Upgrade auf Version 3.1
-
-
Schient würkli ganz übel z'si die neu Tapatalk Version, null Übersicht meh, nur na timeline? Oder bini z'blöd?
-
Tipp: In Tapatalk aus ZSCFANS aus- und neu einloggen, dann steht die "ungelesen" Liste wieder zur Verfügung.
-
- Offizieller Beitrag
Und sonst hat das Forum - zur Not - ein Mobile kompatibles Layout
-
irgendwie fehlt i de neue version die allgemein "foren" übersicht. isch chli doof, wännd öppis neus wettsch schriebä.
aber immerhin funktioniert "ungelesen".
danke Boe! -
schön, auch bei mir funktioniert die auto login funktion wieder
-
- Offizieller Beitrag
-
-
- Offizieller Beitrag
Demfall eifach nöd update? Chamer das überhaupt verhindere?
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Naja, villicht verbesseret si all dä Scheiss dänn wieder zrugg...
P.S. Ich gseh immerno kei Bilder (oder sind's eifach Smilies?) da ine mit Tapatalk. -
- Offizieller Beitrag
Es sind Smiley wo mer nöd gseht. Isch bi tapatalk gmeldet und nur e frag vo de Ziiit bis das gfixt isch...
-
- Offizieller Beitrag
So habe soeben ein Tapatalk Update auf dem Server eingespielt. Nun sollten die Smiley wieder dargestellt werden.
-
So isches ! [emoji106][emoji23]
-
bestens, merci
-
Merci [emoji106]
-
klappt nun nur noch im tapatalk, wie es aussieht... auf dem laptop zeigt es mir die smileys nicht mehr an, nur die bezeichnung zwischen klammern.
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
De Draft häd folgendi Mäldig:
Bitte lösche, verschiebe oder benenne das Installations-Verzeichnis „install“ um, bevor du das Board benutzt. Solange dieses Verzeichnis existiert, ist nur der Administrations-Bereich zugänglich.
Was mues er mache?
-
- Offizieller Beitrag
Nix. Du hesch die Meldig au gha. Han rasch en Bugfix Release ufgspielt.
Jetzt sött alles wieder gah
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!