• Zitat von larlf

    sind öppe so wie d'holländer: theor. gueti einzelspieler, aber scho lang keis team meh.

    bi beidne muesch aber au de Trainer i Frag stelle.....

    Gruss Lolo

  • Zitat von Lolo

    bi beidne muesch aber au de Trainer i Frag stelle.....

    Gruss Lolo

    das sicher. aber d'franzose spielet nonig sooo lang zäme, s'isch es relativ "neus" und jungs team.
    aber geschter sinds eifach schlächt gsi und spanie hät für de sieg nöd emal müesse brilliere.

  • logisch ghöred au d'trainer dezue: sie mached d'kader-selektion und d'ufstellig!

    krass findi eifach immer wieder die "hass"gschichte, wo mer scho fast regelmässig us denä zwei teams ghört. (ob's stimmt oder nöd isch e anderi frag)
    dütschland/spanie: 2 totali "wohlfühl" teams, vergliche mit de franzose/holländer wo de eint schienbar am andere nüt mag gönne...

  • Zitat von larlf

    logisch ghöred au d'trainer dezue: sie mached d'kader-selektion und d'ufstellig!

    krass findi eifach immer wieder die "hass"gschichte, wo mer scho fast regelmässig us denä zwei teams ghört. (ob's stimmt oder nöd isch e anderi frag)
    dütschland/spanie: 2 totali "wohlfühl" teams, vergliche mit de franzose/holländer wo de eint schienbar am andere nüt mag gönne...

    vorallem bi de Ufstellig ha ich müeh, ich mein das mer en Robben mit nimmt isch ja ok aber ob er arecht uf en sicher Pltz hät, find ich komisch.
    Das die beide Mannschafte meh Problem händ isch für mich kei Überraschig, die händ für mich au weniger Stolz für Nati spiele.

    Gruss Lolo

  • Nei nei, bi de Holländer isch das es altbekannts Problem. Frühener isches no "schwarz" gg "wiss" gsie hüt sinds anderi grüppli.
    Das wär bi de Schwabe oder de Spaniöggel au nöd anderst gsie wenn mer schlächt is Turnier gstartet wär.
    Günnt Holland de ersti Match wärs gaenau so e Wohlfühloase wie a andere Ort.
    Minere Meinig nah, staht und fallt d Stimmig mit em Startspiel und em wietercho.
    Franzose übrigens sit 23 Spiel ungschlage, sprich es Team wo nöd ihgspillt isch gseht doch anderst us, oder?

    Russki standart!!

  • Zitat von larlf

    wänn er de arm würklich wett wegneh, dänn gseht das andersch us. git gnueg "trickli" zum de schiri glaube z'lah, dass es kei absicht gsi isch...


    und genau darum sollten die regeln klar definiert und nicht mehr interpretierbar sein! arm nicht am körper = hands, egal ob absichtlich oder nicht! und jede diskussion erübrigt sich und der schiri ist auch ohne technische hilfsmittel geschützt!

    NieUsenandGah

  • Zitat von Mushu

    Verdiene sicher, aber über s'Andere chönt mer no diskutiere; au wämmer wie de Rolic usgseht ...
    ;)


    :razz: genau mushu! und vor allem: vor 20 jahr, also im alter wo de ronaldo hüt isch hani... :floet:

    NieUsenandGah

  • Tolles Viertelfinale zwischen Eng und Ita mit einem mehr als verdienten Sieger. Pirlo überragend und mit unglaublichem Mut, in einem solch entscheidenden Moment einen Panenka-Elfer zu schiessen.

    Glaube zwar nicht dass es gegen die Deutschen reichen wird, aber man ist jetzt schon viel besser und weiter, als man sich vor der EM erträumt hätte.

    Forza Italia!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Champs-de-Mars


    Glaube zwar nicht dass es gegen die Deutschen reichen wird
    Forza Italia!

    Doch:

    Im Fall von Deutschland gegen Italien heisst es bei grossen Turnieren aber noch immer – 3:0 für die Azzurri.

    Denkwürdige Spiele haben sich die beiden Giganten des Fussballs geliefert. Angefangen hat es 1970 im Halbfinal der WM von Mexiko. Die Deutschen retteten sich in die Verlängerung, lagen da 2:1 vorne, dann 2:3 zurück, glichen aus und verloren schliesslich 3:4. Seither gilt dieser Halbfinal als Jahrhundertspiel.

    1982 gewannen die Italiener gegen den Rivalen im Final der WM in Spanien 3:1. «Rossi, Tardelli e Altobelli», sangen die Tifosi über die Schützen der Tore. 2006 erlitt Deutschland die nächste schmerzliche Niederlage: im Halbfinal der eigenen WM, diesmal mit 0:2 nach Toren in der 119. und 121. Minute.

  • Zitat von Champs-de-Mars

    Tolles Viertelfinale zwischen Eng und Ita mit einem mehr als verdienten Sieger. Pirlo überragend und mit unglaublichem Mut, in einem solch entscheidenden Moment einen Panenka-Elfer zu schiessen.

    Glaube zwar nicht dass es gegen die Deutschen reichen wird, aber man ist jetzt schon viel besser und weiter, als man sich vor der EM erträumt hätte.

    Forza Italia!


    es ist aber sicher für die deutschen wesentlich schwieriger als gegen die engländer. und, ist italien erst mal im semi, dann muss man sie erfahrungsgemäss zu den favoriten zählen. vor allem die deutschen können das bestätigen.

  • Ist mir schon bewusst, nur zählt das für das kommende Spiel überhaupt nichts. Die Deutschen bis anhin klar stärkste Mannschaft des Turniers. Sehe dort vorallem Vorteile in der Offensive, während sich Italien immer wieder schwer tut mit Tore schiessen (Penalties mal abgesehen).

    Hätte lieber die Ronaldos oder die Tiki Takas als Gegner gehabt.

  • übrigens, weiss jemand wofür die sterne auf dem trikot über dem wappen stehen?

    em titel können es nicht sein, denn die italiener hatten gestern keinen, dafür aber die engländer.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!