• Zitat von Simms


    Vo 36 Spieler sind genau 5 no da, und defo isch eine zwüschedure no bimne andere Verein gsi. Im Schwizer Ishockey muesch ets bim beschte Wille nöd langfristig plane!

    Das mit em langfrischtig plane isch möglicherwiis eifach en vorgschobne Grund damit mer e Usred hät bide Vereinsleitig, dass mer scho s 5. Mal ide letschte 6 Jahr nöd s Optimum us de Mannschaft useholt.

    Weiss det überhaupt öper, was mer macht? Dass de ZSC so im hinterträffe isch gägenüber Klubs wie Davos, Chlote, Zug und Bern müsst eigetli bedänklich stime. S einzige wo sit em Titel 2008 immer läbt, isch de glaube dra, au us schlächte Situatione na chöne Meischter z werde.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier

    Er isch ebe nonig ganz parat, drum isches ja guet dass de Sulo no immer top isch, das git am Flüeler Zit sich zum steigere/verbessere.
    Simmer doch froh, dass im Momänt 2 gueti Goalis zur Verfüegig stönd.
    En Goali muess nöd zwingend mit 20-gi e Nummer eis si. . .

    du interpretiersch mis "parat" falsch... drum stahts ebe i aahfüehrigs- und schlusszeiche.

    so isch es umgschribe:
    "dä flüeler isch wohl eifach zwei jahr zfrüeh dra, zum am sulo sini position z'übernäh..."

  • Zitat von ZüriBueb

    Dass de ZSC so im hinterträffe isch gägenüber Klubs wie Davos, Chlote, Zug und Bern müsst eigetli bedänklich stime.

    Aber genau Davos und Chlote zeiget, das mer au mit eigne ufbaute Juniore chan ade Tabellespitze stah!

  • Zitat von Larry

    Meine Rede....aber werum spielt er dänn sit zwei Jahr praktisch ununderbroche? Das nervt mich ebe!

    Die sölled de Job teile, vo mir us 50:50 und i de PO's spielt de Sulo, aber nöd so wies bis jetzt gloffe isch!

    Ich ha s'Gfühl, dass es so chunt und fänds guet so.
    Uf "büge und bräche" de Flüeli zum eis mache chan nämli id Hose gah.
    Ich cha mir vorstelle, dass am Sulo sin Lohn mit en Grund isch oder gsi isch, dass unbedingt de Flüeler zum eis gmacht händ.
    Wiederemal am falsche Ort gspart, wie mitem Trainer uf die Saison. Komischerwis füered so Sparüebige meischtens zu massiv Mehrkosten, isch ja im Alltag (Gschäft) au hüfig so. :roll:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Messier

    Ich ha s'Gfühl, dass es so chunt und fänds guet so.
    Uf "büge und bräche" de Flüeli zum eis mache chan nämli id Hose gah.
    Ich cha mir vorstelle, dass am Sulo sin Lohn mit en Grund isch oder gsi isch, dass unbedingt de Flüeler zum eis gmacht händ.
    Wiederemal am falsche Ort gspart, wie mitem Trainer uf die Saison. Komischerwis füered so Sparüebige meischtens zu massiv Mehrkosten, isch ja im Alltag (Gschäft) au hüfig so. :roll:

    Glaub nöd dass es so chunt. In Sache Flüeler sind die Sieche bim Z huere stur! De Muller händs scho müesse schicke, d'Ussländer sind zum Teil nix, da wänds das mit em Flüeler wenigstens durestiere.

  • Zitat von Mirko

    Aber genau Davos und Chlote zeiget, das mer au mit eigne ufbaute Juniore chan ade Tabellespitze stah!

    Das Bsp. passt auf jeden Fall. Im offiziellen 29 Mann Kader der 1. Mannschaft von Kloten stammen folgende Spieler aus der eigenen Junioren-Bewegung:

    Rüeger
    Schulthess (wurde allerdings für den Rest der Saison an Ambri ausgeliehen)
    Welti
    Steiner
    Bodenmann
    Füglister
    Hollenstein
    Kellenberger
    Stancescu
    Lemm
    Walser
    Neher

    Fettgedruckt die Stammspieler, der Rest pendelt zwischen Elite und 1. Mannschaft.

    Bei Davos kenne ich die aktuelle Situation nicht, da dürfte uns sicher BNW weiterhelfen können.

  • Wieser Marc
    Wieser Dino
    Holenstein Manuel
    Untersander Ramon (evtl. aus dem Rheinthal)
    Ersatzgoalie zähle ich jetzt nicht.
    Es gibt den einten oder anderen der gekommen ist und via Junioren in die erste Mannschaft stiess. Die lasse ich jetzt weg.

  • Zitat von Mirko

    Aber genau Davos und Chlote zeiget, das mer au mit eigne ufbaute Juniore chan ade Tabellespitze stah!

    Fakt isch dass de ZSC aber kei Erfolg hät!!! Und dass es doch ätzend isch, wie mer jede Herbscht drüber muss rede, wer na alles müsst gholt werde und was mer alles anderscht muss mache ide Zuekunft, will de Verein nöd so gfüehrt wird, dass er au mal überzügend cha ishockey spiele.

    Das ganze wird dänn na mit Playoffleischtige wie letscht Jahr abgrundet und das chas eifach nöd sii. Wieso chan nöd au uf de Ebeni vo de Gschäftsleitig s Leischtigsprinzip gälte? Wieso immer das umegeplämperle? s isch nöd zum ushalte, wänn mer scho afangs saison merkt, dass praktisch nüt dine liit und sich nachher nüt änderet währed de saison.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    s isch nöd zum ushalte, wänn mer scho afangs saison merkt, dass praktisch nüt dine liit und sich nachher nüt änderet währed de saison.

    Öpis während ere Saison ändere isch meischtens sehr schwer. Das zeiget ja fascht alli Bispiel, wo de Trainer gwächslet wird, das es zwar am Afang chli besser wird, aber mer dänn glich oftmals witer umesumpfet.

    S Problem a so churzfrischtige Änderige isch, das es immer Gwünner inere Mannschaft git aber meischtens ebe au Verlürer, wo dänn vilicht s Klima vergiftet (z.B. wänn plötzlich Usländer häsch wo müend ufd Tribüne). Und en Trainer wo nöd die ganzi Vorbereitig mitgmacht hät, häts au schwer, alles i relativ churzer Zit z'korrigiere.

  • Klar kann man planen. Halt vielleicht nur 3 Jahre.
    Den welcher dieser Spieler möchtest du denn wieder zurück in den ZSC Reihen. mal abgsehen davon da einige schon altersmässig ausscheiden und ein Teil davon Ausländer, Notausländer oder Notnotausländer waren.

  • Zitat von zappa10

    DAFFos ???

    eigene Junioren ???

    Hab ich da was verpasst ???

    Eigene nicht ..aber in jungen Jahren zugekaufte Junioren bzw. Spieler.
    Daffos kauf relativ wenig komplette Spieler, sprich Nati-Spieler.

  • Zitat von Blackstar

    Klar kann man planen. Halt vielleicht nur 3 Jahre.
    Den welcher dieser Spieler möchtest du denn wieder zurück in den ZSC Reihen. mal abgsehen davon da einige schon altersmässig ausscheiden und ein Teil davon Ausländer, Notausländer oder Notnotausländer waren.

    Also, gerne zurück hätte ich Blindenbacher, Bieber, Gloor, Genoni und spielerisch auch Forster.
    Aber das tut nichts zur Sache, langfristig planen ist praktisch unmöglich, evtl. noch mittelfristig, aber dann hörts bald mal auf.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!