Fribourg - ZSC - Samstag, 22. September 2007 19:45

  • Zitat von mo62

    Langsam aber sicher frage ich mich auch ob Harold Kreis nicht mal ein Thema werden könnte. Er "küngelet" jetzt jetzt schon eine Weile an dieser Mannschaft herum, sehe aber wirklich keinen Vortschritt. Was macht eigentlich unser Kulttrainer Kent Ruhnke im Moment?

    er ist ein thema
    so rasch als möglich weg, der bringt gar nichts ausser dass er die
    jungen veraergert

  • Sorry. Ich has im alte Forum gseit nach dr Niederlag in Chlotä.
    So wie die Mannschaft uftritt wird das nix!
    Und hoppla. Schiri hin oder här. Mir sind da wo mir ebe nöd wete sie.
    Aber so wie die Mannschaft jetzt spillt.......

    Ich säge wie au am Afang. Gueti Lüüt kauft!
    Doch dä Trainer isch ned ideal.
    Ich schlag vor dä Chrigu us Langnau zrugg zhole!

    NB:
    Geil was eusi Junge in Langnau bringet!

    ZSC au das Jahr leider en Schwanzklub.
    Wär mir no gliich wänn nöd so viel Gäld wör drinne stecke.

  • Zitat von Powerplay

    Der ZSC hatte genug Chancen um das Spiel in eine günstige Richtung zu lenken. Caron hielt alles, Sulander nicht ! Das war der Unterschied... und nicht Kreis !

    Und die Jungen kriegen Deiner Meinung nach genügend Eiszeit? Lieber mal die Ausländer unter die Wolldecke stecken!!!! Ausser Sulo natürlich.Vom Powerplay sprechen wir lieber nicht.................

  • ich weiss ja nöd, was für es spiel DU in chlote gseh häsch. aber di ganz letscht saison hett ich mir gwünscht d'mannschaft träti so uf wiä det!
    sie händ sich würklich als mannschaft präsentiert und händ kämpft - gmeinsam.

    also jetzt nach 3 spiel wo 1 sieg gäg bern (wo niemerd erwartet hett), 1 dummi niederlag gäg chlote (wo's hetted müese mache mit besserer chanceuswertig) und jetzt e niederlag in fribourg (wo di letschte zwei mätch au gune händ und zeigt händ, dass sie nöd sooo schlächt sind wiä sie alli mached) usegluegt hät.
    d'saison isch na lang... länger als normal sogar. und i däre mannschaft schlaht wieder es herz und dä kreis isch für mich absolut KEIS thema.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto


    Ja, wänn er pressiert und sich schnäll umzieht, chan er villicht im Schlussdrittel no mitmache.

    scheisse Reto was han ich glached....dä isch geil gsi......

    ich weiss nöd wie da ine so viel chönd uf Panik mache nach 3 Runde :?

    ich mein in Bern hät mer gseh was dä Z chan und jetzt händs 1 mal knapp und 1 mal dütlich verlore.
    Das isch weder en Grund zum Blitzchäuf mache no zum in Panik grate.....da schriibt eine scho vo Abstieg...gahtsno?

    Ball flach halte, das chunt scho besser.....

    Gruess
    Thomi

  • Zitat von Thomi

    scheisse Reto was han ich glached....dä isch geil gsi......

    ich weiss nöd wie da ine so viel chönd uf Panik mache nach 3 Runde :?

    ich mein in Bern hät mer gseh was dä Z chan und jetzt händs 1 mal knapp und 1 mal dütlich verlore.
    Das isch weder en Grund zum Blitzchäuf mache no zum in Panik grate.....da schriibt eine scho vo Abstieg...gahtsno?

    Ball flach halte, das chunt scho besser.....

    Gruess
    Thomi

    Defintiv Panik isch völlig sfalsche Wort, nur isches halt schochli dämmlich wämer nach 3 Rundene statt 6 absolut mögliche "nur" 3 hät und jetzt grad wieder gäge Bern muess.

    Aber spötischtens am Zischtig werde mehr serscht mal würkli gseh was d'Jungs chönd... hoffi doch emal... und ob d'Heimstärki en wichtige Faktor für eus chan si?...

  • Ich würde Kreis zur Zeit auch noch nicht in Frage stellen. Sieg gegen Bern. Niederlage gegen Kloten (wegen dummenh Strafen in den Schlussminuten) und Niederlage gegen ein bis jetzt starkes Fribourg!

  • Zitat von Thomi

    ich weiss nöd wie da ine so viel chönd uf Panik mache nach 3 Runde :?

    Gruess
    Thomi

    Das xen ich au so, danke, dass das öper na schribt! Geschter händs doch ganz guet agfange mit einige Chance und zwei Mal sinds ide erschte 10 Minute (oder so) elei uf de Goalie cho). D Brichterstattig vom SF isch eifach falsch, dass im erschte drittel nüt passiert wär.

    Mis Fazit:
    Mitere chli bessere Chanceuswertig het mer nach 8 Minute mit 2:0 chöne füehre. s Powerplay isch s schwächschte am Abig xi. Trotz einige Überzahlmöglichkeite ischs ab Spielmitti so nüme möglich xi, wieder zrug is Spiel z cho.
    De Goalie vo Fribourg hät en super Abig verwütscht und Fribourg isch allgemein grad imene starche Lauf.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Hier meine Sicht vom Spiel:

    Der Z war 2 Drittel lang mit Abstand die bessere Mannschaft. Chancen über Chancen, doch der äusserst gut aufgelegte Sebastien Caron hielt alles bombensicher (Ich gönne es ihm, der Junge war schon immer einer meiner Lieblings Goalies). Das 1:0 kam aus heiterem Himmel, das 2:0 nach der Pause ein dummes haltbares Gegentor. Danach war die Sache gegessen.

    Fazit: Gut gespielt, Chancen nicht ausgenützt und Sulo hatte einen schlechten Tag.

  • Gsehn i gliich.

    Wie chamer nur nach drü Spiel scho vo Trainerwächsel und Abstieg rede.

    :shock:

    Dä Z hät gester gar nöd so schlächt gspielt, bloss dass dä Caron eifach super druff gsi isch. Sotig Spiel gits immer, wo dä Pögg eifach nöd inegheie will.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!