ZSC - Kloten Flyers, 4. Viertelfinale, 06.03.08

  • Zitat von Schäri

    Ich bin vorallem defür, dass dä Herr Lemm vo Chloote am Dunschtig uf dä Tribüne hockt :cool:

    aber das arschloch müesst no itritt zahle, wie es chlieses chind go täubele und türe zäme schla nachdem mer eine abegstreckt hät tzzzz... also nach em jetztige massstab müesst er eigentli zueluege, aber was söll's irgend e reizfigur bruched mir ja au no

    gruss Lolo

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Lolo

    aber das arschloch müesst no itritt zahle, wie es chlieses chind go täubele und türe zäme schla nachdem mer eine abegstreckt hät tzzzz... also nach em jetztige massstab müesst er eigentli zueluege, aber was söll's irgend e reizfigur bruched mir ja au no

    gruss Lolo

    Find' au em Lemm sini Aktion gäge de Krutov isch nöd suber gsi. Und bin au defür, dass er sitzt.
    Aber als Reizfigur No. 1 langts ihm bi mir für das nöd.
    De Jenni hät da für mich doch einiges meh a Potential.
    Das isch für mich ganz en liderliche Siech! Gott Lob (für eus) hät de Ladehemmige, suscht wär's wohl no schlimmer.
    Provoziere isch ja okay, findi sogar geil. Aber jedesmal en Gägespieler arämple, wänn er vo de Bank chunt find' ich eifach zu billig.
    Oder hinter em Rugge vom Schiri/Linesman immer wieder ein chline Stockschlag ...... sorry, --> es Weichei!

  • Zitat von Lolo

    chasch ja wiiter FCZ go luege und zudem wenn mir nur no en huch vum ZSC-Geist händ verlüre mir am Dunnschtig und mached de Sack am Samschtig zue..... vielleicht au es abkomme vu de beide Präsi.....

    Gruss Lolo

    Euisi Präsis händ sich wie scho bim Pittis Deal troffe. De Frey hät euis es wiiters Heimspiel zuegestande, en Art nachzahlig für die entgangne $$$$ bim Pittis-Deal (Det simmer wägem Toyota-Sponsoring weichklopft worde).

  • Zitat von Schäri

    Ich bin vorallem defür, dass dä Herr Lemm vo Chloote am Dunschtig uf dä Tribüne hockt :cool:

    Schade! Ich war eigentlich überzeugt, dass Pittis den Herr Lemm nach Schluss der Serie ziemlich vermöbelt. So wie Lemm immer wieder provoziert hat, hätte er es ja auch verdient. Nun muss halt wohl oder übel Jenni hinhalten.

  • Zitat von ZSColin

    [Provoziere isch ja okay, findi sogar geil. Aber jedesmal en Gägespieler arämple, wänn er vo de Bank chunt find' ich eifach zu billig.
    Oder hinter em Rugge vom Schiri/Linesman immer wieder ein chline Stockschlag ...... sorry, --> es Weichei!

    Das erinnert mich irgendwie an en ehemalige Spieler vo Chloote. De Name isch mer grad entfale.... Iltis vilich äh nei Pittis hät de gheisse....

  • Zitat von ZSColin

    Find' au em Lemm sini Aktion gäge de Krutov isch nöd suber gsi. Und bin au defür, dass er sitzt.
    Aber als Reizfigur No. 1 langts ihm bi mir für das nöd.
    De Jenni hät da für mich doch einiges meh a Potential.
    Das isch für mich ganz en liderliche Siech! Gott Lob (für eus) hät de Ladehemmige, suscht wär's wohl no schlimmer.
    Provoziere isch ja okay, findi sogar geil. Aber jedesmal en Gägespieler arämple, wänn er vo de Bank chunt find' ich eifach zu billig.
    Oder hinter em Rugge vom Schiri/Linesman immer wieder ein chline Stockschlag ...... sorry, --> es Weichei!

    de jenni isch e chlini feigi sau!! schebe schono geil, wämmer immer no hinderrücks no muess go schupfe und rämple... hoffentli kriegt de morn no chli! ganz e armseligi figur...

  • Morgen beim Stande von 5:1 für den ZSC wäre es eigentlich Zeit für eine legendäre Keilerei im Stile von Micheli und Convery.

    Welches wären Eure Wunschkämpfer?

    Bei uns haben nur Lindemann und Rulier Kämperqualitäten. Würde deshalb gerne Rulier gegen Pittis sehen und Lindemann gegen Seger (Gardner und Forster sind ausser Konkurrenz).

  • haha ich würde salis am liebsten nochmals die ausrüstung überstreifen und dem jenni mal richtigi die fresse polieren lassen :twisted:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Champs-de-Mars

    Morgen beim Stande von 5:1 für den ZSC wäre es eigentlich Zeit für eine legendäre Keilerei im Stile von Micheli und Convery.

    Welches wären Eure Wunschkämpfer?

    Bei uns haben nur Lindemann und Rulier Kämperqualitäten. Würde deshalb gerne Rulier gegen Pittis sehen und Lindemann gegen Seger (Gardner und Forster sind ausser Konkurrenz).

    Tja, wer von uns hat wohl Cämper-Qualitäten?
    *smile*
    Ich würde am liebsten Jenni gegen Seger sehen!
    Aber am allerliebsten hätte ich Sulo gegen Pavoni oder
    Zarley Zalapski gegen Fige, hmmmmmmm.

  • Lemm und Jenni sind klar die Agressivleader von Kloten. Sie versuchen etwas Emotionen ins Klotenspiel zu bringen. Der Rest ist ja zum Einschlafen..Aber mir solls recht sein.

    Das Foul von Lemm war unter jeder Sau. Noch eine Stufe drunter war
    seine Aussage.. was Krotuv mache habe mit Hockey nichts zu tun.
    Genau Herr Lemm. willkommen in der Halle, leider werden Sie sich aber nicht umziehen müssen..... :suff:

    Jenni spielt eigentlich stark. Sein Privatkrieg gegen Pittis ist schlicht lächerlich. Hoffentlich gibts morgen was auf die Nüsse :wink:

  • Man muss wirklich mal Pittis und Forster ein Kompliment machen.
    Die beiden werden Provoziert was das Zeug hält und die gehen in einer Seelenruhe einfach ihren Weg und rasten nicht aus.

    Das war bei Forster aber auch schon mal anderst.;-)

    Ich würde zwar liebend gerne Forster vs. Jenni sehen, aber seine Tore sind mir lieber als ein verprügeltes toibeldnes Klein-Jenni. :heul doch:

  • sehe ich genauso.. hammermässig wie ruhig sie bleiben..
    und jeder der hockey spielt weiss, wie schwer es ist die ruhe zu bewahren.. bis jetzt ganz klar der schlüssel zum erfolg.
    Allgemein haben die playoffs wieder pfeffer drin und die emotionen gehen hoch.. die üblen fouls jedoch auch! Und da zeigt sich, welche spieler zuwenig grips haben..

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!