Schweizer "Fankultur" - zum Kotzen und drauf Scheissen!!!!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    da gib ich dir leider rächt! Das minere Meinig nah viel demit z'tue, dass es in (und um) Züri halt au no viel anderi Sportarte git, wo mer sich demit chan beschäftige (im gägesatz zu gwüsse andere Regione i de Schwiiz...) und wahrschinlich au drum chömed d'Lüüt nur im Erfolgsfall i d'Stadie... (wänns grad "in" isch)

    Nei, mit dem häd das nüt ztue! Isch e fuuli Usred!

    Es hätt demit ztue dass d Masse vo Zürcher sich nöd so lönd la begeischtere wie in Basel oder Bern, und es hätt echli demit ztue dass in Züri & Umgäbig sehr viel Lüt us em Ussland und sehr viel Lüt us andere Kantön läbed, und die sind nöd ZSC/FCZ/GC Fan und werdeds au nöd!

    De Zürcher isch en Event Fan, er will Real gseh, dänn chömed 300'000 Ahfrage (isch so gsi!), aber FCZ-Thun will niemert gse, ussert mer wird a dem Abig Schwiizer Meischer (=Event).

    Wir immer so bliibe und würd sich au nöd ändere wänns GC nüme würd geh, was sowieso nie wird passiere!

    Drum langed au das Lölistadion wos wänd baue vörig!

  • Zitat von Larry

    Nei, mit dem häd das nüt ztue! Isch e fuuli Usred!

    Es hätt demit ztue dass d Masse vo Zürcher sich nöd so lönd la begeischtere wie in Basel oder Bern, und es hätt echli demit ztue dass in Züri & Umgäbig sehr viel Lüt us em Ussland und sehr viel Lüt us andere Kantön läbed, und die sind nöd ZSC/FCZ/GC Fan und werdeds au nöd!

    De Zürcher isch en Event Fan, er will Real gseh, dänn chömed 300'000 Ahfrage (isch so gsi!), aber FCZ-Thun will niemert gse, ussert mer wird a dem Abig Schwiizer Meischer (=Event).

    Wir immer so bliibe und würd sich au nöd ändere wänns GC nüme würd geh, was sowieso nie wird passiere!

    Drum langed au das Lölistadion wos wänd baue vörig!

    es hät sehr wohl mit em Iizugsgebiet z'tue! Die 30000 wo wänd Real gseh chömed au nöd all us Züri, sondern us St.Galle, Waldshut, und, und und.

    I andere Länder häsch uf dem chliine Fläck wie de Kt. Züri isch entweder 5 mal meh Lüüt oder weniger Top-Klubs pro Quadratkilometer.

  • sicher sinds stier (worde, minere meinig nah... oder säge mer mal: es wird immer schlimmer!)

    han ja au gschriebä, dass sie nur dänn chömed, wänns "in" isch (han weder mode- no eventfan welle bruche ;)

    ich bin halt glich de meinig, dass es zviel sache git, wo sich de zürcher "ablänke" laht.
    oder säge mer mal: er isch so verwöhnt, dass er sich s'durchzugsstadion nöd ahtuet?
    kei ahnig ah was genau es lieht, git wohl nöd nur 1 grund defür...

    evtl. chunts au devo, dass sich en zürcher nöd so fescht mit sinere stadt identifiziert, wie das lüüt i andere ort mached & somit au "ihrä" klub understützed?

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Mushu


    Gringo hät rächt; Larry nöd.

    De zweiti Club in Züri spielt überhaupt kei Rolle!

    Nöd nur isch Züri doppled so gross als anderi Städt i de Schwiiz, nei, au d Agglomeration isch doppled so gross!

    http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der…_in_der_Schweiz

    Züri müesst mit Abstand (!) am meischte Fans ha!

    Händs aber nöd, und de Grund isch nöd GC!

    http://www.football.ch/sfl/de/Zuschauerzahlen_SL.aspx

    Luzern häd en Schnitt vo >15'000, isch als Agglomeration aber 6x (!) chliiner!

    St. Gallen isch no Schlimmer, und die werded nächst Jahr au (wieder) vor em FCZ stah!

    Nei, de Zürcher Zueschauer isch eifach e Schand!

  • was hät dänn zbsp. bisel usser em fuessball?
    in bisel gits (glaubs) sit jahrzänt nüt anders, als de doof klub...., ok evtl. nochli chemie & es puppemuseum, aber wer usser de tschitschi gaht scho döt hie?

    in züri gits ja nur scho im hockey und im fuessball je 2 klub, wo sich d'zueschauer wegnähmed.

    ich dänke, dass das über all die jahr(zähnt) gwachse isch: in bisel gits eifach keis anders thema als de fcb!
    ...in züri weisch nie, ob de ander au "din" klub understützt oder eigentlich en hass-gägner isch.

  • Zitat von Larry

    Nei, mit dem häd das nüt ztue! Isch e fuuli Usred!

    Es hätt demit ztue dass d Masse vo Zürcher sich nöd so lönd la begeischtere wie in Basel oder Bern, und es hätt echli demit ztue dass in Züri & Umgäbig sehr viel Lüt us em Ussland und sehr viel Lüt us andere Kantön läbed, und die sind nöd ZSC/FCZ/GC Fan und werdeds au nöd!
    De Zürcher isch en Event Fan, er will Real gseh, dänn chömed 300'000 Ahfrage (isch so gsi!), aber FCZ-Thun will niemert gse, ussert mer wird a dem Abig Schwiizer Meischer (=Event).

    Wir immer so bliibe und würd sich au nöd ändere wänns GC nüme würd geh, was sowieso nie wird passiere!

    Drum langed au das Lölistadion wos wänd baue vörig!

    das isch überhaupt de grund, warum du in züri nie die glich identifikation mit de stadt oder emene verein wirsch ha! s'ganze agebot susch etc. chunt natürli au no dezue. d'azahl clübs isch da nöd würkli entscheidend. isch im usland übrigens ganz ähnlich i de gröschte stedt und wirtschaftsmetropolene vo dene länder. salzburg oder innsbruck, zumindescht wänns vorne mitspilled, händ meh zueschauer als rapid oder austria. die händ übrigens nöd würkli meh als de fcz oder niederhasli, aber d'stadt wien allei hät 4x meh iwohner als züri und d'agglo 3x meh.

    p.s. isch no lang gange, bis das mit de stadiongrössi gmerkt häsch... :rofl:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat


    p.s. isch no lang gange, bis das mit de stadiongrössi gmerkt häsch... :rofl:

    Ich bin lang de Meinig gsi, die (mit Abstand) gröscht Stadt sött es ahständigs Stadion ha.

    Damit z.B. au Länderspiel da stattfinded.

    Ich han s Projekt CS Weichturm guet gfunde.

    Underdesse mues ich säge dass de CS Weichturm zu 90% halbe leer gsi wär (so wie in Bern!), im TV gsesch dänn immer die leere Sitz.

    Und es Stadion wie Güllen bringt vo de Stimmig her, wänns dänn immer ziemlich voll isch ebe scho meh.

    Und da mir nie, nie, nie meh Fans werded ha: Isch OK mit em Mickey Mouse Stadion! :razz:

  • Zitat von larlf

    sicher sinds stier (worde, minere meinig nah... oder säge mer mal: es wird immer schlimmer!)

    han ja au gschriebä, dass sie nur dänn chömed, wänns "in" isch (han weder mode- no eventfan welle bruche ;)

    ich bin halt glich de meinig, dass es zviel sache git, wo sich de zürcher "ablänke" laht.
    oder säge mer mal: er isch so verwöhnt, dass er sich s'durchzugsstadion nöd ahtuet?
    kei ahnig ah was genau es lieht, git wohl nöd nur 1 grund defür...

    evtl. chunts au devo, dass sich en zürcher nöd so fescht mit sinere stadt identifiziert, wie das lüüt i andere ort mached & somit au "ihrä" klub understützed?


    Vor allem bestaht Züri us x Heiwehbündner, PseudoBasler, FluchtBärner und und und. Zum na es bitzeli Heimatgfühl bewahre understützed die natürli ihre Heimklub...

    Somit bliibt für Züri nüme viel - geteilt durch 2 im Fuesball und 5(x) in Sache Sportarte...

  • Zitat von Simms


    Interessant finde ich, wenn deine Argumentation stimmt, dass der FCZ derart schlecht mobilisieren kann. Beide Vereine hatten in guten Zeiten um die 10'000 Zuschauer (GC leicht drunter, Zürich leicht drüber) und in schlechten Zeiten um die 5'000. Für das, dass 90% anscheinend für den FCZ sind, finde ich diese ziemlich erstaunlich.

    Ich, als leidender Xamaxfan, kann den Zürchern und den Hüpfern nur raten, dass sie dankbar sein sollen, dass es ihr Verein noch gibt :?: und dass sie es akkzeptieren sollten, dass beide Zürcher Vereine die Massen nicht gross interessieren.

    ich habe geschrieben, dass gcn - bis in die 60-er jahre - mit seiner philosophie höchstens 10% der bevölkerung repräsentierte, nicht dass das fan verhältnis 90:10 ist... :wink:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • wieder emal en herrliche artikel i de nzz am sonntag! vor allem de abschnitt findi sehr treffend:

    Laut Liga-CEO Claudius Schäfer will man darüber nachdenken, ob «möglicherweise der Strafkatalog differenziert und angepasst» werden soll. Geisterspiele oder die Sperre von Sektoren haben sich als Kollektivstrafen erwiesen, die mehr schaden als nützen.

    es merkeds zum glück au anderi, ersch no iflussrichi lüt, bin also nöd de einzig...:-))

    gruess roli c.

    Es schwärt und schwelt noch immer

    Vor dem Zürcher Derby zeigt sich, dass der Abbruch am 2. Oktober nicht verdaut ist. Von Stephan Ramming

    Der FCZ-Präsident Ancillo Canepa hat zum «FCZ-Talk» eingeladen. Vor ausgewähltem Publikum diskutiert Canepa mit Gästen. Der FC Sion. Der TV-Vertrag. Xamax. Der Ton ist sachlich, routiniert, man plaudert. Als aber Canepa gegen Ende «das Derby» und «das leidige Thema Sicherheit» aufwirft, belebt sich der Präsident.

    Man kennt das von Canepa. Er ist ein sympathischer Mensch, er kann differenziert reden, und wenn er laut lacht, spürt man seine Freude, wie man seinen Ärger spürt, wenn er sich aufregt. So wie jetzt. «Ungerecht» sei die Strafe nach dem abgebrochenen Derby, das müsse man auch jetzt noch sagen dürfen, auch wenn man das Urteil des Disziplinargerichtes nicht weitergezogen habe. Canepa verwirft die Hände. Dem FCZ entgehe eine halbe Million Franken, «eine halbe Kiste», wie Canepa sagt. Die beiden Fan-Sektoren im Letzigrund sind heute Sonntag geschlossen. Canepa sinkt ins Sofa zurück. «Es sind Journalisten hier, ich darf jetzt nicht so laut werden.»

    Hickhack statt Einsicht

    Die Wunden schwären noch immer, die das nach den Ausschreitungen am 2. Oktober abgebrochene Zürcher Derby geschlagen hat. Nicht nur bei Canepa, auch in Gesprächen mit Verantwortlichen der Grasshoppers, mit Fans, mit der Liga oder mit der Stadt Zürich als Besitzerin des Letzigrunds ist im Vorfeld des Derbys Unmut und Ratlosigkeit zu vernehmen. Da ist wenig verarbeitet, vieles unverdaut, und manches schwelt, auch wenn man es am liebsten hätte, es würde nun «einfach wieder Fussball gespielt».

    Selbst die Strafe - Forfaitniederlage für den FCZ, je 50 000 Franken Busse und die Sperrung der beiden Fan-Sektoren - ist noch immer umstritten. Der Disziplinarrichter Daniele Moro hält zwar an der Richtigkeit seines Urteils fest. Er sagt, er habe «die Reglemente angewendet». In der Liga aber war und ist man unzufrieden mit dem Richtspruch. Laut Liga-CEO Claudius Schäfer will man darüber nachdenken, ob «möglicherweise der Strafkatalog differenziert und angepasst» werden soll. Geisterspiele oder die Sperre von Sektoren haben sich als Kollektivstrafen erwiesen, die mehr schaden als nützen.

    Auch ist es nicht einfach, solche Strafen umzusetzen. Weil der FCZ den Saisonkarten-Besitzern aus der Südkurve für 30 Franken Tickets auf der Haupttribüne verkaufte und sonst keine Karten erhältlich waren, gab es viel Polemik. «Rechtlich fragwürdig» und eine «Provokation gegen unsere Fans», kommentiert der GC-Präsident Roland Leutwiler auf der Klub-Homepage. Der «Blick» orakelte, die Zuschauer aus der Südkurve seien eine Gefahr. Canepa wehrt sich: «Polizei und Liga haben diese Umsetzung der Strafe favorisiert - wir wollen unsere Fans im Stadion, damit es nicht ausserhalb zu Konflikten kommen kann.» Der Verkauf von Tickets auf der Gegentribüne für GC-Fans könne zu «gefährlichen Situationen führen». Christian Schöttli, der Sicherheitsverantwortliche der Liga, bestätigt, dass «diese Lösung nicht im Widerspruch zur Strafe» stehe. Man lernt: Die Umsetzung der Strafe führt zu Hickhack statt zu Einsicht.

    Das zeigt sich auch im Verhältnis zwischen den beiden Klubpräsidenten. Bereits nach dem Urteil lieferten sich Canepa und Leutwiler in der TV-Sendung «Sportlounge» einen gehässigen Schlagabtausch. Brüstete sich damals Leutwiler mit den «GC-Fans, die im Letzigrund noch nie eine Pyro gezündet haben» sollen, holte ihn die Wirklichkeit rasch ein. Leutwilers Vorschlag, nach einem Pyro-Vorfall jedes Spiel abzubrechen, wurde von der Liga mit einer einzigen Ja-Stimme - seiner eigenen - abgeschmettert.

    Der irrlichternde GC-Präsident

    Unterdessen spricht Leutwiler nicht mehr. GC lässt ausrichten, der Präsident arbeite «nur noch im Hintergrund». Das klingt, als habe der Präsident in den Diskussionen nach dem Derby-Abbruch die Freude am Amt verloren. Der GC-CEO Marco Meier sagt: «Es kann passieren, dass man übers Ziel hinausschiesst.» GC nahm Ende Januar mit länglichen Begründungen die im Dezember vom irrlichternden Präsidenten erlassene Schliessung der Kurve für das Spiel gegen Thun zurück. Canepa lässt sich nicht zitieren zur Person Leutwiler. Er sagt nur: «Ich hatte mit den GC-Präsidenten ein gutes Verhältnis.»

    Canepa ist müde. Nach der Gesprächsrunde auf dem Podium muss er sich einer Radiojournalistin erklären, in Mundart, in Hochdeutsch, er weiss auch jetzt nicht, was von seinen Aussagen über den Sender gehen wird und was nicht. Canepa ist erregt und ermattet zugleich, eigentlich will er sich aufs Derby am Sonntag freuen, aber das Derby im Oktober macht das schwer.

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!