• Offizieller Beitrag

    Jetzt, wo die Serie vorbei ist, möchte ich doch auch noch ein Lob an die Kloten-Fans aussprechen.

    Von den 2-3, die sowieso regelmässig hier sind, wissen ja, dass sie auch objektiv und fair diskutieren können. Von allen anderen wussten wir das bis jetzt nicht mit Sicherheit, doch nach dieser Serie, die für die Klötis ja nicht gerade erfreulich ausgegangen ist, muss ich sagen, dass wir während der Playoff-Zeit noch selten so wenig mühsame gegnerische Fans auf der Pinnwand gehabt haben.

    Natürlich kann das mit der nötigen Registrierung zusammen hängen, doch ich habe JEDEN, der sich angemeldet hat, freigeschaltet und es ist eigentlich nie zu kindischen Fan-Diskussionen gekommen, wie das früher oft der Fall war.

    An dieser Stelle also ein "Danke" an die Kloten-Fans.

    Seien wir mal gespannt, wie's mit den nächsten Gegnern abläuft. Das Verreckteste, was uns in dieser Hinsicht passieren könnte, wären natürlich die Murmelis...

  • Hi Reto

    Kann Dir nur beipflichten - ich habe die zweifelhate Ehre mit 2 die keine Ahnung von Eishockey haben ( Chloote Fans ) därfe 8.25 Stunde im Tag z'verbringe.
    Nöd gnung damit - nei min Nachbar isch au no so eine..


    Zum erschte mal hämmer zämme Hockeymatch gluged und s'einte oder andere Wort verlore.
    tatsächlich chan mer sich "einige" und mer chan e gwüssi Objektivität lah walte - das isch geil so !!

    freue mich uf nächschti Saison ( schöni Ferie ;-)) und au wenn mer Eus nöd einig werdet über de erhoffti Sieger -> so muss es sie..

  • Ich känne au es paar Chlote-fans, und die hend immer objektiv chöne zuegeh, dass Chlote die viertel-finals nöd guet gspielt het.

    Die blöde zickereie gegenand hets gar nie geh, das findi würkli cool! Schlussendlich söll doch jede das fan si, wo er will, ohni dass mer sich immer gegesitig muess provoziere!

  • neeii...so gern hani sie au wieder nöd! :razz:

    aber im gegesatz zu erfahrige wo ich mit lugano-fans gmacht han z.bsp., isch es cool gsi mit dene über en match zrede!

  • Zitat von Carole

    neeii...so gern hani sie au wieder nöd! :razz:

    aber im gegesatz zu erfahrige wo ich mit lugano-fans gmacht han z.bsp., isch es cool gsi mit dene über en match zrede!


    Mit dene redet me au nöd über en match, oder bisch inere Talkshow??

  • nei aber gwüssi lüt hend halt kollege wo fan vonere andere mannschaft sind!
    Oder redsch du öppe nur mit z-fans?

  • Ja, gratulation ad Chloote Fans! Riese Lutscher sinder, wahrschinli sogar no ide Ferie.


    Au für nägscht Saison; nämed en im Muul. Und zwar ganz chräftig. Ich hass oi.


    Tuet guet. :cool:

  • Zitat von Reto

    Jetzt, wo die Serie vorbei ist, möchte ich doch auch noch ein Lob an die Kloten-Fans aussprechen.

    Von den 2-3, die sowieso regelmässig hier sind, wissen ja, dass sie auch objektiv und fair diskutieren können. Von allen anderen wussten wir das bis jetzt nicht mit Sicherheit, doch nach dieser Serie, die für die Klötis ja nicht gerade erfreulich ausgegangen ist, muss ich sagen, dass wir während der Playoff-Zeit noch selten so wenig mühsame gegnerische Fans auf der Pinnwand gehabt haben.

    Natürlich kann das mit der nötigen Registrierung zusammen hängen, doch ich habe JEDEN, der sich angemeldet hat, freigeschaltet und es ist eigentlich nie zu kindischen Fan-Diskussionen gekommen, wie das früher oft der Fall war.

    An dieser Stelle also ein "Danke" an die Kloten-Fans.

    Seien wir mal gespannt, wie's mit den nächsten Gegnern abläuft. Das Verreckteste, was uns in dieser Hinsicht passieren könnte, wären natürlich die Murmelis...

    :suff: Scheiss Chlöötis...!

  • Zitat von Gysino

    Ja, gratulation ad Chloote Fans! Riese Lutscher sinder, wahrschinli sogar no ide Ferie.


    Au für nägscht Saison; nämed en im Muul. Und zwar ganz chräftig. Ich hass oi.


    Tuet guet. :cool:

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • Zitat von Gysino

    Ja, gratulation ad Chloote Fans! Riese Lutscher sinder, wahrschinli sogar no ide Ferie.


    Au für nägscht Saison; nämed en im Muul. Und zwar ganz chräftig. Ich hass oi.


    Tuet guet. :cool:


    Tiptop...dem isch eigentlich nüt meh bizfüege. Alles wesentliche isch demit gseit und i eifach verständlicher Form dargleit...

    Einmal editiert, zuletzt von Marc (10. März 2008 um 12:19)

  • Zitat von Marc


    Tiptop...dem isch eigentlich nüt meh bizfüege. Alles wesentliche isch demit gseit und i eifach vertändlicher Form dargleit...

    ich probier mich immer eso z'artikuliere demit au s'eifache fuessvolk dä post verstah tuet. isch service public! :cool:

  • Chlote isch en Bureverein wo im Bureehof spielt und stinkt, das isch und blibt eso... Dennoch muemer dObjektivität usserhalb vom Stadie vo "gwüsse" Fans lobe, die gits aber sicher au bim ZSC... die igfleischte sind nöd eso objektiv und das isch au guet so...

  • Zitat von Gysino

    ich probier mich immer eso z'artikuliere demit au s'eifache fuessvolk dä post verstah tuet. isch service public! :cool:

    häsch das bi dä gebrüeder blocher glernt? :cool:

  • Zitat von Gysino


    nööö...die sind für mich öppe gliich scheisse wie chloote fans.


    :skandal:

    Jetzt werd ich aber bächtig möse. Hee, aber das nimmsch grad wieder zrugg. Mir sind euis ja vieles gwöhnt, aber jetzt gasch zwiit. Und das usgrächnet us däm Lager, wo euisi Volkspartei guet verträtte isch (ok, dä Roger Köppel isch auchChloote-Fan).

  • Zitat von Champs-de-Mars

    (ok, dä Roger Köppel isch auchChloote-Fan).

    das weisch aber au erscht, sit geschter abig dä giacobbo glueget häsch... :razz:

    ok, dä köppel isch wenigschtens entschuldiget, er seig ja in chloote ufgwachse, dänn dörf mer natürli scho chloote fan si!

    gruss roli c.

    NieUsenandGah

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!