• Zitat von Champs-de-Mars

    Das FCZ-Buch ist ein toller Schinken und jeden Franken wert. Lasst Euch diesen von der Frau/Freundin oder der Lebensabschnittspartnerin schenken und unter den Weihnachtsbaum legen.

    Jap! Kann ich nur bestätigen! Alleine schon der Buchtitel tut der Stadtzürcher Seele gut:

    "Eine Stadt - ein Verein - eine Geschichte"

    Gruess Roli C.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Champs-de-Mars

    Das FCZ-Buch ist ein toller Schinken und jeden Franken wert. Lasst Euch diesen von der Frau/Freundin oder der Lebensabschnittspartnerin schenken und unter den Weihnachtsbaum legen.

    Word! Absolutes MUSS für jeden FCZ-Fan! :cool:

    Für GC-Fans: Es hat auch ne GC-Mannschaftsfoto drinnen mit Köbi Kuhn im GC Leibchen, auch wenn er dann nie gespielt hat. :razz:

    Für mich als Statistik Freak natürlich besonders interessant der entspechende Teil am Schluss des Buches.

    Interessant: Wir hatten nie einen höheren Schnitt als 2007/2008 mit 12'186! 1951/52 waren es mal 11'270 (Doppelspiele im Hardturm mit GC!) und 1973/74 11'038.

    16'000er Stadion langed also.... :?:

    Am meische Lüt häds am 5.12.71 gäge Basel im Hardturm gha: 32'000 und ich bin debi gsi :cool:

    De Fritz Künzli isch immer no Rekordtorschütz und de Karli Grob Rekordspieler. Gits hüt doch gar nüme so öppis!

    Wie gseit: Chaufe oder schänke lah (oder schänke!) :cool:

  • Zitat von Larry


    Interessant: Wir hatten nie einen höheren Schnitt als 2007/2008 mit 12'186! 1951/52 waren es mal 11'270 (Doppelspiele im Hardturm mit GC!) und 1973/74 11'038.

    16'000er Stadion langed also.... :?:

    säg ich doch scho sit jahre, dass de fcz nie en schnitt vo über 12000 zuschauer gha hät.

    finds aber schön, kapiersch es au langsam, dass es 16'000-er stadion langet! :razz: :razz: :razz:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Zitat von Larry

    Ja, isch aber beschämend! :oops:

    Die gröscht Stadt i de Schwiiz bring das nöd ane wo Basel und Bern chönd, und bald wird wohl au Luzern vor ois stah.

    Güllen und Sion sind ja im Momänt au no vor ois..... :?:

    Naja, grad letscht Wuchenänd in Bern han ich mich gfragt, obs so viel geiler wär, immer mit 15'000 so Würscht ad Spiel gah? Isch ja nöd zum ushalte! Mängmal isch weniger meh!

    Und Züri isch halt nöd z vergliche mit chlinere Städt, es hät viel Zuezügler und Lüt, wo sich gar nöd mit de Stadt und de Mannschafte vo da identifiziered. Das isch ganz anderscht in Luzern oder Basel.

    Es isch ganz in Ordnig so wies isch, aber es grosses Stadion bruchts glich für internationali Spiel. Sälbscht wänn für so Spiel au künftig na de Letzi chönt here hebe, müsst scho mindeschtens es 25'000er Stadion here für einzelni nationali Spiel.

    edit: wobi ich gar nöd sones bedürfnis ha, dass de FCZ d heimspiel nüme im Letzi ustreit!

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Reto

    Dänn verzichtet mer halt mal us Vernunft uf die internationale Schpiel in Züri, will's für so Schpiel nötigi Mätch ja grösseri Schtadie git.

    Ah, du meinsch ja evt. gar nöd Länderschpiel. Ja, klar. Für zwei CL-Mätch, wo s'Schtadion mit Schönwätterfäns gfüllt wird, würdi au so vill meh inveschtiere... Sinnlos!

    Für die paar CL Mätch würed 25'000 wohl lange, wobi ich nöd weiss, was d Gränze isch, damit es Stadion zueglah wird!

    Mol ich ha Länderspiel und so gmeint aber für die elei bruchts käs nois Stadion.

    Ich gseh eifach nöd, was mer es Stadion für 16'000 wet baue wämmer nachher glich in Letzi muss für alles wo chli Zueschauer alockt.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von ZüriBueb


    Und Züri isch halt nöd z vergliche mit chlinere Städt, es hät viel Zuezügler und Lüt, wo sich gar nöd mit de Stadt und de Mannschafte vo da identifiziered. Das isch ganz anderscht in Luzern oder Basel.

    Ich han mich lang gfröged, werum das so isch.

    Dänn bini aber au uf die Antwort cho, woni mal e Stadtfüerig dur Züri für tütschi Kollege gmacht han und mich mit Zahle ihdeckt han.

    Meine Fresse, näb de Ussländer hockt au no die ganz Schwiiz in Züri! :?:

  • Wen meinsch mit "er"? De Typisch Zürcher?
    Hallo? Es git sie im Fall no, Zürcher wo in Züri wohned!
    Ihr Agglo-Zürcher händ eifach s'Gfühl, nur ihr seged Zürcher! Aber ebe, fahred mit SZ und AG-Autonummere ume. :cool:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von snowcat

    säg ich doch scho sit jahre, dass de fcz nie en schnitt vo über 12000 zuschauer gha hät.

    finds aber schön, kapiersch es au langsam, dass es 16'000-er stadion langet! :razz: :razz: :razz:

    gruess roli c.

    Das Stadion staht dänn für 100 Jahr. Eigentlich bin i überzüügt, dass in Züri s'Potential für 20000-25000 möglich isch. Umsomeh, wänn GC no vo de Bildflächi verschwindet und de Stadtverein erfolgrich isch.

    Es 16000 Stadion wär/isch e Schand, bringt kei Perschpektive und völlig deplaziert für Züri. 0 Entwickligspotential!!

  • ich bin immerno für es 50000er stadion, am beschte 100 meter höch mit schattewurf bis nach bremgarte. am beschte möglichscht tüür mit krassem firlefanz und 30000 parkplätz. mit schlüssbarem dach womer klimatisiere chan bis uf -43 grad abe. und bitte 30000 stehplätz.

    danke, schöne tschau.

  • Zitat von Gysino

    ich bin immerno für es 50000er stadion, am beschte 100 meter höch mit schattewurf bis nach bremgarte. am beschte möglichscht tüür mit krassem firlefanz und 30000 parkplätz. mit schlüssbarem dach womer klimatisiere chan bis uf -43 grad abe. und bitte 30000 stehplätz.

    danke, schöne tschau.

    :mrgreen: :rofl: :rofl: :rofl: :jump:

  • und ja, abgseh vo dem GC seich wo dä mushu da verzapft bin ich au für es stadion mit perspektive womer ois nöd defür schäme müend...30000-40000 plätz wäred guet.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!