Final: ZSC vs. SCB / Meisterparty

  • Es ist ein absolutes Unding eine Regel zu änder (Torraum) welche dem Schiri Ermessensspielraum bietet!
    Es ist schon so dass wahrscheinlich bei 30% aller Tore auf Offside entschieden werden kann.
    Ein Schiri gibt den Treffer, der andere nicht. Ich hatte auch das Gefühl dass der Ambühl keinen Einfluss auf den Treffer hatte.
    Fakt ist aber auch dass der Z das Tor noch schiessen wollte und die Berner einfach die Verlängerung erreichen wollten. Aber wie der Ambühl den Puck beim eigenen Tor nahm und nochmals mit Vollgas anlief war schon grosses Kino.

  • danke Schubiger, dass du zum richtige Ziitpunkt de Kaktus kaputt gschosse häsch!!! :mrgreen:

    ...und s'schöne isch, sogar nach em ufwache nach de lange Nacht, mir sind immerno:

    SCHWIIZERMEISCHTER :zsc: :welle:

    DANKE JUNGS für die herrlich Nacht

  • Zitat von Sbornaja

    :mrgreen: Gröber au was für e schweri Zunge de Büehli gha het und wo de Büehli fast de schluck Wasser wieder usespoizt :mrgreen:
    Geil au s telefon mit em Segi. Wer det alles imHindergrund dri schwätzt? Chli vill änglisch hinefüre cho :twisted:

    Super Goli super Goli. Mir händ de Luki, mir händ de Luki... :mrgreen:

    Eis vo de Beste Talk täglich gsie!!

    mich häts erstunt, dass de bühler überhaupt bis zum gilli gseh hät :mrgreen:
    und "mir freuet eus au überhaupt nöd" mitem fette grinse... und de seger & co am liedli singe... es sind würkli gueti jungs, hani geschter morge au im cheyenne dänkt. danke no am baltisberger für d'gipfeli :cool:

    ah ja, mir sind meischter und klote isch bankrott, klote isch bankrott, klote isch bankrott :jump:

  • So jetzt han au ich realisiert und kapiert, dass mer de Titel würkli errunge händ. Isch mal wieder en emotionali Achterbahnfahrt des Graunes gsi. Zerscht e Chischte us em nüt und leider sofort wieder de Uusglich. Dänn fascht 40 Min zittere das mer kei Chischte überchömed und en churze Sturmlauf vo eusne uf de Bührer. Dänn weisi nur na das d'Halle 9 explodiert isch, mer namal händ müesse zittere bim Video Studium und dänn grenzelose Jubel.
    Danke Jungs für die Playoffziit, wiiteri unvergesslichi Moment und Emotione wo mer händ dörfe erläbe. E ganz es tolls Team ohni Staralüre, wer het das dänkt agangs Saison.
    Freu mi uf d'Meischterfiir, hoffe das git e geili Sach.

    PS: Überlönd das Gschwafel über irregulärs Goal doch de Berner, dass die drüber redet isch verständlich. Mir aber händ jetzt mal d'Möglichkeit eus über e tolli Mannschaftsleischtig zfreue. Also mache mer das doch au!

  • Zitat von larlf

    nomal öppis zum gäld usgeh:

    http://shop.zsclions.ch/zsclions/cat/2…ilnubdcjcJjiraE

    ...zum glück isch de final öppe verbie, hät e granate koschtet. aber defür umso meh spass gmacht, vor allem no d'fahrt am bundesplatz verbie :geil:


    Findi jetzt no geil, vor allem no d'Startziit vo dämm Event am 27. April im Olymp :eek:

    Der offizielle Verkaufsstart der Kollektion findet am Freitag 27. April um 16:59:58 bis 21:00 Uhr im Ochsner Hockey Pro Shop Oerlikon im Herzen der ZSC Lions (Olymp vis-à-vis KEBO) statt. Am Event werden auch Spieler der ZSC Lions teilnehmen und Autogramme verteilen.

  • Zitat von Der Weise

    Es ist ein absolutes Unding eine Regel zu änder (Torraum) welche dem Schiri Ermessensspielraum bietet!
    Es ist schon so dass wahrscheinlich bei 30% aller Tore auf Offside entschieden werden kann.
    Ein Schiri gibt den Treffer, der andere nicht. Ich hatte auch das Gefühl dass der Ambühl keinen Einfluss auf den Treffer hatte.
    Fakt ist aber auch dass der Z das Tor noch schiessen wollte und die Berner einfach die Verlängerung erreichen wollten. Aber wie der Ambühl den Puck beim eigenen Tor nahm und nochmals mit Vollgas anlief war schon grosses Kino.



    Und den Puck VIA Linesman kurz nach der Blauen, noch vor das Tor
    getragen hat, hab ich auch erst nach einer Superslomo gesehen/realisiert !!
    GEIL GSI !!

  • Hmmm, da wür grad d'Ziele wo a de KEBO staht dezue passe, chans aber leider erst am Abig ufelade...

    Defür hani no chöne e Wälle mache, mit denä im Auto wo gfüllt gsi isch mit 4 Meister-Jungs

    :welle:

  • Zitat von Sbornaja

    :mrgreen: Gröber au was für e schweri Zunge de Büehli gha het und wo de Büehli fast de schluck Wasser wieder usespoizt :mrgreen:
    Geil au s telefon mit em Segi. Wer det alles imHindergrund dri schwätzt? Chli vill änglisch hinefüre cho :twisted:

    Super Goli super Goli. Mir händ de Luki, mir händ de Luki... :mrgreen:

    Eis vo de Beste Talk täglich gsie!!

    Isch ja en Knüller gsi. De 10-er mit de schwere Zunge......soooo geil !!!

    • Offizieller Beitrag

    "ZSC und SCB bescherten dem Schweizer Fernsehen Rekordzahlen: Im Schnitt 435 000 TV-Zuschauer schauten sich am Dienstag Spiel 7 an, um 22.18 Uhr, kurz vor McCarthys Siegestor, waren sogar 729 000 zugeschaltet. Mehr hatten im Playoff noch nie zugeschaut, seit 2001 Vergleichszahlen erhoben werden. Bayern München – Real Madrid kam auf SF info auf 194 000 Zuseher im Schnitt."

    Neuer Rekord bei der Zuschauerzahl, neuer Rekord bei der TV Übertragung :cool:

  • Zitat von Holy19

    Was staht dött näbedrah wägem Pittis?

    Das er en Innebandriss gha heg. Und dass das normalerwis 4-6 Wuche gäng, er das aber nöd heg welle akzeptiere und drumm alles dra gsetzt heg zum
    im Final wieder debi z si. So die ungefähri Zämefassig.

  • Zitat von Eggi

    Das er en Innebandriss gha heg. Und dass das normalerwis 4-6 Wuche gäng, er das aber nöd heg welle akzeptiere und drumm alles dra gsetzt heg zum
    im Final wieder debi z si. So die ungefähri Zämefassig.


    En Höllehund, dä Domenico.
    Mässi fürd Zämmefassig.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Holy19

    En Höllehund, dä Domenico.
    Mässi fürd Zämmefassig.

    http://www.20min.ch/printpdf/ZH_20120419.pdf#page=51

    Pittis:
    Es war
    ein Riss

    ZÜRICH.
    Domenico Pittis hält
    den Meisterkübel in den Händen
    und lacht: «Jetzt ist es
    wirklich eine gute Story.» Noch
    am 20. März war dem ZSC-Stürmer
    gar nicht zum Lachen zu
    Mute. Damals verletzte er sich
    im zweiten Halbfinal-Spiel
    gegen Zug. Man sprach von
    einer Knieverletzung. Medizinische
    Details gaben die Lions
    natürlich nicht preis. «Es war
    ein Innenbandriss», lüftet Pittis
    nun das Geheimnis, «normalerweise
    bedeutet das eine
    Pause von vier bis sechs Wochen.»
    Doch das wollte Pittis nicht
    akzeptieren. Er flog in die USA
    und nach Kanada, liess sich
    während einer Woche behandeln,
    war pünktlich zum Finalstart
    zurück auf dem Eis
    und nach einem verständlicherweise
    verhaltenen Beginn
    in der Endphase der Serie eine
    der prägendsten Figuren. «Dieser
    Titel bedeutet mir noch
    mehr als jener von 2008 – damals
    stiess ich erst im Lauf der
    Saison zum ZSC. Nun war ich
    von Anfang an dabei.»
    Noch offen ist die Zukunft
    des Kanadiers: Doch es gibt
    Anzeichen, dass er sein grosses
    Kämpferherz auch nächste
    Saison für die ZSC Lions einsetzen
    wird.

  • isch die werbig echt im 20 min? falls ja: hoff ich doch, dass da geld an fotograf und an zet flüsst...v.a. wil für die werbig des jahres sust es vermöge zahlt worde wär a irgendwelchi werbetype wo nöd anähernd a das anne chömmed

  • Zitat von Ari

    isch die werbig echt im 20 min? falls ja: hoff ich doch, dass da geld an fotograf und an zet flüsst

    ja isch sie... scho usgschnitte und parat zum dihei ufhänke :razz:

  • Zitat von Ari

    isch die werbig echt im 20 min? falls ja: hoff ich doch, dass da geld an fotograf und an zet flüsst...v.a. wil für die werbig des jahres sust es vermöge zahlt worde wär a irgendwelchi werbetype wo nöd anähernd a das anne chömmed

    mich würd no interessiere ob de Segi würkli es Ticket gha hät??????

    Gruss LoLo

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!