Zitat von LarryUnmögliches wird sofort erledigt, Wunder dauern etwas länger!
Schad chunt Basel nöd scho nächst Wuche.....die wäred fällig!
jetzt chömer ja mal vo 1-3 pünkt in luzern träume/hoffe...und dänn, ja dänn isch einiges möglich! bi einigermasse schlauem wetter (und natürlich entsprechende tabellekonstellation) dörfemer dänn au uf öppe 20'000 zueschauer hoffe gege basel. wieder emal ein geile fuessball namittag wo sich abzeichnet!
uf gfahr hi mich z'wiederhole: de urs meier isch für mich im moment de kompletischti trainer i de nla! sehr höchi sozialkompetenz, bescheideheit und sehr vill ahnig vo fuessball(-taktik)! sötti de fcz under em meier emal 10 spiel in serie nöd günne: au dänn dörf er keis thema si! er isch für mich es bizz d’schwizer fuessball usgab vom schaaf (womer ersch nach öppe 15 saisons entlah hät, alles nützt sich halt mal ab...), del curto oder ferguson! wer nach em letschte herbscht de turnaround praktisch ohni zuezüg schafft, isch en guete trainer! und wer de turnaround schafft, in dem er d‘mannschaft es komplett neus spielsystem spille laht und die mannschaft das praktisch 1:1 und ersch no üserscht erfolgrich umsetzt und debi seckelt wie blöd, ja de isch kein guete, sondern en sehr guete trainer!
bi sinere beförderig zum cheftrainer hät mich zimli gstört, dass er scho über 50-gi isch und kei nenneswerti erfolg gha hät uf dem level. aber warum er so en spatberuefene isch, erklärt s’nzz interview vom 28.2. zimli guet. und nach dem was ich jetzt geseh han vo ihm, glaub ich ihm das au. tönt würkli nöd nach ere usred. hetter das interview vor 1,5 jahr geh, hett ich ihm keis wort glaubt!
usserdem: de fcz hät sich vor öppe 1,5 jahr komplett agfange umstrukturiere. und so e umstrukturierig treit die regel nöd scho nach 5 spiel frücht. aber ebe nach öppe 1 jahr. isch au i de wirtschaft nöd andersch. klar, de pris für die schlanker füehrigsstruktur isch halt de, dass alles zimli familie canepa laschtig würkt. aber (zu) viele köche verderben nun mal den brei…und d’situation im club hät sich beruhigt. jede hät sini rolle im club jetzt gfunde. s’ergebnis gsehmer uf em platz! ich han eigenltich immer dra glaubt und drum au nie mit dere „canepa-muss-weg“ welle mitgmacht. konstanz und nachhaltigkeit zallt sich halt i de regel immer us. mängisch es bizz spöter als gwünscht, aber egal…
wenn de fcz das jahr in cupfinal und i de meisterschaft under die erschte 4 chunt, isch es – in anbetracht vo de finanzielle mittel – e üsserscht erfolgrichi saison gsi. alles meh isch im moment en (schöne) tagtraum. träume mer de, solang möglich!
zum spiel hüt: nöd unverdient de sieg. wämer en lauf hät und alles git, chamer aber s’glück ebe scho erzwinge. klar, so goal wie‘s 1:1 oder 1:3 machsch würkli nur wenn alles stimmt. susch gheied die an pfoste oder is out. für mich symtomatisch hüt für die momentani situation: nach em 1:0 für yb isch de fcz kei sekunde zämegheit oder gschockt gsi, im gegeteil, die nöchscht chance isch grad wieder uf fcz site gsi.
so machts eifach spass. wenn d’mannschaft so fightet und s’glück erzwingt, dörf mer au emal verlüre ohni das grad die gross depression usbricht!