Biel - ZSC, 5.11.2010

  • Zitat von Lionking_ch

    wenns hüt nöd gwünned, denn simmer no immer im schlamassel...
    bin aber zueversichtlich, dass es klappet. bi biel isch die halb mannschaft verletzt/chrank...

    Die händ de schiisser. . .das cha asteckend si wämmer sich z'nöch chunt. . . :bussi:

  • Tor: Flüeler, ET: Wolf
    1: Seger, Schnyder; Nolan, Pittis, Bastl
    2: Murphy, Müller; Monnet, Ambühl, Down
    3: Stoffel, Geering; Bühler, Ziegler, Krutov
    4: Camperchioli; Ryser, Schäppi, Schommer

    Westcott überzählig.

  • Zitat von sandro_sf

    Tor: Flüeler, ET: Wolf
    1: Seger, Schnyder; Nolan, Pittis, Bastl
    2: Murphy, Müller; Monnet, Ambühl, Down
    3: Stoffel, Geering; Bühler, Ziegler, Krutov
    4: Camperchioli; Ryser, Schäppi, Schommer

    Westcott überzählig.

    Oha! Das hätte ich nun wirklich nicht erwartet! Gut gemacht! Vieleicht erwacht der gute Herr Westcott dann endlich mal!

    1:0 hinten...Ich hoff das kommt noch was..

  • mir sind eifach schwach, wenn gäge das juniore team nöd magsch cho muesch aufhören, 8 verletzi oder no me, und die spilet eus a wand, unglaublich, und bitte bühler und krutov, meine fresse

  • Zitat von u2

    mir sind eifach schwach, wenn gäge das juniore team nöd magsch cho muesch aufhören, 8 verletzi oder no me, und die spilet eus a wand, unglaublich, und bitte bühler und krutov, meine fresse

    altdorfer ist klar besser als Bühler,
    Krutow ein fremdkörper, name hin oder her

    auswechseln!è!

  • Zitat von Edgar

    altdorfer ist klar besser als Bühler,
    Krutow ein fremdkörper, name hin oder her

    auswechseln!è!

    Spiel gewonnen. Das wars. Der Rest nicht der Rede Wert. Bühler und Krutow nicht erst seit heute absolut neben den Schuhen. Für mich ist der Test mit der offensiven Ausrichtung misslungen. Auch wenn Down und Nolan getroffen haben.

  • Kei Ahnig was Bieler z'fiire gha händ, aber 45 Minute nach Spielschluss sind immerno öppe 50 - 100 i de Halle am singe gsi.

    Chapeaux Müller: Nöd jede laht sich mit em Wetzel uf en Boxkampf i. Aber ändlich wird de Goalie au mal gschützt. Da hämmer ja scho ganz anders gseh.

  • Zitat von Draft

    Kei Ahnig was Bieler z'fiire gha händ, aber 45 Minute nach Spielschluss sind immerno öppe 50 - 100 i de Halle am singe gsi.

    Chapeaux Müller: Nöd jede laht sich mit em Wetzel uf en Boxkampf i. Aber ändlich wird de Goalie au mal gschützt. Da hämmer ja scho ganz anders gseh.

    absolut

    • Offizieller Beitrag

    Ihr sind mängisch scho komischi Sieche !
    Was wänder eigentlich, biser mal ändlich ufhöred stänkere ?
    Isch doch en geile Match gsii mit viel Goal, eme fightende Z und 3 Pünkt nach regular....isch das nonig gnueg ?

    Mir langed das, ich bruchs nöd, dassmer jede Match 6 zu 0 günned ! Ich han lieber en spannende, enge Match so lang mir 3 Pünkt iifahred isch das bene....ich will Kampf, en huch Genialität und meh als 2 Goal pro Spiel. Alles han ich gester für mis Gäld übercho !

    Aber viellicht bin ich ja au eifach nur mit wenig zfriede, und müesst au zu eim vo dene ewig Nörgelnde mutiere, wos da ine leider zu Hauf git :-o

    Abgseh dävo, dass no immer einigi Spieler Verbesserigspotential bez. ihrer Form händ, isch Biel gester kein schlächte Gegner gsii, und jede wo öpis anders behauptet nur will dä Name vom Gägner "EHC Biel" gsii isch, dä hät nöd würkli viel Ahnig vo Mannschaftssport im Allgemeine.

    Ich wür ja gern mal wüsse öb all die Nörgelis da ine bim Schaffe au jedesmal "perfäkt" sind, nie Fehler mached und immer absolut s'maximale useholed ? Müend ja rächti TopShots sii wo sich jede Arbeitgäber däna d'Finger abschläckt.

    Nomal churz zum Spiel, ich bliib bi dem wo ich sit Afang Saison säge, lönd dä Down spiele ! Dä isch quirlig, stark a dä Schiibe, wagt mal öpis, hät Zug ufs Goal und chunt ame "Knipser" i eusem Team am nächste !
    Ich han dä Westcott ämel nöd vermisst gester will solang mir vorne 1 Goal meh schüssed ischmer eigentlich rächt egal wieviel mir hinne kassiered !

    Ah ja no öpis, eimal meh gueti Leistig gsi vom Lukas ! Genauso wenig perfäkt wie die vom Rest vo dä Mannschaft aber das erwart ich au nöd, will ich bins bestimmt au nöd !

    Nur dä SchwarzStern und Konsorte da ine sind perfäkt und die händ halt höcheri Asprüch als Kampf, Iisatz, Teamgeist und Moral......pfffff

    Gruess a all nöd Ewignörgler
    Thomi

  • Bin ganz diinere Meinig, Thomi.

    Ich han amix s'Gfühl, dass die Ewignörgler ehner vo dere Generation(e?) sind, wo d'NatiB-/Liftmannschaft-Ziite i dä 80er und 90er nöd miterläbt händ, sondern "nur" die erfolgriiche Lions-Ziite.

    Drum isch au wohl dä Aspruch en andere...

  • Zitat von Vladi19

    Bin ganz diinere Meinig, Thomi.

    Ich han amix s'Gfühl, dass die Ewignörgler ehner vo dere Generation(e?) sind, wo d'NatiB-/Liftmannschaft-Ziite i dä 80er und 90er nöd miterläbt händ, sondern "nur" die erfolgriiche Lions-Ziite.

    Drum isch au wohl dä Aspruch en andere...

    Ganz genau !! :applaus:

  • Zitat von Vladi19

    wo d'NatiB-/Liftmannschaft-Ziite i dä 80er und 90er nöd miterläbt händ, sondern "nur" die erfolgriiche Lions-Ziite.

    ...ich han s'Gfühl, da chönntsch dich ganz gewaltig tüsche. Hät sehr viel da ine, wo scho 20, 30 oder 40 Jahr i d'Halle gönd.

  • Zitat von Powerplay

    Ganz genau !! :applaus:

    So isch es. wer d'80er Jahr mitgmacht hät, de cha nöd so schnäll öppis erschüttere. Det händ nämlich no so Bolli's oder de falsch Wittmann bi eus gschpielt. :suff:

  • Zitat von Draft

    ...ich han s'Gfühl, da chönntsch dich ganz gewaltig tüsche. Hät sehr viel da ine, wo scho 20, 30 oder 40 Jahr i d'Halle gönd.

    das weissi und ghöre (au) zu dene, wo sitt 30 jahr gönd; aber ich han ehner die gmeint, wo immer am nörgle sind; die 'alte' motzed amix scho au, aber nöd immer. :cool:

    Einmal editiert, zuletzt von Vladi19 (6. November 2010 um 17:10)

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!