ZSC vs. SCL Tigers, 23.11.2017

  • wobie mer am Guerra kein Vorwurf chan mache: wer rächnet scho demit, dass döt uf eimal es Goal uftaucht?
    Es Spiel für de Saisonrückblick: Check vo eigne, de Guerra + s‘Goal, Billardpfosteträffer und usser 1-2 Spieler all brutal näbed de Schueh!
    Alles nur wäge Usfall vo Nilsson + Suter? Wär nöd guet, wänns nur a dem lieht...

    De Chindergarte hät glaubs rächt müese iestecke, nöd nur pfiff, sondern au einigi wo ihne d‘Meinig direkt gseit händ.
    Sölleds doch uf d‘KEK go NLB luege, aber 8ung: döt häts scho en „Kurve Capo“ wo Stimmig macht

    • Offizieller Beitrag

    Ich hoffe nur scho wägem Chindergarte, dass dä chli Fige würkli zu eus chunt! Viellicht hämmer dänn Glück und es paar wenigi sind würkli konsequent und gönd dänn is B go "Stimmig" mache, damit dä IQ i dä Halle wieder chli astiegt :nick:

    Hahaha dä Guerra isch mis Highlight gsii gester.....voralem mit dä d'Hintertorkamera hät das so geil usgseh :mrgreen:

    Abhake das Spiel und morn im Schlumpfwäg denä Weichbächer zeige, wo dä Hockeyhammer in Züri hanged!

  • Was soll eigentlich der ganze Schwachsinn mit Pascal Pelletier?

    Da wird doch sicherlich mindestens 1 „Junior“ mit CH-Pass und ähnlichen Qualitäten (wenn nicht sogar besser) vorhanden sein?!


  • Was soll eigentlich der ganze Schwachsinn mit Pascal Pelletier?

    Da wird doch sicherlich mindestens 1 „Junior“ mit CH-Pass und ähnlichen Qualitäten (wenn nicht sogar besser) vorhanden sein?!

    Vieleicht findet Wallson die Rückennummer toll von Ihm. Was anderes kann ich mir beim besten Willen nicht vorstellen. :spinneli:

    • Offizieller Beitrag


    Was soll eigentlich der ganze Schwachsinn mit Pascal Pelletier?
    Da wird doch sicherlich mindestens 1 „Junior“ mit CH-Pass und ähnlichen Qualitäten (wenn nicht sogar besser) vorhanden sein?!

    Solche Spieler werden auf Grund von Empfehlungen, von Scouting Reports und Statistiken verpflichtet, und die sind bei Pelletier eigentlich gut:

    http://www.eliteprospects.com/player.php?player=11731

    Durfte sich in der NHL versuchen, war drei Saisons in der NLA, spielte in der KHL. Eigentlich gut genug für die NLA.

    Denke das Renommee das er halt immer noch hat hält ihn in der Mannschaft, die Hoffnung, das er endlich besser wird. Und das fehlen eines wirklich talentierten Nachwuchsspielers.

    • Offizieller Beitrag


    wobie mer am Guerra kein Vorwurf chan mache: wer rächnet scho demit, dass döt uf eimal es Goal uftaucht?
    Es Spiel für de Saisonrückblick: Check vo eigne, de Guerra + s‘Goal, Billardpfosteträffer und usser 1-2 Spieler all brutal näbed de Schueh!
    Alles nur wäge Usfall vo Nilsson + Suter? Wär nöd guet, wänns nur a dem lieht...

    De Chindergarte hät glaubs rächt müese iestecke, nöd nur pfiff, sondern au einigi wo ihne d‘Meinig direkt gseit händ.
    Sölleds doch uf d‘KEK go NLB luege, aber 8ung: döt häts scho en „Kurve Capo“ wo Stimmig macht

    NIce one larlf!! 100 bi dir.
    Nach em 1. Drittel hani mini Jungs im Ernscht gfröget, ob die meischte Z-Spieler ächt am Abig vorher en exzessivi Party gfiirät händ.
    Ich han scho schwächeri Drittel gseh - ja. Aber dass d'Jungs gäge d'Tigers dihei i 20 Min. kei einzig gföhrlichi Aktion z'stand bringt, und
    dänn no alli vo dir so grandios ufgfüehrti Slapstik-Ilage ...... Unglaublich!

    Zu de (eusne??) Ultras sägi nüt meh. Söllet doch wieder emal für e Choreo sammle. Oder sich fröge warum immer weniger Cholle
    vo de andere zäme chunt ...... Hirnlos.

  • s'1. Drittel chöntsch fast komplett im "Slapstick Saison Rückblick" zeige, dezue no s'Eigegoal vom Chlöti Spiel neh und fertig wärs.

    de mit de Choreo sammle hät öppis: wär wohl momentan nöd de besti Zietpunkt, aber wür mi nöd überrasche, wänns glich cho würed.

    so wie am letschte Spiel: zerst uspfieffe worde, dänn bi de Chlöti Schimpfereie händ die mit Hirn wieder ufghört und was mached die Pubertierende?
    richtig: sie fanged wieder ah mit teubelä, mer chan's ja nomal probiere... :spinneli:
    nimmt mich Wunder was hüt Abig passiert: CHF 100.- vo mir i d'Choreokasse, wänns öppis grosses pro D. Hollestei mached oder au meh, aber das chani mir def. nöd vorstelle, dass das passiere wird.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!