Bin ich eigentlich alleine mit der Meinung, dass die Fackelwürfe völlig Wurst sind? Gezündet wird sowieso an beinahe jedem Spiel. Nun sind 3 Fackeln aufs Feld geflogen? Na und? Legt sie in einen Eimer und spielt weiter. Ich kann dieses Tam-Tam nicht verstehen. Es ist wie bei den Gafferstaus. Sobald es, Galileo würde es Big Pictures nennen, zu sehen gibt, vergisst man das Wesentliche und ist schockiert.
Dä FCZ-Fred
-
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
«Auch wenn wir absteigen»
-
züri am arsch, d stimmig da ine au...
jetzt isch aber domini am letschte...
huere siech, mached emal öppis...
-
Mir tat die Mannschaft leid. Die sind mit einem verdammt jungen Team (6 Spieler 22 und jünger) angetreten und es sah ja lange auch ganz ok aus. Die wenigen Routiniers (besonders Yassine oder Schnoili) laufen leider weiterhin ihrer Form der ersten Saisonhälfte hinterher und konnten deshalb auch keine entscheidenden Impulse setzen. Zumindest kann man dem Meier nicht vorwerfen, er hätte nicht mal was anderes versucht.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Mitsch 2006züri am arsch, d stimmig da ine au...
jetzt isch aber domini am letschte...
huere siech, mached emal öppis...
Es wird nüt passiere:
http://www.nzz.ch/sport/fussball…-fcz-1.18525548
Mer chan das durchus so mache.
-
Zitat von Larry
Richtig. D Frag isch eifach, ob mer so jemals d Nummere 2 ide Schwiiz wird über Jahre, mit Ussicht uf en Titel ab und zue und ob mer mit so Lüüt e Winner Mentalität chli chan becho. Da han ich starchi Zwiifel.
-
- Offizieller Beitrag
Mer chan am Canepa viel vorwerfe, aber nöd das er kei Ambitione häd.
Er laht jetzt de Meier eifach mal mache bis Ende Saison, ev. gits dänn halt kei EL.
Ob er de Meier au nächst Saison laht la mache wird mer gseh, früener oder spöter mues de Meier liefere, irgendwänn lueged de Canepa nüme zue.
-
Zitat von ZüriBueb
Richtig. D Frag isch eifach, ob mer so jemals d Nummere 2 ide Schwiiz wird über Jahre, mit Ussicht uf en Titel ab und zue und ob mer mit so Lüüt e Winner Mentalität chli chan becho. Da han ich starchi Zwiifel.
de nzz artikel isch hervorragend gschribe! zu dinere frag: NUR eso chamer jemals d'chance ha sich fix i de plätz 2-3 z'etabliere! mit dere hauruck politik - ohni jegliche nachhaltigkeit - fangsch immer wieder bi null ah. zrugg an start sozäge! lueg emal im dütsche, det werded trainer vill spöter gwechslet als i de schwiz. mier chömed grad nach länder wie griecheland oder türkei...klar, wämer a de wiehnacht vo de saison 2015/16 10 pünkt händ, dänn muess mer handle. aber nöd jetzt! bis uf ein punkt: es brucht en sportchef.ps. ich wiederhol mich jetzt zum x-te mal: de fcz isch i de 1. favre saison abgschlage letschte gsi nach de vorrundi. de rescht isch gschicht. mit dier als präsi oder sportchef hetti die gschicht nie stattgfunde!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
Zitat von snowcat
de nzz artikel isch hervorragend gschribe! zu dinere frag: NUR eso chamer jemals d'chance ha sich fix i de plätz 2-3 z'etabliere! mit dere hauruck politik - ohni jegliche nachhaltigkeit - fangsch immer wieder bi null ah. zrugg an start sozäge! lueg emal im dütsche, det werded trainer vill spöter gwechslet als i de schwiz. mier chömed grad nach länder wie griecheland oder türkei...klar, wämer a de wiehnacht vo de saison 2015/16 10 pünkt händ, dänn muess mer handle. aber nöd jetzt! bis uf ein punkt: es brucht en sportchef.ps. ich wiederhol mich jetzt zum x-te mal: de fcz isch i de 1. favre saison abgschlage letschte gsi nach de vorrundi. de rescht isch gschicht. mit dier als präsi oder sportchef hetti die gschicht nie stattgfunde!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Drum bin ich mit Vorteil au ime andere Bruef tätig
Nei, also bim Hartley han ich z.B scho währed de Saison gseit, dass das en guete Trainer isch für ois, obwohl de ZSC nöd guet klassiert gsi isch. Du tusch mir unrächt, wänn eifach behauptisch, bim Favre het ich anderscht ghandlet. Bin damals allerdings z jung gsi.
Und wie das mit em Meier wird, werdemer ja gseh, dänn chömmer namal drüber rede. Ich gseh s Argument vo de Nachhaltigkeit ja au. Glaube aber nöd, dass de FCZ mit dene Lüt gross noimed anderscht stah wird i 5 Jahr als ide letschte 5 Jahr.
-
Zitat von ZüriBueb
Ich gseh s Argument vo de Nachhaltigkeit ja au. Glaube aber nöd, dass de FCZ mit dene Lüt gross noimed anderscht stah wird i 5 Jahr als ide letschte 5 Jahr.
ohni e starchi sportchef persönlichkeit wahrschinli nöd. wenn schlussendli überall de glich s'letschte wort chan ha bruchts es korrektiv: ebe en starche sportchef. de beschti wo in letschter zit verfüegbar gsi wär, isch jetzt bim pack in niederhasli...Gesendet von iPhone mit Tapatalk
-
Offenbar werden beim Spiel Aarau - FCZ keine Gästefans im Auswärtsblock zugelassen. Entschieden von der Polizeidirektion. Ist mal ganz was Neues. Und ja, irgendwie habe ich Verständnis dafür, auch wenn damit weder dem FC Aarau (mehrere 10'000 Einnahmen gehen flöten) noch dem FCZ (Support) gedient ist.
-
-
evtl. hilfts ja, zum de "normale" ufzeige, dass sie halt wäg de Idiote liedet?
wahrsch. nöd/nonig bim 1. Mal, aber evtl. wür's ja hälfe, wänn mer das immer + immer wieder nach so Vorfäll macht?!?wohl nur es Wunschdänke vo mir...
-
- Offizieller Beitrag
Überraschend sachliche und verständnissvolle Stellungnahme des FCZ; das war nicht immer so ...
-
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/fussball…/story/15221569
viel Infos zwüsched de Zielä...
-
Zitat von larlf
evtl. hilfts ja, zum de "normale" ufzeige, dass sie halt wäg de Idiote liedet?
wahrsch. nöd/nonig bim 1. Mal, aber evtl. wür's ja hälfe, wänn mer das immer + immer wieder nach so Vorfäll macht?!?wohl nur es Wunschdänke vo mir...
die normale wüssed haargenau wege wem dass sie jetzt liede müend. aber was söll dänn das wüsse ändere? -
ich wär irgendwänn gnervt, dass ich wäg andere nümme dörf a d'spiel gah + wür evtl dumm tueh, wänn d'tuble wieder afanged.
zbsp ändlich die schuldige bim name nänne oder us de kurve schmeisse? -
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Tja.
Da wundert man sich, wenn der Durchschnitts-Zuschauer keinen Bock mehr hat, an solche Spiele zu gehen.
Es werden eher andere Leute angezogen, die neben einem qualitativ bestimmt unterirdischen Fussballspiel dafür andere Sachen beobachten möchten...Schweizer Ultraszene
KOLLEKTIVES HANDELN GEGEN KOLLEKTIVE STRAFEN
Die Zürcher Südkurve wird Morgen Samstag selbstverständlich trotz der Kollektivstrafe „Gästeblocksperre“ den Weg zum Auswärtsspiel nach Aarau auf sich nehmen. Wir fordern alle FCZ-Fans auf, sich von dieser repressiven Massnahme, seitens der Polizei nicht abhalten zu lassen und ein Zeichen zu setzen!
Information zur Fahrt: Haltet euch am Samstag um 14:45 Uhr nahe HB auf. Genau zu dieser Zeit werden wir über suedkurve.ch und fczforum.ch über das weitere Vorgehen informieren. Also Natels dann griffbereit halten.
Über unser Verhalten in Aarau selbst wird heute Abend im Attika informiert. Offen ab 19 Uhr. Witersäge und cho!
Bis hüt Abig und bis am Samstig!
http://www.suedkurve.ch/aktuell -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!