• Offizieller Beitrag

    Das chasch du jetzt eso eifach säge.. Wür bi mir ide Praxis nöd funktioniere.. Mis Handy schället nach jedem Goal vom ZSC, u. a. lüütet mir min Nachber während/nachem Spiel ah, mehreri Persone machet Whatsapp Status vom Resultat etc. etc. Also mit anderne Wort: sobald ich s’Handy ide Pfote han, isches garnöd möglich, dass ich s‘Resultat nöd weiss. Und jedesmal extra s‘Handy ganz usstelle deswege, das wär mir z‘astrengend..

    Haha. Du häsch grad "aaschträngend" im erschte Teil vo dim Biitrag beschriebe. Da müesstisch würklich dra schaffe und glaub mer, i paar Jahr wirsch mich verschtah ;)

    Dank Replay chan ich am Dunnschtig-Abig is Training gah, hei fahre und am halbi elfi en Playoff-Match aafange luege. Gäbt's das nöd, hett ich ufs Training oder uf s'Matcherläbnis müesse verzichte. Ganz sälte lauft mer mal i d'Aafänger-Falle und druckt im whatsapp uf Statusbilder und wild gspoileret. Aber ebe. Mer lernt dezue ;)

  • Haha. Du häsch grad "aaschträngend" im erschte Teil vo dim Biitrag beschriebe. Da müesstisch würklich dra schaffe und glaub mer, i paar Jahr wirsch mich verschtah ;)

    Dank Replay chan ich am Dunnschtig-Abig is Training gah, hei fahre und am halbi elfi en Playoff-Match aafange luege. Gäbt's das nöd, hett ich ufs Training oder uf s'Matcherläbnis müesse verzichte. Ganz sälte lauft mer mal i d'Aafänger-Falle und druckt im whatsapp uf Statusbilder und wild gspoileret. Aber ebe. Mer lernt dezue ;)

    Haha. Seich, verstah chani di nöd, allerhöchstens es bizli nachevollzieh.

    Übrigens Reto, scho vergässe (22.05.2025, Donnschtig Abig:rofl:) :

    Einmal editiert, zuletzt von Lions (22. Juni 2026 um 12:21)

    • Offizieller Beitrag

    Säge ja - Aafängerfähler passiered (immer wieder mal).

    Aber es isch definitiv Luxus, dass mer au bim Sport chan entscheide, wänn dass mer öppis lueged.
    Wänn würsch wele, chönntsch so en WM-Match wo aktuell z'Nacht am drü lauft, doch guet am Morge am halbi sächsi aafange luege, Pause überschpuele und dänn beziite go schaffe. Isch nur e Iischtelligssach, wänn du meinsch, es seg nöd glich, wie live

  • Säge ja - Aafängerfähler passiered (immer wieder mal).

    Aber es isch definitiv Luxus, dass mer au bim Sport chan entscheide, wänn dass mer öppis lueged.
    Wänn würsch wele, chönntsch so en WM-Match wo aktuell z'Nacht am drü lauft, doch guet am Morge am halbi sächsi aafange luege, Pause überschpuele und dänn beziite go schaffe. Isch nur e Iischtelligssach, wänn du meinsch, es seg nöd glich, wie live

    Bisch du Beamte?

    • Offizieller Beitrag

    Irgendwo gab’s ein Artikel, dass die Angst umgeht, dass gute Spieler nicht mehr in CAN spielen wollen.

    Auston bald auch weg in Toronto?

    Hat man auf social media schon mehrfach gehört. Vieles ist zwar Spekulation und teilweise äusserst lustiges Verschwörungs-Gebrabbel.
    Trotzdem, wie sagt man so schön "wo Rauch - da Feuer"......

    Was heisst's bei euch so Larry?

    • Offizieller Beitrag

    Irgendwo gab’s ein Artikel, dass die Angst umgeht, dass gute Spieler nicht mehr in CAN spielen wollen.

    Auston bald auch weg in Toronto?

    Das ist nichts neues!

    Die Gründe sind:

    Hohe Steuern! Da ist u.a. Florida ganz anders.

    Kein Erfolg! Seit 1993 kein Cup in Kanada.

    Wetter! Lieber Flip Flops als Schneeschaufeln.

    Nein Auston will scheinbar in Toronto ausharren. Ich finde das mehr als nur Bescheuert!

    • Offizieller Beitrag

    Absolut! Er sollte/müsste eigentlich zwingend wieder beim Z spielen - keine Frage...... :nick:

    • Offizieller Beitrag

    Haha.
    Die Netflix und Youtube-Generation weniger, von den etwas Älteren sicher ganz viele.

    so isch es!

    ich schaue 99% der filme/serien per replay oder ich nehme sie auf. sport hingegen nie bzw. nur dann, wenn etwas besonderes passiert ist: odermatt gewinnt kitzbühel mit 6 sekunden vorsprung, silas huber schiesst 5 tore gegen niederhasli oder sowas halt! :mrgreen:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!