- Offizieller Beitrag
Das chasch du jetzt eso eifach säge.. Wür bi mir ide Praxis nöd funktioniere.. Mis Handy schället nach jedem Goal vom ZSC, u. a. lüütet mir min Nachber während/nachem Spiel ah, mehreri Persone machet Whatsapp Status vom Resultat etc. etc. Also mit anderne Wort: sobald ich s’Handy ide Pfote han, isches garnöd möglich, dass ich s‘Resultat nöd weiss. Und jedesmal extra s‘Handy ganz usstelle deswege, das wär mir z‘astrengend..
Haha. Du häsch grad "aaschträngend" im erschte Teil vo dim Biitrag beschriebe. Da müesstisch würklich dra schaffe und glaub mer, i paar Jahr wirsch mich verschtah ![]()
Dank Replay chan ich am Dunnschtig-Abig is Training gah, hei fahre und am halbi elfi en Playoff-Match aafange luege. Gäbt's das nöd, hett ich ufs Training oder uf s'Matcherläbnis müesse verzichte. Ganz sälte lauft mer mal i d'Aafänger-Falle und druckt im whatsapp uf Statusbilder und wild gspoileret. Aber ebe. Mer lernt dezue ![]()