Infos Tickets Spiel 7 / Public viewing

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Jea

    egal isch dä falsch usdruck (falls mich gmeint häsch :shock: )
    aber ich finde halt, dasses anderi meh verdient händ und ha drum au für anderi glueget... vo dem her :cool:


    He he ;o)

    Es wird gnueg Lüüt in Bern ha, wo nöd allzu viel Schpiel glueged händ die Saison. Unter anderem ich ;o)

    Mich nerved dänn ehner die, wo ihri Fründinne müend mitnäh, wie die wo am Samschtig näbed mir ghocked isch...

  • gahn au devo us, dass die bi de halle locker übercho häsch: bin ja nach de 10i vom schalter weggloffe & döt häts max. 40 lüüt gha.
    jedi wett, dass die ihri tickets übercho händ.... (sind ja churz vor de 12i all no am gliche ort gstande, uf em bild wo de sandro posted hät)

  • Zitat von larlf

    gahn au devo us, dass die bi de halle locker übercho häsch: bin ja nach de 10i vom schalter weggloffe & döt häts max. 40 lüüt gha.
    jedi wett, dass die ihri tickets übercho händ.... (sind ja churz vor de 12i all no am gliche ort gstande, uf em bild wo de sandro posted hät)

    bin am 10 vor 11 dete gsi und han auno billet becho. aber es isch doch no recht knapp worde, s biigeli isch nüme soo höch gsi... :floet:

  • Zitat von larlf

    das isch ja nöd s'problem (mehreri accounts) d'frag isch eher: wie machsch, dass nöd in warteruum chunsch & d'tickets würklich chasch chaufe?

    Die Lüt mached eh nur das de ganzi Tag wils devo läbe chönd! Die Ricardo-Händler händ au Tickets für alli Konzert etc, die wüssed scho wies lauft, und sicherlich händ die meischte au no irgend en Bekannte wo bi de Post oder so in Hinterpfupfige schafft...

    Und zum online nöd in Warteruum cho isch au nöd so schwierig, bin eifach am halbi 10ni scho uf de Ticketcorner-Site gsi, han mich igloggt und so alli 5 Minute mal wider öpis aklickt, drum bini halt scho drin gsi wos am 10i freigäh worde isch und am 10:02 hani zwei Tickets usdruckt. Das hät übrigens au perfekt bi de ZSC-Heimspiel oder bi mehrere Konzert funktioniert...

  • Zitat von Reto

    Ja, klar. Super-Trick, das scho vor em 10i ine bisch. Uf das sind die andere sicher nöd cho ; o)

    nei, das han ich au no nie gmacht... :floet: :floet:
    hät mi trotzdem aber au scho useghaue, au wänni ewig vorher dine gsi bin. isch also kein sichere...

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Elitekeks

    bin am 10 vor 11 dete gsi und han auno billet becho. aber es isch doch no recht knapp worde, s biigeli isch nüme soo höch gsi... :floet:

    min kolleg isch sit am 1030h det gstande und genau dä erscht gsii wo kei meh übercho hät a dä mitlere kasse. ich has glück gha, dass sie die dritt kasse am 11:30 ufgmacht händ (bzw. azeigt, dass sie det au wänd verchaufe) und schnäll reagiert han. vom gsammtbild isch er am punkt 12i also öpe i dä mitti gstande vo dä ganze truube! klar isch, dass wänn am 10i scho det gsii bisch au zu tickets cho bisch....

    ich bliib däbie es sind keini 150 nase gsii wo det tickets übercho händ!
    egal ich han mis ;) und reto häsch scho rächt, ich mach immer dä fähler no für all tickets z'chaufe wos sälber nöd anebringed, so bini halt :)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Reto

    Chasch rate, wieso ich das weiss ;o)

    Mich regt a so Ort aber uf, wänn nöd fair de Reihe nach bedient wird. Au voll denäbet oder, wänn eifach e Kasse ufgaht und paar "Neui" schtönd rasch dete here.

    Egal...

    klar das isch bitter und en scheiss aber mir im endeffekt egal, han eifach schnäll reagiert und han jetzt mis ticket ;)
    was au für d'füx gsii isch, dass sie kei absperrig gmacht händ. weisch wie ischs es ghetto gsii für die wo a dä mittlere kasse billet kauft händ und dänn händ welle wglaufe.....wie wänn rundume lüt stönd?! völlig dilletantisch! han mal churz müess platz mache und 2-3 so schnudergofe chli bös luegend aschnautze, dass mal es paar lüt wieder händ chöne vo dä kasse weglaufe! hani aber nur gmacht will e netti lady use hät welle und chli angst übercho hät ;)

    geil isch die gsii wo am 11:15 mal grüeft hät "singed mal chli! was singeder amigs a dä mätch?" hahaha playoff-toury par excelence!

  • Zitat von Mirko

    Die Lüt mached eh nur das de ganzi Tag wils devo läbe chönd! Die Ricardo-Händler händ au Tickets für alli Konzert etc, die wüssed scho wies lauft, und sicherlich händ die meischte au no irgend en Bekannte wo bi de Post oder so in Hinterpfupfige schafft...

    Und zum online nöd in Warteruum cho isch au nöd so schwierig, bin eifach am halbi 10ni scho uf de Ticketcorner-Site gsi, han mich igloggt und so alli 5 Minute mal wider öpis aklickt, drum bini halt scho drin gsi wos am 10i freigäh worde isch und am 10:02 hani zwei Tickets usdruckt. Das hät übrigens au perfekt bi de ZSC-Heimspiel oder bi mehrere Konzert funktioniert...

    aso dä funktioniert dänn gar nöd. ich bin öppe am 9ni igloggt gsi, ha immr wiedr d'siite neu glade, am 10ni hani drüü tickets in warechorb tah, wiiter druckt und dänn häts mi in warteruum ghaue. nach 30sek isch cho, s'gächi grad wiiter und dänn d'mäldig, es seged für dä gwählti event kei tickets meh verfüegbar. du häsch eifach glück gha, die allererschte sind ohni warteruum durecho.

  • Zitat von Reto

    Mich regt a so Ort aber uf, wänn nöd fair de Reihe nach bedient wird. Au voll denäbet oder, wänn eifach e Kasse ufgaht und paar "Neui" schtönd rasch dete here.

    Das isch halt leider s 'Schwizer System, wo fascht i jedem Lade mit mehrere Kasse etc. gsehsch... Da lob ich mir doch d'Engländer, immer und überall ei "Queue" für alli und dänn heisst's eifach "next please" :mrgreen:

  • Zitat von Reto

    Sprich: Die Meisterparty gibt's nur für 3000 bis 4000 Leute und die, die das Spiel zu Hause schauen, können zwar nach Oerlikon kommen, können sich aber draussen einen abfrieren?

    Ja. Es ist sogar noch schlimmer: Nicht einmal alle, die in Bern ans Spiel gehen, können danach in die Halle. Wir haben da wohl etwas missverstanden, sorry für die Fehlinfo, die es sogar bis auf die offizielle Webseite geschafft hat.
    Aber in der Meisternacht dürfte es in Zürich genügend Orte geben, wo man ordentlich feiern kann.

  • Zitat von SU02/C11

    Ja. Es ist sogar noch schlimmer: Nicht einmal alle, die in Bern ans Spiel gehen, können danach in die Halle. Wir haben da wohl etwas missverstanden, sorry für die Fehlinfo, die es sogar bis auf die offizielle Webseite geschafft hat.
    Aber in der Meisternacht dürfte es in Zürich genügend Orte geben, wo man ordentlich feiern kann.

    Wie viele dürfen dann noch rein, weiss man das?

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!