ZSC - SC Bern - Dienstag 25.09.2007, 19:45

  • Nach der zweiten Saisonniederlag beim dritten Spiel in Fribourg zu Null, bedeutet das Heimspiel gegen Meisterfavorit SCB bereits sehr viel. Mit 3 Punkten aus 4 Spielen wäre der Saisonstart defintiv wieder in "die Hose".....

    Sieg trotz starkem Gegner Pflicht...

    Panik ist nicht angebracht aber die Situation wäre bereits etwas ungemütlicher nach einere weiteren Niederlage...

  • Wieso han ich s'Gfühl, dass mit em neue Forum ganz e anderi Art vo Schriibschtiil oder Fore-Theme am ufcho sind? So Züügs hämmer doch vorher au nie gmacht, chunnt mer chli zscweb-mässig ine...

  • Naja, klar würed mer alli gäge Bern und Lugano unbedingt wele güne. Aber sälbscht wänns jetzt na zwei Niederlage absetzt, bin ich überzügt, dass das nanig viel heisst, sondern dass mer eifach chli länger muss geduld ha. Ich glaube aber eigentlich, dass eusi Mannschaft sehr wohl ide Lag isch, öpis usezhole gäge die Mannschafte, mer hät ja grad bi bern xeh, wie dene ihri Defensive hinkt.

    Mir händ au en schwierige Saisonuftakt. Klar nacheme Sieg in Bern händ alli scho gmeint, dass mer jetzt die nöchschte gägner au grad schlah muess, nur leider laufts im Sport und v.a. im Ishockey nöd so. Fakt isch, dass mer drü Mal uswerts here müse händ und eusi erschte beide heimspiel zwei sehr starchi gägner beinhaltet. Find ich eigentlich en attraktive Saisonuftakt!

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Die Chancenauswertung ist misserabel, zumTeil war es schwerer neben das Tor zuschiessen als ins Tor, hoffe der FCZ gewinnt ansonsten wird dass ein richtiges scheiss WK.

  • Nach de Spiel gäge Bern und Chloote isch mis Fazit sehr positiv gsi. Es Team mit Herz und Punch, wo jede alles fürs Team git... S'einzig wo gfählt hät gäge Chloote sind Goal im Powerplay und e chli meh Disziplin!

    Nach gester hät sich de Idruck vom Chloote-Match verstärcht:

    Im Poweplay und vor em Goal simmer z'wenig effizient! Generell machemer us würkli klare Chance kei Goal...getser McLean, Alston, Lemm, Gardner, alli ellei vorem Caron gstande! :x Mir hettet nach 40 Minute au chöne füehre. Defensiv simmer allerdings au nöd so guet gstande, wie z.B. in Bern!

    Lömmer em Team mal e chli Zit sich z'finde und z'feschtige, wobi ich vom McLean oder vom Monnet au e chli me erwarte!

  • Zitat von Z67

    Die Chancenauswertung ist misserabel, zumTeil war es schwerer neben das Tor zuschiessen als ins Tor, hoffe der FCZ gewinnt ansonsten wird dass ein richtiges scheiss WK.

    Tammi, spielt de fcz geil... was für es gool vom raffael.. 4:0

    Gruess Domi

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von domibe

    Tammi, spielt de fcz geil... was für es gool vom raffael.. 4:0

    Gruess Domi

    Mached doch nöd immer Totomat da ine, das nervt mich amel grausam, wänn ich nachher no will de Schport luege und all Resultat scho känne. Die wo's interessiert, wüssed's amel sicher au sälber.

  • Zitat von Reto

    Mached doch nöd immer Totomat da ine, das nervt mich amel grausam, wänn ich nachher no will de Schport luege und all Resultat scho känne. Die wo's interessiert, wüssed's amel sicher au sälber.

    heul doch Reto ;-)...

    wird glaub no zum Kultspruch...

  • Zitat von endless78

    der SCB wird den ZSC heute auseinandernehmen.. bin ich mir sicher :)

    patrick stefan sei dank..

    also.. hopp SCB und man sieht sich in der mehrzweckhalle :)

    und das sagt einer aus der post finance arena...

  • Wie immer noch ein wenig Statistik von mir:

    Das jeweilige 1. Heimspiel der letzten 10 Jahre ergab bei einem
    Torverhältnis von 31:22, 5 Siege und 5 Niederlagen !

    Letzter Sieg: 13.09.05 gegen SCL 8:1, letztes Jahr gab es gegen
    Ambri ein 1:2 ! Der SCB war noch nie unser erster Gast...

  • Zitat von endless78

    der SCB wird den ZSC heute auseinandernehmen.. bin ich mir sicher :)

    patrick stefan sei dank..

    also.. hopp SCB und man sieht sich in der mehrzweckhalle :)

    Genau Patrik Stefan, der faule Sack der nicht mal in der Lage ist das leere Tor zu treffen wenn er alleine darauf zu läuft. MUAH MUAH

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!