De McCarthy isch aber au en Volltrottel
1/2-Final: ZSC vs EV Zug
-
-
zug klar benachteiliged vo de schiris. wänns letschte drittel eso witer gaht, gits die 1 playoff niederlag das jahr...
gruess roli c.
-
das git jetzt no langi 11 minute...
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
Wie in Davos. Irgendwie han i nöd s'Gfühl, dass Zug würklich zu zwingende Chance chunt (oder nur zu sehr wenig).
Es langet, dänk ich ... -
-
- Offizieller Beitrag
-
-
zum glück isch de flüelander d'rueh selber und spillt endli sis potential us.
bi gspannt wie die serie witer gaht. ha nöd würkli es guets gfühl. s'erschte spiel isch irgendwie z'liecht gange und hüt häts doch einiges glück und es paar seltsami schiri entscheidige bruucht...
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
De empty netter händs nöd ane bracht, aber susch alles nach Plan.
Samu im Muul!
Wie heissts so schön? Über de Schiri reded nur Verlüürer!
Als Gägner würd ich mich scho fröge wie mer DE ZSC überhaupt chan schlah!
-
Am Dunnschtig 20:15 Uhr dä ZSC, wenn Bern hüt gwünnt. Susch 19:45
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von snowcat
ha nöd würkli es guets gfühl. s'erschte spiel isch irgendwie z'liecht gange und hüt häts doch einiges glück und es paar seltsami schiri entscheidige bruucht...Für eusi Gägner muess es extrem frustrierend si.
De Z staht defensiv perfekt, und vorne brucheds nur ganz wenig Chance für es Goal.
Ich gsehn nöd ih, werum das sött ändere.
Am DO wird Zug müesse cho, und das git Chance für Konter.
Also!
-
S isch schwierig gsi huet, aber schwieriger wirds noed. Na zwei Maetch usgrabe und mir sind dure. Kämpf mal chli schneechätzli!!
-
Zitat von Larry
Für eusi Gägner muess es extrem frustrierend si.
De Z staht defensiv perfekt, und vorne brucheds nur ganz wenig Chance für es Goal.
Ich gsehn nöd ih, werum das sött ändere.
Am DO wird Zug müesse cho, und das git Chance für Konter.
Also!
Zitat von ZüriBuebS isch schwierig gsi huet, aber schwieriger wirds noed. Na zwei Maetch usgrabe und mir sind dure. Kämpf mal chli schneechätzli!!
ihr händ ja all recht! mini nerve...
gruess roli c.
-
Pittis? Sandro?
-
-
En schwirige Match gsi und trotzdem gunne. Spricht eigentli für eus.
-
Das war so wenig eine 5 er Strafe wie diejenige von Pittis in Davos, aberwir haben damals gewonnen, Zug eben nicht!
-
1. 2-0 führen wir nun. Herrlich. Wer hätte vor den Playoffs auf 6 Siege in Folge getippt?
2. Heute war es insgesamt etwas glücklich, aber immerhin konnte man Zug erneut kaum Topchancen zugestehen. Die Defensive ist einfach nur bärenstark.
3. Das Spiel am Donnerstag wird einfacher, ich denke, wir werden auf 3-0 erhöhen.
4. Die Zuger dreckelten heute ziemlich heftig. Unser Team blieb meistens ruhig, abgesehen vielleicht von Seger (bei Brunner) und McCarthy (bei Rüfenacht). So weiter machen!
5. Die Schiris waren schlecht. Wir waren vermutlich etwas im Vorteil, aber wen juckt das schon? Mich ärgert einfach, dass jedes Mal, wenn die Schiris früh einen 5er oder eine doppelte Überzahl pfeiffen, verlieren sie danach jegliche Linie, da sie nicht das Rückgrat haben weiterhin einfach zu pfeiffen, was sie sehen. Läuft jedes Mal so.
6. Wir führen 2-0!
7. Ich freue mich auf den Donnerstag, dürfte erneut ein interessantes Spiel geben und ich denke, dass sich unser Team auch wieder steigern kann. Heute war nicht das beste Spiel, aber kann man sich wirklich beklagen, wenn wir von 6 Spielen 6 gewonnen haben? Kaum. -
- Offizieller Beitrag
Zitat von snowcatzug klar benachteiliged vo de schiris. wänns letschte drittel eso witer gaht, gits die 1 playoff niederlag das jahr...
gruess roli c.
war das wirklich so? ich kann das nur schwer beurteilen, ich fand, der Z hat bis zum schluss noch einige strafen erhalten, für aktionen, die ich teilweise auch von zuger seite gesehen habe.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von snowcatzum glück isch de flüelander d'rueh selber und spillt endli sis potential us.
bi gspannt wie die serie witer gaht. ha nöd würkli es guets gfühl. s'erschte spiel isch irgendwie z'liecht gange und hüt häts doch einiges glück und es paar seltsami schiri entscheidige bruucht...
gruess roli c.
und doch zwei sieg. was spricht für zug? im moment gar nüt.
2 goal i 2 schpiil i dä playoffs, das isch zwenig. -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!