ZSC - EVZ 29.02.2020 (Corona)
-
-
Und Pius ist Topscorer!
Der letzte war noch Randy Robitaille. -
Ganz geil, ez gäg LugaNO. Schüüsemers us dä Halle!Aja? Glaubi nonig dra
-
Feini Reaktion gsi, über die ganz Quali, nach dem lausige letschte Jahr und zum Schluss no de vielfach gnännti Meister, au ohni Roe, klar gschlage: macht Lust uf meh!!!
LugaNo und PO sölled ändlich cho -
Playoff gäge LugaNO, wär das geil.
Aber ebe, ich rächne leider mit em Schlimmschte wenn gsesch wie sich de Scheiss entwickled[emoji85]
-
Hani das richtig gseh?
Hettemer hüt verlore werem uf Platz 4 gsi??? -
- Offizieller Beitrag
Ja. Tatsächlich.
Aber mal e anderi Frag: Es isch Heimschpiel und ihr hocked all da im Internet!?
-
Ja. Tatsächlich.Aber mal e anderi Frag: Es isch Heimschpiel und ihr hocked all da im Internet!?
Ja mitm Berset ufm Sofa.
-
- Offizieller Beitrag
Und Pius ist Topscorer!Ein Schweizer Top Skorer! Gabs noch nie beim ZSC! Nach Guido Lindemann und Damien Brunner der dritte Schweizer Top Skorer!
-
Ja mitm Berset ufm Sofa.
Und es Corona i de Hand....
-
- Offizieller Beitrag
-
Chapeau ZSC
Niklas Schlegel kann nun Marc Lüthi einen Playoffgruss aus Zürich schicken
-
- Offizieller Beitrag
Also gäge Lugano hämmer nöd e soooo e tolli Bilanz i dere Saison. Uf die ganz liecht Schultere sött mer die nöd neh ...Macht ja niemand. Meine grösste Sorge ist aber das gar keine PO's stattfinden. Habe heute BuLi geguckt....80'000 in Dortmund etc. und die Schweiz macht auf Panik! Aber am Montag alle im überfüllten ÖV zu Arbeit....soll verstehen wer will!
-
-
Macht ja niemand. Meine grösste Sorge ist aber das gar keine PO's stattfinden. Habe heute BuLi geguckt....80'000 in Dortmund etc. und die Schweiz macht auf Panik! Aber am Montag alle im überfüllten ÖV zu Arbeit....soll verstehen wer will!
Ja, absolut surreal. Habe heute noch auf Sf2 de Unihockeymatch geschaut. Offizielle Zuschauerzahl war 990! Ich meine man kann auch die Leute verarschen....
-
- Offizieller Beitrag
Also gäge Lugano hämmer nöd e soooo e tolli Bilanz i dere Saison. Uf die ganz liecht Schultere sött mer die nöd neh ...Uf die liecht schultere dörfsch genau gar niemert nä, suscht tauchsch! au gäge Rappi oder Ambri! Es git kei liechti Spiel meh und das findi s'geile am Hockey bi eus!
Letscht jahr dä Meischter nöd id Playoffs....Berner händ luut glached.....dä rescht känned all......aber mer dörf au kei angst ha voreme Gägner womer e schlächti Bilanz gha hät! Uf eusi eigne Stärchene berüefe und dänn isch Lugano und jedi ander Mannschaft zpacke....meischtens bruchts dänn auno es quäntli wettkampfglück.....
ich hoff dä Bundesrat macht am 15.03. nöd eine uf "sicher isch sicher isch ganz sicher...." und es chan es Playoff mit Zueschauer gspielt werde!
Freu mich riesig, wänns eis git! -
- Offizieller Beitrag
Es git kein Grund, warum's am 15. März weniger "gfährlich" sött si, zum en Grossaalass durefüehre, wie hüt.
Aber villicht sind's bis dänn de Meinig, dass es nüt bringt.
Wartemer's mal ab. -
Zitat von Larry
Macht ja niemand. Meine grösste Sorge ist aber das gar keine PO's stattfinden. Habe heute BuLi geguckt....80'000 in Dortmund etc. und die Schweiz macht auf Panik! Aber am Montag alle im überfüllten ÖV zu Arbeit....soll verstehen wer will!
am Montag dürfen wir arbeiten, weil man nun gemerkt hat, dass die meisten (grösseren) Firmen gar nicht darauf ausgerichtet sind, dass alle remote zugreifen: Netz zu langsam, fehlende Infrastruktur (Laptop, Token, etc) und auch das geht ja nur für die Bürogummis, Handwerker können ja eher schwer die Arbeit zu Hause machen... -
Zitat von Reto
Es git kein Grund, warum's am 15. März weniger "gfährlich" sött si, zum en Grossaalass durefüehre, wie hüt.
Aber villicht sind's bis dänn de Meinig, dass es nüt bringt.
Wartemer's mal ab.
schätze au, dass es no länger als die 2 Wuche dure wird. ich tippe uf 3-4 Wuche, bis es wieder einigermasse normal lauft...
und wieviel Panik scho herrscht, gsehsch wahrsch i jedere Migros etc: derb, die leerä Regal bi eus im Dorf! -
schätze au, dass es no länger als die 2 Wuche dure wird. ich tippe uf 3-4 Wuche, bis es wieder einigermasse normal lauft...
und wieviel Panik scho herrscht, gsehsch wahrsch i jedere Migros etc: derb, die leerä Regal bi eus im Dorf!Sägs nöd. Ich ha denkt, fuck, die sieche chaufed mer all mis züüg weg während ich mich über d hysterie lustig mache.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!