- Offizieller Beitrag
Hehe, au scho gmacht, a dem Tag wos meil cho isch bzw. 5' spöter!
Dä Entschluss däzue hani scho bi dä Stadionfüehrig gfasst, nachdem ich mir han versichere lah, dass nöd Arial 10Pt. verwändet wird
Hehe, au scho gmacht, a dem Tag wos meil cho isch bzw. 5' spöter!
Dä Entschluss däzue hani scho bi dä Stadionfüehrig gfasst, nachdem ich mir han versichere lah, dass nöd Arial 10Pt. verwändet wird
Wird das öpper mache? Sich im ufem Bode bi de Terrasse verewige lah? Ich hetti scho Bock, würd au 200 oder 250 zahle defür.
Aber gopf 400? I don't think so (und bereue es nachher total, ich weiss es)
C'mon Colin, jetzt bini ehrlich gseit es bitzeli enttüscht, dass du da meh als 2" drüber nahdänksch!
Was sind scho 400 Hebel, wänn dich bi dim club ufem home turf chasch verewige lah!? luut Dave (mim Kolleg und Stadion-Füehrigs-Guy) staht die neu Halle für 65 Jahr bevor mer dra umeschruubt!
C'mon Colin, jetzt bini ehrlich gseit es bitzeli enttüscht, dass du da meh als 2" drüber nahdänksch!
Was sind scho 400 Hebel, wänn dich bi dim club ufem home turf chasch verewige lah!? luut Dave (mim Kolleg und Stadion-Füehrigs-Guy) staht die neu Halle für 65 Jahr bevor mer dra umeschruubt!
Ich han e Regierig, wo suscht scho mit mir als ZSC-Fan muess klar cho. Und mis "Hobby" isch suscht scho en grosse Poschte i eusem Budget mit
Saisoncharte, Ässe, Trinke, Uswärtsfahrte, etc. etc. - Darum muess ich das gaaaanz langsam agah. Stehter Tropfen höhlt den Stein........
verewige
Mis Argument. Aber isch eigentlich z tüür......aber who cares, s letschte Hämp häd kei Seck.....
Ich han e Regierig, wo suscht scho mit mir als ZSC-Fan muess klar cho. Und mis "Hobby" isch suscht scho en grosse Poschte i eusem Budget mit
Saisoncharte, Ässe, Trinke, Uswärtsfahrte, etc. etc. - Darum muess ich das gaaaanz langsam agah. Stehter Tropfen höhlt den Stein........
I hear you!
Wünsch dir doch uf dä nöchscht gebi, wiehnachte, ostere und namenstag mitenand, dass du dir das dörfsch gönne! zahle tügsch es sälber....
und....bring mal wieder Blueme hei
Das wär doch eigentlich mal wieder öppis, wo mer d'Pinnwändler chönnted verewige, mit ere Sammlig oder so.
Dänn chan au de Colin säge, dass er Teil devo isch
Das wär doch eigentlich mal wieder öppis, wo mer d'Pinnwändler chönnted verewige, mit ere Sammlig oder so.
Dänn chan au de Colin säge, dass er Teil devo isch
zscfans.ch - bin debi!
ich au!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
I'm in!
zahlsch für zscfans.ch 400 oder 1k?
zahlsch für zscfans.ch 400 oder 1k?
Gueti Frag!
Sind mir e Firma?
just saying.....
wird ja über ei natürlichi Person laufe, wo dänn bestimmt was gschriebe wird......
p.s. wür mich natürlich au beteilige......;)
ok, jetzt wo ich das gnauer aglueged han, bin ich mir doch nüme so sicher
Muss man abklären! Für tausend Stutz müssten wir doch sehr viele sein......
Jungs und Mädels, habe gestern die 400 Stutz gezahlt. Vielleicht muss ich jetzt ein Weilchen auf dem Sofa schlafen.........
Bei einer Gemeinschafts-zscfans.ch Gravur wäre ich dabei, je nachdem was die Kosten sind.
Jungs und Mädels, habe gestern die 400 Stutz gezahlt......
Da hätte ich viel Geld rauf gewettet
well done Colin!
Wäre auch dabei für zscfans.ch
Jungs und Mädels, habe gestern die 400 Stutz gezahlt. Vielleicht muss ich jetzt ein Weilchen auf dem Sofa schlafen.........
Bei einer Gemeinschafts-zscfans.ch Gravur wäre ich dabei, je nachdem was die Kosten sind.
[/quote]und der Sohnemann geht leer aus?
….wäre doch ein schönes Weihnachtsgeschenk & ihr könntet zusammen im Wohnzimmer schlafen 😁
würde mich bei zscfans.ch auch beteiligen
ich würde mich auch beteiligen
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!