotto 6er & hät rächt mit sinere Ussag, dass de Z als underdog evtl. mal was Z'stand bringt?
wobi ich nöd gseh, wieso mir, nachdem Saisonstart, jemals hetted sölle Favorit sie imne Spiel... -
Zitat: man sollte Massnahmen ergreiffen welche das Team zusammenschweisst
Wäre das nicht die Aufgabe des Trainers? Oder des Sportchefs?
-
-
http://www.nationalleague.ch/NL/spiele/eja/…=20111195071040
Die Jungen machen es vor!
-
- Offizieller Beitrag
Damit kann ich mir nichts kaufen.
Die alten haben scheinbar kein Problem mit der Situation.
Im Interview im Tagi mit Blum von Kloten und Bärtschi meinen beide, der Z komme schon noch.
Fragt sich nur wann.....
-
Um Euch noch ein bisschen mehr aufzubauen. Auch Rintanen ist für heute fraglich wegen Grippe.
Wieso können diese Spieler nicht gegen Langnau oder Ambri die Grippe oder ihre Verletzungen einfahren, wieso gleich vor dem Derby?
-
Zitat von Champs-de-Mars
Um Euch noch ein bisschen mehr aufzubauen. Auch Rintanen ist für heute fraglich wegen Grippe.
Wieso können diese Spieler nicht gegen Langnau oder Ambri die Grippe oder ihre Verletzungen einfahren, wieso gleich vor dem Derby?
Du machst Dir aber nicht ernsthaft Sorgen wegen heute ?
-
- Offizieller Beitrag
weil für die das Derby auch nichts Spezielles mehr ist.
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!