Playoff Viertelfinal ZSC-SCB

  • ich bin der Meinig, dass s'unnötige Linie umstellä eus viel beraubt hät:
    am Matthews liehts def. nöd, er chan s'Spiel i sim Alter sicher nöd allei riessä und ich han mich trotzdem mega gfreut, dass ich ihn bi eus viel han dörfe live gseh!

    En Keller hät i de letschte quali Spiel viel bewürkt, er isch ja fast de Einzig wo vor s'Goal gstande isch, d'Sicht gnoh + so au Abpraller provoziert hät. Wieso laht er ihn 2 Spiel nüme uf S'Iis?

    Au mit en Shannon hani keis Problem, dörft vo mir us au bliebe.
    Aber en Kenins müesst sicher zrugg gholt werde und en Trainer, wo d'Quali nutzt zum sich uf d'PO vorbereite und nöd eifach alles bisherige veränderet.
    Mir werdet bestimmt au i de nöchste Quali sehr wiet vorne stah, aber ich will i de PO Erfolg ha! Quali- + Cupsieg isch für d'Füchs wänn mer i de PO so usscheidet.
    Vo de andere CH-"Leistigsträger" müemer glaubs au nöd redä, wiet weg vo dem wo ihrem Lohn entspricht: Ziet für paar Änderige!

    Verlüre dörfsch (die Spiel/Serie) vo mir us, aber nöd so!!!!!!!

  • Zitat von The Fan

    Triffts leider verdammt gut.

    Irgendwie scheint zwischen Coach und Team der Faden gerissen.

    Kanns nicht glauben, aber thats Sport.

    Glaube nach heute auch nicht mehr an ein Wunder, zu viele Baustellen.

    Nach dem 2:0 den Match so aus der Hand zu geben spricht Bände. Schade.


    Villicht isch de Keller ebe - wie de Flüeler - au nöd würkli fit! Wie so vil anderi au! Oder zlang verletzt gsi! Aber klar isch für mich: keis Coaching Highlight....

  • [quote='larlf']ich bin der Meinig, dass s'unnötige Linie umstellä eus viel beraubt hät:
    am Matthews liehts def. nöd, er chan s'Spiel i sim Alter sicher nöd allei riessä und ich han mich trotzdem mega gfreut, dass ich ihn bi eus viel han dörfe live gseh!

    En Keller hät i de letschte quali Spiel viel bewürkt, er isch ja fast de Einzig wo vor s'Goal gstande isch, d'Sicht gnoh + so au Abpraller provoziert hät. Wieso laht er ihn 2 Spiel nüme uf S'Iis?

    Au mit en Shannon hani keis Problem, dörft vo mir us au bliebe.
    Aber en Kenins müesst sicher zrugg gholt werde und en Trainer, wo d'Quali nutzt zum sich uf d'PO vorbereite und nöd eifach alles bisherige veränderet.
    Mir werdet bestimmt au i de nöchste Quali sehr wiet vorne stah, aber ich will i de PO Erfolg ha! Quali- + Cupsieg isch für d'Füchs wänn mer i de PO so usscheidet.
    Vo de andere CH-"Leistigsträger" müemer glaubs au nöd redä, wiet weg vo dem wo ihrem Lohn entspricht: Ziet für paar Änderige!

    Gibt kein Housecleaning. Verträge und fehlende Alternativen sprechen dagegen ..
    Und die bisher neu geholten Spieler sind auch wieder mehr Künstler den Fighter.

  • Zitat von vancouver

    Falls Salis dies auch so sieht,
    müsste er eigentlich mit einem anderen Coach am Donnerstag an der Bande stehen.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk


    Wäre ein interessanter Versuch. Glaube zwar nicht, dass diese Massnahme das Ruder noch rumreissen würde, aber es wäre ein starkes Zeichen, dass man auch NHL Generälen nicht auf Dauer die Füsse küsst, wenn deren Leistung fragwürdig ist. Würde klare Tatsachen schaffen.

  • Zitat von vancouver

    Falls Salis dies auch so sieht,
    müsste er eigentlich mit einem anderen Coach am Donnerstag an der Bande stehen.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk


    Ziet für em Segi sie's Spielertrainerdebut? :)
    Was machsch wännd no ohni MC gwünne würsch? En Coach ha wär scho nöd schlächt, drum wür das wahrsch nöd viel bewürki, au wänns bestimmt nüme viel choste würdi.
    Zeiti isch hüt au i de Halle gsi, aber leider kei Alternative...

    Am Do. ohni Coach und nachher das Kinn hole? herrlich :)

  • Zitat von Blackstar

    Das wird nie passieren. Wäre ja die totale Demontage von Crawford und in der Wirkung wohl gegen
    null.
    Siegenthaler raus, Bärtschi, Wick auch. Karrer und Co. rein.


    ebe: wär doch interessant + z'verlüüre hämmer nüt meh.
    aber wär würklich kapitulation vor de situation...

    gueti Idee, aber was bringed die, wänn er doch nur wieder 2 Linie ufs Iis laht?

  • Zitat von Blackstar

    Das wird nie passieren. Wäre ja die totale Demontage von Crawford und in der Wirkung wohl gegen
    null.
    Siegenthaler raus, Bärtschi, Wick auch. Karrer und Co. rein.

    Ja und? Muss eine mannschaft rücksicht auf den coach nehmen, der ein top team nicht anständig einstellen kann? Die einzige chance und mit einem guten motivator und etwas taktischem geschick erfolgsführend.

  • Zitat von Blackstar

    Der Krug ist zerbrochen. Mannschaft und Crawford driften auseinander. Schäppi will 4. Linien und Druck machen. Crawford sieht das Problem eher beim Puckglück..,
    So siehts aus.. Nacht ZSC


    Crawford isch eifach en sture Bock, schöner nützti nüt! Probiert öppis is de Playoff (beschti Chräft forciere), was mer ihm nöd chan übel neh. Schlimm isch, dass er nachem Schiitere vonere Massnahm stur druf beharrt!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!