Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!
-
-
-
-
-
Btw. Wenn Väter im Familiensektor den Strammen machen muss man sich halt auch nicht wundern wenns auch dort mal knallt. War am Sonntag in der Halle teilweise ja ganz schlimm. Also ja, eher peinlich.
-
- Offizieller Beitrag
-
Zitat von Reto
Vollpföschte! -
- Offizieller Beitrag
Gut so! Pyros in den Armen von bewussten, guten, koordinierten und geubten wirklichen Fans ist nämlich völlig ungefährlich, stimmungsvoll und geil. Und alle, die das anders sehen, sind nichtsahnende, dämliche, idiotische Nicht-Fans, die schlicht keine Ahnung haben.
Mein Mitleid bewegt sich so ca. bei Null. Das geht an meinem ahnungslosen Arsch vorbei.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von MushuGut so! Pyros in den Armen von bewussten, guten, koordinierten und geubten wirklichen Fans ist nämlich völlig ungefährlich, stimmungsvoll und geil. Und alle, die das anders sehen, sind nichtsahnende, dämliche, idiotische Nicht-Fans, die schlicht keine Ahnung haben.
Mein Mitleid bewegt sich so ca. bei Null. Das geht an meinem ahnungslosen Arsch vorbei.
na ja, es sind tatsächlich au no anderi verletzt worde und wänn die eifach i dä nächi gstande sind und nüt mit dem am huet händ, isch es au nöd geil.
-
so en unfall dürfti vorbügender si als jedes verbot!
denke (na ja, eher hoffe...) mal, dass zumindescht i de südkurve di ganz pyromania überdänkt wird und das zumindescht churz- mittelfrischtig keis thema meh isch. falls nöd, wo blibt die us dem egge vill zitierti selbschtregulierig?
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
das mal händ's es sich wohl sälber verscherzt.
Ellei de Lärm vo dene Dinger isch allgemeingfährlich, wänn das uf dem Video ghörsch.
-
Zitat von Reto
das mal händ's es sich wohl sälber verscherzt.
Ellei de Lärm vo dene Dinger isch allgemeingfährlich, wänn das uf dem Video ghörsch.
d'argumentation vo de pyro fründe wird si, dass ebe nöd e bengalischi fackle, sondern böllerschüss i de hand explodiert sind...
aber als fcz füehrig wür ich de bursch grad emal neh und instrumentalisiere. mit öffentliche föteli vo sinere neue hand etc.
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
immerhin wird's das mal nöd so schwer si, de z'finde ;o)
-
-
- Offizieller Beitrag
Falls es so gsi isch wies im Blick staht:
Jetzt isch ebe doch mal öppis passiert, häd ja früener oder spöter müesse so cho!
Tragisch für de wos tüpft häd, de isch jetzt en Chrüppel!
Was schafft ächt de in Zuekunft?
De Canepa macht eine uf schockiert, aber genau er isch in Sache Pyro immer viel z'lasch gsi!
Das dürfti fürs (nonig gfällte) Urteil vom Fall GC ev. au no Konsequänze ha.......
-
Zitat von Larry
Jetzt isch ebe doch mal öppis passiert, häd ja früener oder spöter müesse so cho!
De Canepa macht eine uf schockiert, aber genau er isch in Sache Pyro immer viel z'lasch gsi!
Das dürfti fürs (nonig gfällte) Urteil vom Fall GC ev. au no Konsequänze ha.......
sööll er öppe i d'Kurve gah, go Böller / Pyros konfisziere? -
- Offizieller Beitrag
Du weisch scho was ich meine!
-
Zitat von Larry
de fluech isch ebe scho, dass es pyro i de hand nüt chan arichte...ob mit oder ohni canepa. gföhrlichkeit isch die gross hitz - aber nöd für de wos hebed, nume für die wo drunder stönd - und natürli dänn, wämers rüehrt. si sind ja ursprünglich zur rettig vo in not grattene see- und berglüt erfunde worde, was ja eigentlich alles über gföhrlichkeit usseit.
böllerschüss sind natürli es ganz anders kapitel. und warums em sprenstoffgsetz understöhnd, dürfti jetzt au am letschte klar worde si.
aber muesch luege, genau die differenzierig wird jetzt us fanchreise cho. und mer wird sich witer im chreis drehe. ich gseh im moment aber au nur no d'nulltoleranz lösig. leider!
p.s. de typ söll sich jetzt uf schriner umschuele lah, dänn häter scho en gwüsse startvorteil...
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
-
sovills mir isch hät sich d SK grundsätzlich vo Böller distanziert. Mer chans halt ebe doch nöd mit Pyro vergliiche.
anyway: dumm gloffe.gross z disktuiere bringts es e nöd. mer dreheds eus schlussendlich e im chreis.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!