• Die wo nörgelet söttet mal mit es paar Kumpels ei Wuche a sone WM gah. Isch hammergeil, vill Bier, vill gueti Lüt, vill Party und vorallem vill Hockey.
    Sehr empfehlenswert !!

  • Zitat von Reto

    Also für das würdi mir jetzt nöd e Wuche frei näh, ehrlich gseit.

    Zudem hani nüme vill Kollege, wo hauptsächlich suufe im Chopf händ. Villicht mal amene Abig, aber grad e Wuche?

    muesch di ja au nöd jede tag is koma suffe... sightseeing etc isch ja sicher au es thema

  • Zitat von Messier

    Die wo nörgelet söttet mal mit es paar Kumpels ei Wuche a sone WM gah. Isch hammergeil, vill Bier, vill gueti Lüt, vill Party und vorallem vill Hockey.
    Sehr empfehlenswert !!

    kann ich nur unterschreiben... und nicht einen Hauch von Gewalttourismus... Super Sache, auch in hohem Alter :wink:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Champs-de-Mars

    @ Larry

    Interessiert diese WM in den Staaten überhaupt eine Sau? Bin bald für ein paar Tage in LA/LV. Hat man da Chancen auf die Übertragung eines Spieles?

    Glaube kaum dass sich a) jemand dafür interessiert und b) einer der grossen Sender (und nur die kriegst Du im Hotel, etc.) solche Spiele übertragen.

    Im Moment läuft NHL Playoffs, und das ist einfach 1000 mal wichtiger!

    Aber Rangersfan weiss da sicher besser Bescheid, ich bin ja unterdessen wieder in der Schweiz.

  • Zitat von Eggi

    kann ich nur unterschreiben... und nicht einen Hauch von Gewalttourismus... Super Sache, auch in hohem Alter :wink:

    Tampere 2003 isch super gsi, heheee.... :cool: jederziit wieder! vo mier us mit dä gliche Truppe!

  • Zitat von Reto

    Na ja. Nörgle und glich luege, wär ja einiges inkonsequänter. Oder gsehsch du das andersch? Luegsch au Spängler Cup und motzisch da drüber?

    Has äigentlich au ironisch gmeint. Über d'WM mötzle, aber dä Schwiiz trotzdem zueluege.

    D'Spengler Cup-Thematik stresst mich sälber jez nöd sooooo fescht wie vilicht anderi.
    Ja, es gaht nöd würkli um öppis, aber guets Hockey wird trotzdem öppe mal botte.
    Söll heisse, dass ich det scho au mal ab und zue inezappet han. :cool:

    Aber bliebemer doch bim Thema WM!

  • Zitat von Studi66

    Tampere 2003 isch super gsi, heheee.... :cool: jederziit wieder! vo mier us mit dä gliche Truppe!

    Rölfli isch wieder z Helsinki jetzt... Tampere, super isch es gsi, ha ha

  • Zitat von Eggi

    kann ich nur unterschreiben... und nicht einen Hauch von Gewalttourismus... Super Sache, auch in hohem Alter :wink:

    stimmt, du bisch ja scho soooooooooooo alt :roll: :mrgreen: :mrgreen:

  • Zitat von ZSColin

    Hüt wär' wiederemal en Sieg gäge Finnland fällig! Isch mir gar nöd so ufgfalle, dass mer die anere WM scho sit langer, langer Ziit nümme gschlage händ. Und de Streit muess ja ziemli Luut worde si i de Kabine ...... gut so!

    Gäg all andere "grosse" Natione hät d'Schwiiz a grosse Turnier scho gwune, aber nöd gäge d'Finne. S'letscht mal ächt '88 2:1 in Calgary?

  • Zitat von ZSColin

    Hüt wär' wiederemal en Sieg gäge Finnland fällig! Isch mir gar nöd so ufgfalle, dass mer die anere WM scho sit langer, langer Ziit nümme gschlage händ. Und de Streit muess ja ziemli Luut worde si i de Kabine ...... gut so!


    Chan mich no an Sieg a dä Olympiade in Calgary gege d Finne erinnere.
    WM live isch meistens glatt. Schweden 2002 und Prag 2004 waren tolle Ausflüge.

  • Zitat von Caro

    stimmt, du bisch ja scho soooooooooooo alt :roll: :mrgreen: :mrgreen:


    häsch ja min Zwinker gseh, wobi höchs alter immer relativ isch. Aber z alt isch mer minere meinig na für so Reisli nie. Dütschland, Schwede, Finnland, Tschechie gsi, immer de Hammer gsi! Prag sogar unvergässlich und legendär... Darling lässt grüssen, ha ha

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!