• Zitat von Larry

    Ha, ha! Wie chunsch dänn uf die Idee?

    Und wer isch dänn uf de Plätz 1-6?

    Dürfti wohl klar si...aber extra für dich: :cool:

    Kanada-USA, Russland, Schwede, Finnland, Tschechien, evt. sogar Slowakei

    Gruess Roli

    NieUsenandGah

  • Zitat von schalamütss

    dertigi gegner häsch nöd gha i de hockey-chl, ganz eifach will fasch alli top spiller i de nhl engagiert sind! hetti de zsc gege alli die mannschafte us schwede, tschechie etc. mit de abtrünnige nhl spiller müesse spille, wärs endi vo de chl öppe zum gliche zitpunkt wie bim fcz cho!

    Rolinek....??? :)

    de geilscht hockeyspieler ever !!! :geil: :geil: :geil:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Draft
    defür gits wieder sk-badhose :mrgreen: :mrgreen:

    gseh das mit de stimmig ähnlich... bi geschter rächt enttüscht gsi.
    volls huus (ok, au vil mode- und eventfans), aber rächt wenig usegholt findi...
    statt mal d'ot mit izbezieh, eifach nöd degliche tah. wahrschinli sind no paar igschnappt gsi, wil sichs es paar (zurecht) erlaubt händ, de match früehner z'verlah letscht samschtig... :roll:

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Caro

    Draft
    defür gits wieder sk-badhose :mrgreen: :mrgreen:

    gseh das mit de stimmig ähnlich... bi geschter rächt enttüscht gsi.
    volls huus (ok, au vil mode- und eventfans), aber rächt wenig usegholt findi...
    statt mal d'ot mit izbezieh, eifach nöd degliche tah. wahrschinli sind no paar igschnappt gsi, wil sichs es paar (zurecht) erlaubt händ, de match früehner z'verlah letscht samschtig... :roll:

    So isch es. Im FCZ-Forum wird scho länger bemänglet, das mer OT-WT-SK nüme bringt. Ich frög mich au wieso!? :?:

    Und ja, ich han au vo "FCZ-Fans" müesse blödi Sprüch ahlose geschter will ich, was ich eigentlich NIE mach, es paar Minute vor Schluss gange bin. :roll:

  • Zitat von Larry

    So isch es. Im FCZ-Forum wird scho länger bemänglet, das mer OT-WT-SK nüme bringt. Ich frög mich au wieso!? :?:

    Und ja, ich han au vo "FCZ-Fans" müesse blödi Sprüch ahlose geschter will ich, was ich eigentlich NIE mach, es paar Minute vor Schluss gange bin. :roll:

    ha eigentlich de match letscht samschtig gmeint (hans grad no gänderet), wo au vil früehner gange sind (und ich verurteil niemert devo bi däm anti-kick!!). das ewige "ich bi de besser fan als du" nervt generell... jede wo itritt zahlt hät, chan doch au selber entscheide, ob er no e stund klatscht (für das hani letscht samschtig au kei verständnis gha - mannschaft fiire? äh, für was gnau?!?) oder halt früehner gaht - us wellem grund au immer.

  • ...anderi Städt, anderi Sitte....da mal no en Kommentar vo eim, wo öppedie woanders
    i de Schwiiz gaht go Fuessball luege. Kei Ahnig, a was für eme Match de gsi isch!

    Zitat

    Kurz vor Spielbeginn beim Letzi angekommen.
    Mal kurz ne Runde gedreht, extrem viele Leute mit SK-Kleider, sehr beeindruckend.

    Sass anschliessend direkt neben der SK und muss sagen, das war etwas vom ALLERFEINSTEN was den Support angeht, was ich jemals in der CH gesehen habe.
    Unglaublich wie Stimmgewaltig diese Kurve ist!
    Der komplette Block macht mit und gibt Vollgas.
    Lied-Repertoire extrem krass, dagegen sind andere definitiv Schulbuben.
    Wechselgesang mit den verschiedenen Sektoren sehr gelungen.

    Bin ein weiteres Mal beeindruckt von der SK --> RESPEKT!

    Tja, Sache gits....

  • Zitat von Draft

    ...anderi Städt, anderi Sitte....da mal no en Kommentar vo eim, wo öppedie woanders
    i de Schwiiz gaht go Fuessball luege. Kei Ahnig, a was für eme Match de gsi isch!


    Tja, Sache gits....

    Wird aber immer monotoner. Herrlich wenn en 15 jährige Schnuddergoff dich ahpöblet : Hey sing mal mit du Modefan.

  • Haha, mich hät z'davos obe au eine agraunzt:
    Hee opa, du häsch i de kurve nüt verlore,
    Huere playoff-tourischt! Han dänn im erschte moment
    Ächt nöd gwüsst was antworte 

  • Zitat von Draft

    Haha, mich hät z'davos obe au eine agraunzt:
    Hee opa, du häsch i de kurve nüt verlore,
    Huere playoff-tourischt! Han dänn im erschte moment
    Ächt nöd gwüsst was antworte 

    Ich hettem gseit : Seisch dinere Muetter en Gruess. Sie isch ä Granate i dä Chischte.

  • Zitat von Brave New World

    Ich hettem gseit : Seisch dinere Muetter en Gruess. Sie isch ä Granate i dä Chischte.

    normalerwiis seit er i so momänt:
    ich han dini muetter früäner uf de mählseck umedruckt.

  • hm, züri günnt das jahr also nume gege dütschwizer. defür gege alli, ob uswärts oder dihei, ob spitze- oder schwanzclub. wänni richtig grächnet han, hämer 20 spiel gege dütschwizer verein, macht also 60 pünkt. hetti letscht jahr für platz 3 glanget... :roll:

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

  • Hätte wirklich nicht damit gerechnet, dass der FCZ so schwach ist. Erst nach dem 2:1 spielte er während fünf Minuten sehr gut. Woran liegt es, dass diese Leistung sonst nicht abgerufen werden kann? Wieso muss man zuerst 2:0 in Rückstand geraten?

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Larry

    Das isch jetzt au fertig!

    "andererseits fehlte Zürich offenbar ein weiteres Mal die Lust oder Motivation, mehr als nur das Minimum abzurufen."

    :roll:

    ich war heute in luzern. auch hier, ein nettes fussballstadion. nichts überwältigendes, aber eine moderne, zweckmässige fussballarena. von allen stadien in der schweiz gefällt mir aber immer noch das st. galler am besten. steile rampen, dadurch hoch und grösser wirkend als es ist und vor allem verdammt nahe am spielfeld! dieses sollte man 1:1, inkl. fassungsvermögen, in zürich bauen!

    zum fcz: diese schon fast provokative passivität (ausgenommen rodriguez: kann es wirklich sein, dass ein 18-jähriger während mehreren spielen der beste zürcher auf dem platz ist?) ist was so nervt. wie züri bueb richtig schreibt, war der fcz nur während 5 minuten wirklich gut. das potential ist durchaus vorhanden, aber eben...was dem fcz aber ganz klar fehlt, sind mittelfeldspieler wie sie früher inler, dzemaili oder auch abdi waren. hätte nie gedacht, dass ich mal abdi nachtrauern werde! :neutral:

    und nun scheint auch noch basel den rank definitiv gefunden zu haben...luzern ist übrigens deutlich besser als letztes jahr. während letztes jahr oft einzelspieler und viel glück den ausschlag gab, sind sie dieses jahr sehr gut organisiert und schöpfen ihr potential voll aus und leben vom kollektiv. sie sind nicht mehr von einzelnen wie hakan abhängig. die werden diese saison ganz sicher nicht so abstürzen wie in der letztjährigen rückrunde. chapeau murat, seine 3. trainerstation und jedesmal hatte er erfolg!

    gruess roli c.

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Inler sehe ich jeweils nur in den Länderspielen und kann deshalb wirklich nicht nachvollziehen, was an dem gut sein soll. Hoffentlich spielt er in seinem Club besser. Ist irgendwie wie beim Vogel - da könnte ich jetzt noch mit vielen streiten, weil der ausser im Wembley 1996 nie ein schlaues Spiel in der Nati gespielt hat.

    Und wenn ich der Analyse von Snowcat glauben soll, dann beweist das endgültig, dass der Fringer eine Pflaume als Trainer ist. Seit dem DeBaku in Aserbaidschan geht der gar nicht mehr. Der gehört in eine Kategorie mit Artur Jorge ;o)

    • Offizieller Beitrag

    @Roli: Gsehn ich au so:

    Luzern isch en Kandidat für de Titel und de Muri macht en super Job, nöd erscht in Luzern!

    Zum FCZ:

    Han Bedänke dass es mit de Belaschtig i de EL nomeh Bach ab gaht (kännemer ja scho vo de CL...), das würd dänn heisse kei CL/EL nächst Saison, also 8-10 Millione Defizit....

    Wänn GC morn günnt, was möglich isch, simmer uf em 8. Platz deponiert :roll:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!